XXL Nutrition

AAS nemen vanwege vermannelijke effecten

Ik word ook altijd jonger geschat, ben niet behaard en heb een lichte baard, snor had ik al van af me 14/15 de en is wel redelijk dik maar voor de rest weinig gezichts haar.
Mijn polsen en enkels zijn niet echt dun maar ook niet dik, heb wel flinke handen met grote knokkels en veel aders.
Reden dat ik altijd jonger word geschat is omdat ik zelfs op deze leeftijd totaal geen rimpels heb.

Ik zou het gewoon accepteren en kan je begrijpen hoe je je op deze leeftijd voelt maar als je mijn leeftijd straks bent dan vind je het geweldig dat je een jeugdig sportief fysiek hebt zonder dat je daar al te veel voor hoeft te doen, geloof me!!!!

Wat ook een voordeel is als je er jeugdig/lief uitziet is dat je niet snel ruzie krijgt omdat men je niet als bedreigend ziet en als het toch moet en je kan goed uit de startblokken komen dan is het schrik/verrassings effect enorm en zullen mensen niet snel verder gaan.

Wat betreft daten, Zat vrouwen vinden de mix van een ondeugende jongen met wat mannelijke trekken het leukst.
Kijk maar naar een aantal populaire filmsterren zoals Leo, Matt Damon en Brad Pit, echt super mannelijk zijn die ook niet.

Succes man en accepteer jezelf zoals je bent in dit leven.

Degenen die nooit naar Dr. Phil kijken haal je er zo uit.

Ik word ook altijd jonger geschat, ben niet behaard en heb een lichte baard, snor had ik al van af me 14/15 de en is wel redelijk dik maar voor de rest weinig gezichts haar.
Mijn polsen en enkels zijn niet echt dun maar ook niet dik, heb wel flinke handen met grote knokkels en veel aders.
Reden dat ik altijd jonger word geschat is omdat ik zelfs op deze leeftijd totaal geen rimpels heb.

Ik zou het gewoon accepteren en kan je begrijpen hoe je je op deze leeftijd voelt maar als je mijn leeftijd straks bent dan vind je het geweldig dat je een jeugdig sportief fysiek hebt zonder dat je daar al te veel voor hoeft te doen, geloof me!!!!

Wat ook een voordeel is als je er jeugdig/lief uitziet is dat je niet snel ruzie krijgt omdat men je niet als bedreigend ziet en als het toch moet en je kan goed uit de startblokken komen dan is het schrik/verrassings effect enorm en zullen mensen niet snel verder gaan.

Wat betreft daten, Zat vrouwen vinden de mix van een ondeugende jongen met wat mannelijke trekken het leukst.
Kijk maar naar een aantal populaire filmsterren zoals Leo, Matt Damon en Brad Pit, echt super mannelijk zijn die ook niet.

Mooie vergelijking :D Die mannen zijn natuurlijk wel loaded!! (denk ik niet geheel onbelangrijk naast de sterrenstatus en het bijbehorende leventje wat ze hebben..)

Verder heb je zeker gelijk! Ook ik heb maar weinig gezichts en lichaamsbeharing. Glad vinden de meeste vrouwen toch wel aantrekkelijker. Een baard prikt alleen maar onnodig ;) Daarnaast heb ik ook een klein koppie haha, die zal ook nooit groter worden. Ik word dus ook zelden gezien als bedreiging en heb dus ook zelden ruzie. Heerlijk toch?!

Verder snap ik TS wel, je leeft nu en niet over 20 jaar wanneer het misschien juist fijn is om jonger te lijken. Overigens valt of staat alles wel met je houding en je karakter. Daar veranderd je lichaam niet zo heel veel aan natuurlijk.

Ik heb een zeer duidelijke kaaklijn en ben ook extreem behaard, is altijd al zo geweest. Uitstekende kneukels en dik zichtbare aders overal, maar verder heb ik ook gewoon dun taille, polsen en enkels, valt nog steeds weinig aan te doen denk ik...

Wat me wel opvalt bij Hari en Overeem is dat hun nek plots een stuk dikker geworden is, dat zou er ook wel bij mogen van mij :( :D

Ga maar lekker kuren bro, we zien je hier wel over een paar maanden terug lekker huilihuiliee doen als je alles kwijt...gaat geheid gebwuren

1-Kale kop
2-Stoppelbaard
3-Tatoo
4-AAS/STH

Succes

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 15:24 ----------

Als hij zijn hormonale functies lager zijn dan gewoon (Test) dan kun je trainen wat je wilt.
Ik ken gasten die verandert zijn door AAS/STH en die waren allemaal ecto.
Niet om AAS/STH te stimuleren, maar als je ECHT mentale problemen zou hebben dan wist ik het wel.
Wel lage doseringen, weant uiteindelijk is je gezondheid het allerbelangrijkste.

zoiets? Imo heeft het (positieve) invloed zeker na je 30ste

De groeischijf
Hoewel bot van de buitenkant eruit ziet alsof het geen structuur heeft, toont een doorsnede onder de microscoop je iets heel anders. In het bot zitten allerlei verschillende cellen, met allerlei verschillende functies. In een bot bevinden zich groeischijven (in het jargon wordt dit aangeduid met epifyse, niet te verwarren met de epiphysis, de pijnappelklier die zich in de hersenen bevindt). In de pijpbeenderen (benen en armen) bevinden deze zich ‘bovenin’ en ‘onderin’ het bot. In zo’n groeischijf wordt kraakbeen aangemaakt. De kraakbeencellen zwellen na verloop van tijd op en gaan stuk en rondom deze cellen wordt calcium afgezet.
Dan komen de osteoblasten. Dit zijn cellen die het kapotte kraakbeen en de gecalcificeerde matrix waarin zij zich bevinden afbreken en vervangen met bot. Ze doen dit heel nauwkeurig en creëren daarbij een botstructuur, waarbij de cellen gelegen zijn rondom kanalen, voorzien van bloedvaten. Omdat in een groeischijf steeds kraakbeen aangemaakt wordt, en dat vervolgens vervangen wordt met bot, nemen de pijpbeenderen in lengte toe: je groeit!

De groeischijf sluit
In de puberteit neemt de kraakbeenproductie af, maar de osteoblast activiteit neemt juist toe. Dit gebeurt onder invloed van de geslachtshormonen (testosteron in een jongen, oestrogeen in een meisje). Op een gegeven moment is dat al het kraakbeen ‘op’, en kan de osteoblast geen kraakbeen meer vervangen met bot. Dat wordt het sluiten van de groeischijf genoemd.
Het tijdstip van sluiten van de groeischijf wordt dus bepaald door de geslachtshormonen. Als je groeischijven eenmaal gesloten zijn is er GEEN mogelijkheid om ze weer te activeren, want er IS geen groeischijf meer.
Er wordt zeker onderzoek gedaan naar implantatie technieken, waarbij embryonaal weefsel gebruikt wordt om bot ‘opnieuw’ te laten groeien. In de toekomst zal deze techniek wellicht toegepast worden om kortere botten (door bijvoorbeeld een infectie) te laten groeien (zodat bijv een beenlengteverschil opgelost kan worden).

Geen groeipillen?
Als bij een kind op jonge leeftijd al vastgesteld wordt, dat hij/zij achterblijft met de groei en dit van persisterende aard is, kunnen er hormonen toegediend worden die de groei bevorderen.
Echter dit is alleen van toepassing op kinderen; dus waarbij de groeischijven nog NIET gesloten zijn.
Enkele hormonen die een rol spelen bij de groei: bijschildklierhormoon, de schildklierhormonen calcitonine en thyroxine, het groeihormoon (afgescheden door de hypofyse, de belangrijkste hormoonklier in je lichaam, die zich in je hersenen bevindt), en de geslachtshormonen.
Vitamine A, C en D (zonlicht), calcium en fosfaat zijn ook nodig voor de botaanmaak.
[Link niet meer beschikbaar]

Het proces van botvorming wordt ossificatie of osteogenese genoemd. Bij embryo’s leidt dit proces tot de vorming van het benig skelet. Later heeft dit proces skeletgroei tot gevolg. Beenderen bezitten het vermogen om zich gedurende het gehele leven in dikte aan te passen. Er is sprake van intramembraneuze, endochondrale ossficatie en lengtegroei vanuit de groeischijven.

Vorming van het benig skelet
Voor de achtste week bestaat het gehele skelet van het embryo uit vezelige membranen en hyalien kraakbeen. Vorming van botweefsel start na de achtste week en vervangt uiteindelijk alle vezelige membranen en hyalien kraakbeen. Wanneer bot uit een vezelig membraan ontwikkelt, wordt dat intramembraneuze ossificatie genoemd. Het gevormde bot wordt dan membraan bot genoemd. Botweefsel wat hyalien kraakbaan vervangt, wordt endochondraal bot genoemd. Vezelige membranen en hyalien kraakbeen zijn nog zeer mitotisch weefsel, om deze reden wordt uit deze weefsels bot gevormd.

Intramembraneuze ossificatie
Intramembraneuze ossificatie leidt tot de vorming van de craniale beenderen van de schedel en de claviculi. Vezelige bindweefselmembranen (gevormd door mesenchymcellen) zijn de structuren van waaruit de intramembraneuze ossificatie start.

Endochondrale ossificatie
Met uitzondering van de claviculi en enkele craniale beenderen is de vorming van het benig skelet het gevolg van endochondrale ossificatie. Dit proces start in de tweede maand van de embryonale ontwikkeling en gebruikt het hyaliene kraakbeen als model voor de verder botvorming. Dit proces is complexer dan intramembraneuze ossificatie, omdat het kraakbeen eerst moet worden afgebroken. De botvorming van lange beenderen in de schacht gebeurd in een regio die het primaire ossificatiecentrum wordt genoemd. In het begin wordt het perichondrium door bloedvaten geïnfiltreerd. Hierdoor wordt het perichondrium omgezet in het gevasculariseerde periost. Doordat de mesenchymcellen nu beter van bloed en dus voeding kan worden voorzien, veranderen de mesenchymcellen in osteoblasten. Hierna volgen de volgende stappen:
• Een beenkraag ontstaat rondom de diafyse van het hyaliene kraakbeenmodel. Osteoblasten scheiden osteoid langs het hyaliene kraakbeen van de diafyse af.
• Het kraakbeen in het centrum van de diafyse verkalkt en er ontwikkelen zich holtes in de diafyse. Gelijktijdig met de vorming van de beenkraag vergroten de chondrocyten in de schacht en zorgen ervoor dat de kraakbeenmatrix verkalkt. Omdat verkalkt kraakbeen impermeabel is, sterven de chondrocyten. Hoewel hierdoor wel holtes ontstaan, wordt het hyaliene kraakbeenmodel gestabiliseerd door de beenkraag. Op andere plaatsen blijft het kraakbeen gezond en blijft groeien, waardoor het kraakbeenmodel langer wordt.
• Het periost dringt de holtes binnen en sponsachtig bot wordt gevormd. In de derde maand worden de holtes binnengedrongen door het periost. Het periost bevat slagaders, aders, lymfevaten, zenuwvezels, rood beenmerg, osteoblasten en osteoclasten. De osteoclasten eroderen deels de verkalkte kraakbeenmatrix. De osteoblasten maken osteoid aan rondom de overgebleven delen van het hyaliene kraakbeen. Door dit proces ontstaan de trabeculae. Op deze manier ontstaat al sponsachtig been.
• De diafyse wordt langer en er ontstaat een beenmergholte. Als het primaire ossficatiecentrum langer wordt, breken osteoclasten het nieuw gevormde sponsachtig bot af. Op deze manier ontstaan de mergholtes in het centrum van de diafyse. Tijdens de gehele foetale periode bestaan de snel groeiende epifysen alleen uit kraakbeen.
• De epifysen verbenen. Bij de geboorte bestaan de meeste lange beenderen uit een benige diafyse die sporen van sponsachtig been en een verwijde mergholte omhult. De epifyse bestaat uit kraakbeen. Vlak na de geboorte ontstaan er secundaire ossificatiecentra in 1 of 2 epifysen. De epifysen maken op dit moment ook botweefsel aan. Het kraakbeen in het centrum van epifysen verkalkt en sterft af. Op deze plek dringt het periost weer binnen. Ook hier ontstaan wederom trabeculae. In de epifysen ontstaat geen mergholte. Wanneer de secundaire ossificatie voltooid is, zijn alleen op de epifysale oppervlakten (=gewrichtskraakbeen) en in de epifysaire schijven kraakbeen te vinden.

Postnatale botgroei
Lange beenderen groeien na de geboorte alleen nog maar door interstitiële groei van de epifysaire schijven en alle beenderen nemen in dikte toe door appositionele groei. Bijna alle beenderen stoppen met groeien na adolescentie. Alleen beenderen van de neus en de onderkaak blijven het gehele leven groeien.

Lengtegroei van lange beenderen
Lengtegroei van lange beenderen lijkt erg veel endochondrale ossificatie. Aan de epifysaire zijde van de epifysaire schijven zit een regio die relatief rustig is. Aan de diafysaire zijde van de epifysaire schijven zit een regio die zeer actief is. De kraakbeencellen in deze regio zijn als munten op elkaar gestapeld. De bovenste cellen vormen de groeizone. Deze cellen delen zeer snel, waardoor de epifyse van de diafyse wordt weggeduwd. De oudere chondrocyten (die richting de diafyse liggen) hypertroferen en hun holtes eroderen en worden groter. Het omringende kraakbeen verkalkt en de chondrocyten sterven. Hierdoor ontstaan lange pinnen van verkalkt kraakbeen. Dit maakt deel uit van de ossificatiezone en worden later geïnfiltreerd door elementen van het beenmerg. Uiteindelijk wordt het verkalkte kraakbeen aan de binnenzijde van het bot afgebroken. Hierdoor wordt de mergholte ook groter. Lengtegroei staat steeds onder de invloed van remodellering. Remodellering is nodig om het been de juiste vorm te laten behouden. Remodellering komt tot stand door botvorming en botafbraak (botresorptie). Tegen het einde van de adolescentie delen de chondrocyten minder vaak en worden de epifysaire schijven steeds dunner en worden uiteindelijk door botweefsel vervangen. Bij vrouwen is de epifysaire schijf rond het 18de levensjaar en bij mannen rond het 21ste levensjaar geheel gesloten. Volwassen beenderen kunnen echter door appositionele groei nog steeds dikker worden.

Diktegroei van beenderen
Beenderen die langer worden, nemen ook toe in dikte. Osteoblasten vlak onder het periost maken botweefsel aan en osteoclasten breken bot in het centrum van beenderen af. Over het algemeen is er iets minder botafbraak, dan botopbouw. Hierdoor worden beenderen dikker en steviger, maar worden niet te zwaar.

Hormonale regulatie van botgroei
De botgroei tot aan de adolescentie staat onder de controle van een hele serie hormonen. Tijdens de peuter- en kindertijd is het belangrijkste hormoon groeihormoon. Groeihormoon wordt door de hypofyse uitgescheiden. Schildklier moduleert de activiteit van groeihormoon. Tijdens de puberteit zorgen de geslachtshormonen testosteron (man) en oestrogeen (vrouw) voor de groeispurt, die zo typisch is voor de adolescentie. Ook zorgen deze hormonen voor het meer mannelijk, of vrouwelijk worden. In een later stadium zorgen deze hormonen voor het sluiten van de epifysaire schijven. Teveel of te weinig van deze hormonen kan voor abnormale skeletgroei zorgen.
http://www.zowerkthetlichaam.nl/184/botvorming/

• Topic Starter Topic Starter
1-Kale kop
2-Stoppelbaard
3-Tatoo
4-AAS/STH

Succes

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 15:24 ----------

Als hij zijn hormonale functies lager zijn dan gewoon (Test) dan kun je trainen wat je wilt.
Ik ken gasten die verandert zijn door AAS/STH en die waren allemaal ecto.
Niet om AAS/STH te stimuleren, maar als je ECHT mentale problemen zou hebben dan wist ik het wel.
Wel lage doseringen, weant uiteindelijk is je gezondheid het allerbelangrijkste.

Zo n gast ken ik ook. Zat vroeger bij hem in de klas op de middelbare school, tot zn 20e altijd dun en smal.

Hij ging kuren en wedstrijden doen. Totaal een ander bouw gekregen en je zou moeilijk geloven dat hij vroeger stokdun was.

Wat is STH? , groeihormoon?

Welke aas kan ik het beste gebruiken hiervoor en in welke hoeveelheid? Ook hoeveel STH?

Paar kuurtjes hier voor gedaan en nu 1,5 jaar ON...
En op m'n spier massa na verranderd er echt niets hoor!
Heb n. Paar losse haren op m'n rug erbij gekregen.
Dus om deze reden te gaan kuren is zinloos.
Daarbij helpen sommige dingen zeker niet als je al geestelijke problemen hebt!
Je ergens bij neerleggen is het makkelijkste.

Weet niet wat je gesnoven hebt, Matt Damon en Brad Pitt hebben alle2 een monster testo jawline, manly face is manly...

Weet niet wie leo is, maar Depp en Bloom hebben ook een stevige jawline.

Zowat alle filmsterren die populair zijn met de vrouwen, al is dat niet het enige dat ze hebben natuurlijk.

Edit: als het om Leo Dicaprio, idem :roflol:

3XnAd33fbn65999fIQC8Uq0Ko1_400.jpg

Laatst bewerkt:
Paar kuurtjes hier voor gedaan en nu 1,5 jaar ON...
En op m'n spier massa na verranderd er echt niets hoor!
Heb n. Paar losse haren op m'n rug erbij gekregen.
Dus om deze reden te gaan kuren is zinloos.
Daarbij helpen sommige dingen zeker niet als je al geestelijke problemen hebt!
Je ergens bij neerleggen is het makkelijkste.

Hoe lang ben je nog van plan om door te gaan dan?

Zo n gast ken ik ook. Zat vroeger bij hem in de klas op de middelbare school, tot zn 20e altijd dun en smal.

Hij ging kuren en wedstrijden doen. Totaal een ander bouw gekregen en je zou moeilijk geloven dat hij vroeger stokdun was.

Wat is STH? , groeihormoon?

Welke aas kan ik het beste gebruiken hiervoor en in welke hoeveelheid? Ook hoeveel STH?

STH is groeihormoon.
Altijd lichte doseringen Testosteron,Deca etc rest is maar vocht en vetmassa en overbodige oestrogeen omzetting.

Wees blij dat je een baby face en lichaam hebt.

Je zult nooit niet snel vet en dik worden.
Je zult er altijd jong uit blijven zien
Vrouwen vallen vaak op baby faces (Tom Cruise bijv)

Accepteren is het beste maar dat is natuurlijk ook makkkelijker gezegd dan gedaan.

Suc6;)

Toen ik net begon met trainen deed ik dat bij de toenmalige sportschool van Ed van Amsterdam.
Wat mij aan hem opviel was dat als hij je n hand gaf, je eigenhand in zijn hand verdween. Nooit eerder zag ik in real life zulke grote klauwen en onderarmen.
Hij gaf mij toen al aan dat aas meer deed dan alleen spieren kweken.

Ik was toen jong en dacht al helemaal niet over kuren.

Op mn 25e heb ik wel n kuur gepakt van 500mg sustanon per week en moest toen na 6 weken al staken vanwegen psychische problemen die ik erdoor kreeg.

Nu wil k het goed doen en met de juiste middelen

Je hebt stats van 1.70 meter en 80 kg. Dat zijn niet de stats van een 15 jarige. Of je moet dik zijn. Ik weet het niet maar aan bovenstaande over Ed van Amsterdam te lezen denk ik dat jouw probleem eerder psychisch is. Zoek alsjeblieft iemand die je kan helpen met je zelfbeeld. Want met 1.70 meter, 80 kg en 15% vet ben je gewoon geen kind van 15.

Weet niet wat je gesnoven hebt, Matt Damon en Brad Pitt hebben alle2 een monster testo jawline, manly face is manly...

Weet niet wie leo is, maar Depp en Bloom hebben ook een stevige jawline.

Zowat alle filmsterren die populair zijn met de vrouwen, al is dat niet het enige dat ze hebben natuurlijk.

Edit: als het om Leo Dicaprio, idem :roflol:

3XnAd33fbn65999fIQC8Uq0Ko1_400.jpg

Ok chill, Jij hebt gelijk, ik laat je verwijfde ventjes met rust

Dit is in mijn ogen geen geldige reden voor aas gebruik :S

Ik zou eens 2-3 verschillende artsen raadplegen.
Je huisdokter schijft bijna nooit iets voor en zeker niet al je me zo'n verhaal komt.

het grappige is als je een chick bent en een man wilt worden je verzekering test wel vergoed lol

Dunne botten is jammer genoeg ecto bouw kerel daar doe je niks aan steroïden hebben geen invloed op je botbouw. HGH heeft wel invloed op je botbouw maar eigenlijk alleen (of voornamelijk?) op groei als je jong bent en nog in de groei zit. Dat zou iets te maken hebben met receptoren enz. Zorgt er ook voor dat je niet langer wordt.

Is het ook niet zo dat na een bepaalde leeftijd botten & schijven dichtgroeien

Terug
Naar boven