Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

''veel te veel bla bla''
Is die DB lateral raise niet veel te weinig gewicht voor je? Evenals de Seated bent over dumbbell reverse fly... Verder weer een nette training!
lekkerhooks
waarom die 15x2 bij db shoulder press btw?
''veel te veel bla bla''
Is die DB lateral raise niet veel te weinig gewicht voor je? Evenals de Seated bent over dumbbell reverse fly... Verder weer een nette training!

Mooie training Jaap. Enorm volume gedraaid vandaag man. Zal wel een brute pomp hebben gegeven denk ik?
Prettig weekend gappie! Kwarkie loves u![]()

Ik zie het al... dat x2 maakt het lekker duidelijk zeg!
Ik had het logischer gevonden om die x2 niet te vermelden, we weten dat het gewicht per hand is...

Nee.
met dat volume kan ik voorlopig alleen nog maar dromen van die gewichten. Damn wat een sets
Die wrist curls heb ik ook een tijdje gedaan voor het banken
Niks aan die oefening maar heeft wel geholpen
En nu weekend vieren zeker?
OOh ja en je mooi maken voor je meissie straks
Fijne avond

Thnx!
Wrist curlen vóór het banken?
En inderdaad moet me nog even mooi maken voor m'n meissie straks![]()
toen zei mijn begeleider dat maar een tijdje te proberen en misschien zit het tussen mijn oren maar het heeft geholpen
.Ja ik weet dat het voor de onderarmen is maar ik had vooral in het begin vaak last van mijn polsen na het bankentoen zei mijn begeleider dat maar een tijdje te proberen en misschien zit het tussen mijn oren maar het heeft geholpen
.

Oh nee, we begrijpen elkaar verkeerd. Je wrist curled om beter te banken, maar ik dacht dat je bedoelde dat je wrist curls deed voordat je ging bankdrukken (met vermoeide onderarmen dus)![]()