AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit wordt een mooi en interessant logboek! Na vele informatieve posts van je ga ik hem zeker volgen! :) Veel succes en spiermassa toegewenst! :thumbup:

Thnx :thumbs:

Jezus wat een volume :p Herkenbaar wat je zegt over deadlift, doe hierom zelf deadlift op benendag, na squats zodat mijn onderrug vast opgewarmt is. Op rugdag moest ik anders aan het einde liften (zwak) of beetje aan het begin waardoor mijn overige rugoefeningen niet meer lekker gaan kwa uitvoering. Mooie thuisgym trouwens!

Je het volume was er wel vandaag, vandaar ook dat de wrist curls op het eind gewoon geen zin meer hadden.. ik zat er goed doorheen :p

dit wordt een abo... Ziet er duur materiaal uit trouwens!

Welkom! ja het is een investering geweest, maar misschien wel de beste van mijn leven :)

Hé Ace,
Ik ga natuurlijk mijn trouwe logbezoeker ook volgen!
Trainen op zon- en feestdagen: dat wil ik ook! (je woont alleen een beetje ver weg)

Maarre: een mooie vriendin en een nog mooiere auto?! :roflol:

Hé Ace,
Ik ga natuurlijk mijn trouwe logbezoeker ook volgen!
Trainen op zon- en feestdagen: dat wil ik ook! (je woont alleen een beetje ver weg)

Maarre: een mooie vriendin en een nog mooiere auto?! :roflol:

Haha, het is een eer om je erbij te hebben Dwarf :bow:

Sorrie, pics van mijn meisje mag ik niet posten

Plymouth.jpg

Hey lekkertje!

Eindelijk heeft ie een log hoor! Damn gappie, da ziet er goed uit. Je bent erg goed bezig en hebt de hele shizzle goed op een rij. Als jij geen huge mofo wordt, dan weet ik het niet meer. En zoals xtralarge zegt, je bent een van de weinigen die super gemotiveert zijn. Het komt goed met je gap!

Je training ook f doorgenomen, je bent nog kk sterk ook! Erg netjes.

Zo gappie wil nog even weten van je korte en lange termijn doelstellingen zijn.

Ik sluit af je ontzettend veel succes te wensen ennehh... Natuurlijk ff ABO genomen op je loggie. Spreek je lekker ding ;)

Nice! nu die vriendin nog... (oh :P)

Ja ja.. :wanker:

Hey lekkertje! Eindelijk heeft ie een log hoor! Damn gappie, da ziet er goed uit. Je bent erg goed bezig en hebt de hele shizzle goed op een rij. Als jij geen huge mofo wordt, dan weet ik het niet meer. En zoals xtralarge zegt, je bent een van de weinigen die super gemotiveert zijn. Het komt goed met je gap! Je training ook f doorgenomen, je bent nog kk sterk ook! Erg netjes. Zo gappie wil nog even weten van je korte en lange termijn doelstellingen zijn. Ik sluit af je ontzettend veel succes te wensen ennehh... Natuurlijk ff ABO genomen op je loggie. Spreek je lekker ding ;)

Kwarmeester, Be my guest :bow:

Mijn korte en lange termijn doelstellingen.. ik heb geen bepaald fysiek voor ogen, maar ik ga gewoon door en we zullen zien waar het schip strand.

Love u Kwark xxx :heart:

damn, wat een toffe auto :eek:! Jij hebt geen goed fysiek meer nodig om al die lekkere chickies te versieren.

Thnx, alleen chickies versieren zit er niet meer in.. dan krijg ik klappen :o

Kwarkmixer wil je niet meer met kk schelden?

hij scheld er niet mee hoor henk3. beter lezen :)

suc6 met je log Ace.
sterke jongen hier

fijn rack btw, ik heb hem ook

Laatst bewerkt:
heb altijd veel gehad aan jou commentaren toen ik een beginner was (niet dat ik dat nu niet meer ben) maar in ieder geval ga ik je logje volgen.

wtf trouwens, 20x80 deadlift...dat is ziek;)

zeer sterke t bar heb jij.

heb altijd veel gehad aan jou commentaren toen ik een beginner was (niet dat ik dat nu niet meer ben) maar in ieder geval ga ik je logje volgen.

wtf trouwens, 20x80 deadlift...dat is ziek;)

zeer sterke t bar heb jij.

Thnx man! leuk dat je af en toe een kijkje komt nemen :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Wat me vanavond toch overkomen is..

Ik had rijst met kip en roerbakgroente in gedachten, maar toen ik de zak verse Chinese groente openmaakte kwam daar toch een penetrante zure lucht uit.. helemaal over de datum :sad:

Gelukkig had ik nog wat verse groenten in huis zoals uien, taugé, worteltjes, prei, paprika en tomaten.. dus heb ik daar maar zelf een mix van gemaakt en gewokt.

Kortom wel een succesvolle dag dacht ik zo :thumbup:

Iedereen welterusten, Ace gaat aan zijn kwark!

Ik spiek met je logje mee ;)
Slaap lekker he!

'k Ga dit ook volgen, succes ace ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven