MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
AHA!! kijk jou ga ik natuurlijk ook volgen
Je hebt een paar mooie speeltjes thuis Ace :D

Wat zijn je plannen voor vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
AHA!! kijk jou ga ik natuurlijk ook volgen
Je hebt een paar mooie speeltjes thuis Ace :D

Wat zijn je plannen voor vandaag?

Heey, yes welkom!

Vanavond staat er een waterpolo training op de planning.. donderdagavond heb ik het te druk en ik wil sowieso 1x getraind hebben.

Na mijn training zal ik posten hoe die er ongeveer uitzag, ook zal ik vandaag wat meer over mijn voeding posten ;)

Ik ben benieuwd gappie... es kijken wat dat beest allemaal eet op een dag :p

geintje tog boizzz

Zoals beloofd zal ik eens mijn voeding van vandaag posten.

Ontbijt
30 gram whey isolaat
500 ml karnemelk
100 gram havermout
100 gram verse ananas

683 kcals w.v. 52gr eiwit, 92gr kh's en 12gr vet.

Tussendoor
200 gram volkorenbrood
200 gram zalm

665 kcals w.v. 56gr eiwit, 65gr kh's en 20 gr vet.

Lunch
150 gram gekookte kipfilet
100 gram zilvervliesrijst
400 gram roerbakgroente

700 kcals w.v. 46gr eiwit, 91gr kh's en 23 gr vet.

Tussendoor
500 ml magere yoghurt
100 gram muesli (Zonnatura)
100 gram banaan

605 kcals w.v. 31 gr eiwit, 71gr kh's en 8gr vet.
>Dit is zeg maar mijn pre work-out meal, vandaar de hoeveelheid kh's om deze tijd nog.

Pre en post workout
30 gr whey vóór de training
20 gr whey erna

185,5 kcals w.v. 46,5 gr eiwit, 1gr kh's en 0,5gr vet.
>Dit is op een waterpolo dag. Op een KT dag neem ik geen whey maar EAS, waarvan 10 gram ervoor, en erna nogmaals 10 gram i.c.m. 50 gram Mega Grow.

Pre work-out meal (diner)
150 gram tonijn
100 gram zilvervliesrijst
250 gram ei-eiwit

620 kcals w.v. 70 gr eiwit, 75 gram kh's en 3 gr vet.

Voor het slapen gaan
500 gram magere kwark
40 gram walnoten

538 kcals w.v. 51 gr eiwit, 22 gr kh's en 25 gram vet.

Totaal 4000 kcals w.v. 352 gr eiwit, 417 gr kh's en 92 gram vet.

Op KT dagen ziet het er qua voedingswaarde ook zo uit, alleen dan geen whey maar amino's en post workout shake (Mega Grow + EAS) komt erbij. Daarmee kom ik rond de 4300kcals. Verders varieer ik heel veel, zo eet ik ook regelmatig gewoon lekker Hollandse aardappelen, groente en vlees (biefstuk/rundvlees/kip).. het ligt er maar net aan wat moeders lief of vriendin klaarmaakt.

Qua eten ben ik heel strikt en cheat bijna nooit.. :orly:

Ja echt, het geeft mij een goed gevoel om lekker clean te eten :rolleyes:

Ook voeg ik geen zout en zoetstoffen toe aan producten, alleen vandaag toevallig een uitzondering gemaakt. Ik kreeg bij mijn bestelling van onze René een whey delicious (choco) sample, en moet het toch even proberen. Vandaag dus pre 'work-out' choco whey.. ben benieuwt!

Zo, Ace gaat even een stukje zwemmen. Ik zal vanavond ook wat posten over mijn waterpolo training en hoe de whey delicious was!

grtz ;)

Laatst bewerkt:
Zo, dat was de training.

Onze waterpolo training bestaat altijd voor een gedeelte uit explosief zwemmen (voor zowel kracht als explosiviteit) en een gedeelte spelsituaties en balvaardigheid.

Het zwem gedeelte bestond geloof ik uit allereerst 6x 50 meter sprinten, waarvan de de eerste 3x 50 meter snel heen (90%) en langzaam terug (75%). De 2e set van 3x 50 meter precies andersom.

Vervolgens 8x 25 meter volle sprint (100%) wisselslag. Wisselslag is 25 meter vlinder, 25 meter rug, 25 meter school en 25 meter borstcrawl.

Hierna 4 banen lopen en op het fluit signaal sprinten, bij het volgende fuit signaal weer lopen.. zo maak je dus ontzettend korte maar zeer intensieve sprinten waarmee je explosiviteit traint.

Ook nog wat baantjes in de breedte gesprint het wat opdrukken ertussen.. lekker superdude! ;)

Hierna lekker met de bal gespeeld.. allemaal niet heel interessant voor jullie maar het geeft wel even een goede indruk van de intensiteit :thumbs:

Leuk dat je ook een logje hebt! Je hebt het beste fysiek van je team zeker:d?

maar, meer massa = bangere tegenstander + sterker met iemand onder water duwen:D
jammer dat je vandaag geen BB training had, ipv waterpolo, ben erg benieuwd:)
waar haal jij je inspiratie uit btw?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou me verbazen als hij dat niet had :roflol:

:o

maar, meer massa = bangere tegenstander + sterker met iemand onder water duwen:D
jammer dat je vandaag geen BB training had, ipv waterpolo, ben erg benieuwd:)
waar haal jij je inspiratie uit btw?

Hahahaha ja dat is waar, je kunt natuurlijk mijn KT van gisteren bekijken.. en voor morgen staat borst triceps op de planning!!

Mijn inspiratie of motivatie? ik haal beiden van het forum (vooral reacties, en progressie) van leden inspireren, en motiveren mij ontzettend.

Oh, en niet te vergeten mijn vriendin, zij is ook een inspiratie en motivatie bron.

uiteraard uiteraard, ik had ook niet anders verwacht;)
Ik had het vandaag nog met me vader over dat BB'ing geen teamsport is, en dat je in een team elkaar kan motiveren, maar toen bedacht ik me dat dit forum inderdaad een soort van 'vervangingsteam' is dat mij ook motiveerd;)

ik bedoelde meer de inspiratie voor het maken van trainingsschema;)
of je bepaalde boeken volgt, of mensen of zelf terplekke bepaalt wat je doet en qua volume;)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

godsamme, ;) is blijkbaar mijn lievelings smiley:o

uiteraard uiteraard, ik had ook niet anders verwacht;)
Ik had het vandaag nog met me vader over dat BB'ing geen teamsport is, en dat je in een team elkaar kan motiveren, maar toen bedacht ik me dat dit forum inderdaad een soort van 'vervangingsteam' is dat mij ook motiveerd;)

ik bedoelde meer de inspiratie voor het maken van trainingsschema;)
of je bepaalde boeken volgt, of mensen of zelf terplekke bepaalt wat je doet en qua volume;)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

godsamme, ;) is blijkbaar mijn lievelings smiley:o

Ik plan mijn trainen iig zo in dat elke spiergroep voldoende rust krijgt om te herstellen. Meestal kijk in in het weekend hoe mijn week eruit ziet met werk, studie en dergelijke en ga daarop een schemaatje in elkaar flansen ;)

Sjezus kerel.... wat ben je goed bezig man. Je vreten is echt prima op orde man.
Heel veelbelovend allemaal man. En al een killer fysiek. Het kan niet anders dat jij een van de bruutste bodybuilders wordt op DBB ;)

Mooi voedingsschema idd! En je bent niet de enige die zich goed voelt bij lekker clean eten ;)

Jeetje zo'n polotraining lijkt mij ook erg zwaar.
Met jouw conditie is vast niks mis :)
We deden het afgelopen zomer ook veel (waterpolo) maar na de eerste helft na wel honderd x onder water te zijn gedrukt had ik de pijp wel uit. Maar goed mannen spelen het op zulke momenten niet fair natuurlijk haha :D
Je voeding ziet er idd ook super uit poeheej kan niet anders zeggen dan respect. :thumbs: Ook fijn dat je vriendin zo achter je staat trouwens dat kan ook een hoop schelen. Is zij ook een fanatiek bezig in de sport?

Jeetje zo'n polotraining lijkt mij ook erg zwaar.
Met jouw conditie is vast niks mis :)
We deden het afgelopen zomer ook veel (waterpolo) maar na de eerste helft na wel honderd x onder water te zijn gedrukt had ik de pijp wel uit. Maar goed mannen spelen het op zulke momenten niet fair natuurlijk haha :D
Je voeding ziet er idd ook super uit poeheej kan niet anders zeggen dan respect. :thumbs: Ook fijn dat je vriendin zo achter je staat trouwens dat kan ook een hoop schelen. Is zij ook een fanatiek bezig in de sport?

Ja dat polo is zwaar maar zoals je al zij goed voor je conditie, en dat merk ik ook terug in de sportschool qua uithoudingsvermogen. Wat betreft mannen die niet eerlijk spelen? wij hebben hier ook een vrouwen team, nou daar wil je ook niet tegen spelen hoor.. wat een agressie, geloof me zij zijn minstens net zo erg als mannen! haha

Mijn vriendin is niet zo fanatiek in sport, tenzij winkelen een sport is? ;)

Gelukkig staat ze achter me, want zeker qua voeding ben ik toch wat lastig haha nee ik heb niks te klagen. De enige die er niet helemaal achter staat is mijn moeder, die roept al jaren dat het genoeg is en dat het wel natuurlijk moet blijven :roflol:

Bedankt voor je reactie ;)

30 gram whey voor de training? Dat zijn niet voorverteerde eiwitten Ace, snap je gedachtengang hiervoor niet.

Neem gewoon BCAA --->:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven