dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig Ace; ik zie pittige trainingen met prima rows e.d. voorbij komen.![]()
30 gram whey voor de training? Dat zijn niet voorverteerde eiwitten Ace, snap je gedachtengang hiervoor niet.
Neem gewoon BCAA --->![]()
Dit doe ik overigens alleen rondom een waterpolo training.. rondom de krachttraining ga ik voor vrije aminozuren
Ik zou ook bcaa of andere vrije amino`s voor je waterpolotraining doen. Juist dan moet je oppassen voor spierafbraak en 30 gram whey is sowieso wel erg weinig.
![]()
Ik ben zelf ook weer opzoek naar een potje die van mij zijn op.
Wat is hydro bro heb je een linkje?
Tja, voor het gemak begin ik maar even te twijfelen...Ik hecht ook meer waarde aan EAS dan BCAAs. BCAAs zijn meer anti katabool.. EAS iets meer anabool dan anti katabool.. right?
Mooi log man ik ga je volgen!
Hydro heb ik nooit geprobeerd maar ik vind het vrij duur en als je snelle opnamen wil neem je inderdaad beter essentiele aminozuren in losse vorm.
in prijs maken bcaa`s en essentiele aminozuren elkaar niet zo heel erg veel.
ik heb ze laatst bij bodyenfitshop besteld
kilo bcaa`s kost 40eurie
kilo essentiele aminozuren kost 50eurie
de BCAA gebruik ik voor spier bescherming, die gebruik ik bijvoorbeeld als ik wat ga rennen ofzo. Hiervoor zijn de BCAA's ook bedoeld! BCAA powder is een stuk voordeliger dan de EAS, daarom neem ik op zo'n momenten de BCAA powder. Na krachttraining gebruik ik EAS..
)