- Waardering
- 14.157
Welkom!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AHA!! kijk jou ga ik natuurlijk ook volgen
Je hebt een paar mooie speeltjes thuis Ace
Wat zijn je plannen voor vandaag?

Leuk dat je ook een logje hebt! Je hebt het beste fysiek van je team zeker:d?

Leuk dat je ook een logje hebt! Je hebt het beste fysiek van je team zeker:d?

maar, meer massa = bangere tegenstander + sterker met iemand onder water duwen
jammer dat je vandaag geen BB training had, ipv waterpolo, ben erg benieuwd
waar haal jij je inspiratie uit btw?

is blijkbaar mijn lievelings smiley
uiteraard uiteraard, ik had ook niet anders verwacht
Ik had het vandaag nog met me vader over dat BB'ing geen teamsport is, en dat je in een team elkaar kan motiveren, maar toen bedacht ik me dat dit forum inderdaad een soort van 'vervangingsteam' is dat mij ook motiveerd
ik bedoelde meer de inspiratie voor het maken van trainingsschema
of je bepaalde boeken volgt, of mensen of zelf terplekke bepaalt wat je doet en qua volume
---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------
godsamme,is blijkbaar mijn lievelings smiley
![]()

Sjezus kerel.... wat ben je goed bezig man. Je vreten is echt prima op orde man.
Heel veelbelovend allemaal man. En al een killer fysiek. Het kan niet anders dat jij een van de bruutste bodybuilders wordt op DBB![]()

Mooi voedingsschema idd! En je bent niet de enige die zich goed voelt bij lekker clean eten![]()

Jeetje zo'n polotraining lijkt mij ook erg zwaar.
Met jouw conditie is vast niks mis
We deden het afgelopen zomer ook veel (waterpolo) maar na de eerste helft na wel honderd x onder water te zijn gedrukt had ik de pijp wel uit. Maar goed mannen spelen het op zulke momenten niet fair natuurlijk haha
Je voeding ziet er idd ook super uit poeheej kan niet anders zeggen dan respect.Ook fijn dat je vriendin zo achter je staat trouwens dat kan ook een hoop schelen. Is zij ook een fanatiek bezig in de sport?