Jep...1 van de dingen die we ook hebben naast onze discussen zijn mini garnalen en die kweken we... black & red crystals
We hebben ze van zeer mooie kwaliteit, verschillende soorten en ze zijn veel geld waard per stuk (worden in winkel verkocht per stuk voor €9 tot €13,-!!!). Binnen 2 weken staan er nog 3 bakkies in een stelling en dan ga ik ze allemaal goed selecteren op gradaties. Het gaat niet zozeer om het geld, het is wel een leuke hobby...en wat we er mee verdienen investeren we meteen weer terug in de hobby. Je zou zeggen wat moet je er mee...

maar het grappig om naar ze te kijken... je ziet mooi beplant aquarium waar weinig aan opvalt totdat je OVERAL mini garnaaltjes ziet. Zijn altijd druk bezig
En wat betreft die sigarendoos...
Mijn vriend was zo ongeduldig om zelf iets erop te beletteren, maar ja dat ging voor geen meter en dat had ik hem ook al verteld. En toen was ie eenb eetje erg verkloot, dus nou mag ik het fixen

Zo maar mooi opschuren..mooi lakken en aflakken en dan zelf maar beletteren

Maar aan dat laatste kom ik vandaag niet aan toe, heb daar nu geen goede penselen voor...volgende week.
Jij nog wat plannen vandaag naast dat beetje cardio

? Kijk uit he, het is glad (zeiden ze)..