Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

VIJFTIEN keer 130, je moet er maar zin in hebben! Goed werk:thumbup:

Sterke been training weer, goed dat je iets vervelends om weet te zetten naar iets positiefs.

Iedere keer dat ik een lekkere training achter de rug heb lees ik dit soort shit weer en zie ik hoeveel ik nog te gaan heb... :(

Goede benentraining dus man!

Thnx mannen :thumbs:

Hele nette training gappie van me... :thumbs:

Als je erover wil praten, hoor ik je wel eh, hang in there, topper! :kiss:

Thnx maatje ;)

Ondanks dat jij een slechte dag hebt gehad, heb ik het er toch niet echt vanaf gezien, van je training.

Top:thumb:

Zeer nette training gisteren Ace en zag ik daar PR's? :D
Zeker na een rot dag is het vaak wel prettig je uit te leven op het ijzer.

Lekker rustig aan vandaag ;)

Ja klopt 2 PR's, maar echt genieten ervan lukt nog even niet. Vandaag lekker rustig aan doen, wat ik opzich wel kan gebruiken na die beentraining. Wel staat er een beetje cardio op de planning, want mijn auto is kaput dus moet naar het station fietsen.

Morgen sowieso schouders trainen, en misschien nog iets rug of buik erbij.. weet nog niet zeker :rolleyes:

Jou schouders zijn vandaag al aan de beurt toch? succes! :thumbs:

Doe lekker rustig aan vandaag :D

:thumbup:

Ik ga me voorbereiden om zo lekker te trainen...straks schilderen, garnalen vangen :P en een sigarendoos mooi opknappen.

Het kan ook niet anders of er word weer geschilderd, mooi zeg.. ben benieuwt! ;)

Maaruuhh.. garnalen vangen en een sigarendoos opknappen?

Het kan ook niet anders of er word weer geschilderd, mooi zeg.. ben benieuwt! ;)

Maaruuhh.. garnalen vangen en een sigarendoos opknappen?

Jep...1 van de dingen die we ook hebben naast onze discussen zijn mini garnalen en die kweken we... black & red crystals
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben ze van zeer mooie kwaliteit, verschillende soorten en ze zijn veel geld waard per stuk (worden in winkel verkocht per stuk voor €9 tot €13,-!!!). Binnen 2 weken staan er nog 3 bakkies in een stelling en dan ga ik ze allemaal goed selecteren op gradaties. Het gaat niet zozeer om het geld, het is wel een leuke hobby...en wat we er mee verdienen investeren we meteen weer terug in de hobby. Je zou zeggen wat moet je er mee...:P maar het grappig om naar ze te kijken... je ziet mooi beplant aquarium waar weinig aan opvalt totdat je OVERAL mini garnaaltjes ziet. Zijn altijd druk bezig :o

En wat betreft die sigarendoos...
Mijn vriend was zo ongeduldig om zelf iets erop te beletteren, maar ja dat ging voor geen meter en dat had ik hem ook al verteld. En toen was ie eenb eetje erg verkloot, dus nou mag ik het fixen :rolleyes:
Zo maar mooi opschuren..mooi lakken en aflakken en dan zelf maar beletteren :P Maar aan dat laatste kom ik vandaag niet aan toe, heb daar nu geen goede penselen voor...volgende week.

Jij nog wat plannen vandaag naast dat beetje cardio ;)? Kijk uit he, het is glad (zeiden ze)..

Jep...1 van de dingen die we ook hebben naast onze discussen zijn mini garnalen en die kweken we... black & red crystals

We hebben ze van zeer mooie kwaliteit, verschillende soorten en ze zijn veel geld waard per stuk (worden in winkel verkocht per stuk voor €9 tot €13,-!!!). Binnen 2 weken staan er nog 3 bakkies in een stelling en dan ga ik ze allemaal goed selecteren op gradaties. Het gaat niet zozeer om het geld, het is wel een leuke hobby...en wat we er mee verdienen investeren we meteen weer terug in de hobby. Je zou zeggen wat moet je er mee...:P maar het grappig om naar ze te kijken... je ziet mooi beplant aquarium waar weinig aan opvalt totdat je OVERAL mini garnaaltjes ziet. Zijn altijd druk bezig :o

En wat betreft die sigarendoos...
Mijn vriend was zo ongeduldig om zelf iets erop te beletteren, maar ja dat ging voor geen meter en dat had ik hem ook al verteld. En toen was ie eenb eetje erg verkloot, dus nou mag ik het fixen :rolleyes:
Zo maar mooi opschuren..mooi lakken en aflakken en dan zelf maar beletteren :P Maar aan dat laatste kom ik vandaag niet aan toe, heb daar nu geen goede penselen voor...volgende week.

Jij nog wat plannen vandaag naast dat beetje cardio ;)? Kijk uit he, het is glad (zeiden ze)..

:D wat grappig joh nog nooit eerder gehoord dat iemand thuis garnalen aan het kweken is :) Maar neem aan dat ze gewoon voor de leuk zijn? of wel om op te eten om dat je het wel over bakjes in de stelling hebt. Of lees ik gewoon weer eens iets niet goed :p Ze zien er wel eng uit om op te eten :o

Fijne dag lekker crea bezig zijn, wist niet dat jij ook schilderde.
Ik ook zo af en toe :D olie of acryl?

:D wat grappig joh nog nooit eerder gehoord dat iemand thuis garnalen aan het kweken is :) Maar neem aan dat ze gewoon voor de leuk zijn? of wel om op te eten om dat je het wel over bakjes in de stelling hebt. Of lees ik gewoon weer eens iets niet goed :p Ze zien er wel eng uit om op te eten :o

Fijne dag lekker crea bezig zijn, wist niet dat jij ook schilderde.
Ik ook zo af en toe :D olie of acryl?

Neee neee neee niet opeten :D
Haha...het begon eigenlijk zo:
We wilden kleine vuurgarnaaltjes op kweken voor levend voer voor onze discussen..maar die hadden ze niet meer en toen hadden we onze slaketendeslakken (jaja) omgeruild voor een paar black crystals. Toen we thuis kwamen, kwam mijn vriend er achter dat die dingen veel geld waard zijn per stuk en van de 25 die we hadden..hebben we er nu voer de 700 (dik). Daarnaast hebben we al een groot aantal verkocht aan dierenwinkels... en die vragen om meer, maar we willen het eerst goed selecteren omdat ze dan ook meer waard worden en daar meer vraag naar is. En tot de dag van vandaag, hebben de discussen geen 1 garnaal gehad :o :o :o :o...
maaar..ze zijn ook zo lief :)

Ja schilder je ook? Ik schilder met acryl....olie zou ik ook graag willen, maar droogtijd is veel langer... en ik heb een hele aanschaf acrylspullen gekregen van mijn stagebegeleider in July. Ben nog niet zo heel lang bezig, maar de laatste tijd eindelijk wat meer tijd om te schilderen :).

Maar goed...nu eerst maar even mijn papegaai wakker maken :P en trainen haha anders komt er niks van :p

Wow dat wist ik niet van je, maar wel leuk ja. Mijn buurman kweekt ook garnalen en als hij op vakantie is geef ik ze te eten :p

Leuk inderdaad om ze altijd zo bezig te zien, er is altijd wel wat te beleven in zo'n aquarium!

Maar goed, creatief dagje zo.. veel plezier vandaag! ;)

Glad? :angstig:

Verder heb ik geen grote plannen, behalve dat mijn vriendin morgen jarig is en er natuurlijk wat voorbereid moet worden :)

Maar goed...nu eerst maar even mijn papegaai wakker maken :P en trainen haha anders komt er niks van :p

:D

Trainze!

Thx en als ik je niet meer spreek ..dan veel plezier morgen..en alvast gefeliciteerd :D :kiss:

Wat een beentraining man!
Ik zie dat je bij elke oefening zwaar begint, en dan afbouwt.. is daar een bepaalde reden achter dat je het niet andersom doet?

Maar geen rollatortje nodig vandaag? :D

Ik hoop dat je dag vandaag beter is dan die van gisteren!
Morgen in ieder geval lekker verjaardag, en dan is het alweer weekend! :D

Wat een beentraining man!
Ik zie dat je bij elke oefening zwaar begint, en dan afbouwt.. is daar een bepaalde reden achter dat je het niet andersom doet?

Maar geen rollatortje nodig vandaag? :D

Naar mijn mening is zwaar beginnen en het gewicht afbouwen veel beter. Aan het begin van je training ben je op z'n sterkst en kun je maximaal presteren, toch zonde als je daar geen gebruik van maakt. Als je later in je training pas omhoog gaat in gewicht zijn je spieren vermoeid en zul je nooit maximaal kunnen presteren.

Ik voel mijn benen inderdaad vandaag, maar uit ervaring weet ik dat morgen nog erger word :D

Ik hoop dat je dag vandaag beter is dan die van gisteren!
Morgen in ieder geval lekker verjaardag, en dan is het alweer weekend! :D

Tot nu toe is mijn dag inderdaad beter verlopen. En ik heb besloten morgen een dagje vrij te nemen dus mijn weekend is NU al begonnen ;)

De jarige lieverd moet morgen gewoon naar school, dus 's ochtends zal er gewoon getraind worden. Al een tijdje geen tot weinig spierpijn in mijn schouders gehad, dus het beloofd een keiharde (shock)training te worden!

Tot nu toe is mijn dag inderdaad beter verlopen. En ik heb besloten morgen een dagje vrij te nemen dus mijn weekend is NU al begonnen ;)
Fijn, en lekker dat je al weekend hebt!
(wat doe jij eigenlijk overdag voor werk / opleiding?)

Veel plezier met je spierpijn, ik geniet nog steeds na van maandag!

Fijn, en lekker dat je al weekend hebt!
(wat doe jij eigenlijk overdag voor werk / opleiding?)

Veel plezier met je spierpijn, ik geniet nog steeds na van maandag!

Ik werk bij de koninklijke luchtmacht (part-time) en studeer nog voor een hogere functie. Momenteel even een school periode, en vanaf half maart ga ik weer intern ;)

Verklaart je forumnaam :)

Hier een heerlijk verdient rustdagje na 3 dagen PR's breken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven