MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig Ace; ik zie pittige trainingen met prima rows e.d. voorbij komen.:)

• Topic Starter Topic Starter
Oh, nog even wat anders..

Die whey delicious doet zijn naam echt eer aan!! wat is het lang geleden dat ik de smaak van chocolade geproefd heb :o

Goed bezig Ace; ik zie pittige trainingen met prima rows e.d. voorbij komen.:)

Thnx :thumbs:

30 gram whey voor de training? Dat zijn niet voorverteerde eiwitten Ace, snap je gedachtengang hiervoor niet.

Neem gewoon BCAA --->:thumbs:

Die whey neem ik een uur voor de training, omdat ze niet voorverteerd zijn hebben ze wat langer nodig om de amino's af te geven inderdaad. Dit doe ik overigens alleen rondom een waterpolo training.. rondom de krachttraining ga ik voor vrije aminozuren :thumbs:

Dit doe ik overigens alleen rondom een waterpolo training.. rondom de krachttraining ga ik voor vrije aminozuren

Ik zou ook bcaa of andere vrije amino`s voor je waterpolotraining doen. Juist dan moet je oppassen voor spierafbraak en 30 gram whey is sowieso wel erg weinig.
:thumbs:

edit en na de training ook weer nemen!

Laatst bewerkt:
Ik zou ook bcaa of andere vrije amino`s voor je waterpolotraining doen. Juist dan moet je oppassen voor spierafbraak en 30 gram whey is sowieso wel erg weinig.
:thumbs:

30 gram ervoor, en 20 gram erna dus totaal 50 gram.. leek mij voldoende maar inderdaad BCAAs en amino's blijven beter. Zodra ik door m'n whey heen ben ga ik eens rondkijken wat er zoal aan BCAAs te krijgen is :thumbs:

Hydro misschien een idee?

Ik ben zelf ook weer opzoek naar een potje die van mij zijn op.
Wat is hydro bro heb je een linkje?

BCAAs en amino's blijven sneller en beter ja, daarnaast is hydro behoorlijk duur ;)

BCAA powder, heb een potje van 500gram... doe je gruwelijk lang mee en kost niks eigenlijk..

Enige reden waarom BCAA en niet EAS van XXL?

de BCAA gebruik ik voor spier bescherming, die gebruik ik bijvoorbeeld als ik wat ga rennen ofzo. Hiervoor zijn de BCAA's ook bedoeld! BCAA powder is een stuk voordeliger dan de EAS, daarom neem ik op zo'n momenten de BCAA powder. Na krachttraining gebruik ik EAS..

Laatst bewerkt:
Mooi log man ik ga je volgen!
Hydro heb ik nooit geprobeerd maar ik vind het vrij duur en als je snelle opnamen wil neem je inderdaad beter essentiele aminozuren in losse vorm.
in prijs maken bcaa`s en essentiele aminozuren elkaar niet zo heel erg veel.
ik heb ze laatst bij bodyenfitshop besteld
kilo bcaa`s kost 40eurie
kilo essentiele aminozuren kost 50eurie

Mooi log man ik ga je volgen!
Hydro heb ik nooit geprobeerd maar ik vind het vrij duur en als je snelle opnamen wil neem je inderdaad beter essentiele aminozuren in losse vorm.
in prijs maken bcaa`s en essentiele aminozuren elkaar niet zo heel erg veel.
ik heb ze laatst bij bodyenfitshop besteld
kilo bcaa`s kost 40eurie
kilo essentiele aminozuren kost 50eurie

Hey, dankjewel voor je reactie, en welkom in mijn log! :thumbs:

Zelf haal ik EAS altijd bij XXL omdat die een 2:1:1 verhouding L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine heeft.

die heb ik ook
ben er tevreden over
voor de training en na de training

de BCAA gebruik ik voor spier bescherming, die gebruik ik bijvoorbeeld als ik wat ga rennen ofzo. Hiervoor zijn de BCAA's ook bedoeld! BCAA powder is een stuk voordeliger dan de EAS, daarom neem ik op zo'n momenten de BCAA powder. Na krachttraining gebruik ik EAS..

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/BCAA-Powder-XXL-P557 BCAA, 27,50 per pot (47,50 per 2)
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Essential-Amino-Stack-P439 EAS, 29,95 per pot (54,- per 2)

Wat een gigantisch verschil joh.

Zo, er is vanochtend al weer getraind (ja vrije dag.. ik had alle tijd).

Vandaag, t**ten en triceps!

Incline Oma fly's (het werd een tijd die te proberen)
15x (15kg per hand)
12x (15kg per hand)
10x (15kg per hand)
10x (12,5kg per hand)
10x (12,5kg per hand)
10x (12,5kg per hand)
>Ik weet dat de gewichten niet heel indrukwekkend zijn maar op een een of andere manier zijn oma flys zwaarder dan gewone flys.. of ligt dat aan mij?
Verders begin ik altijd met een incline iso pre-exhaustion oefening om tijdens de gehele training bovenkant borst meer aan te spreken (zwak puntje van mij).

Incline bankdrukken
20x40 (warming up)
14x60
14x60
14x60
10x80
8x80
5x90
>Dit ging met heel veel pijn en moeite ondanks het vrij 'lage' gewicht.. zal wel aan de flys liggen.

Dumbbell bankdrukken
15x (20kg per had)
13x (20kg per had)
10x (20kg per had)
10x (20kg per had)
>Ja, het gewicht worden we niet warm van.. maar m'n pecs waren gewoon leeg op dat moment.

Close grip bankdrukken (om de borst training mee af te sluiten, en de triceps training mee te openen :D)
12x35
12x35
12x35
12x35

Lying tricep extension
20x20kg
17x20kg
15x20kg
12x20kg
10x20kg
>Stiekem gebruik ik mijn lichaam om bij de laatste reps de bar omhoog te cheaten zodat ik nog een paar excentrische bewegingen kan maken. Waarom dat goed voor je is mag je even mijn artikel over spiercontractie lezen :roflol:

Dips
20xbw
15xbw
12xbw
12xbw
10xbw

Conclusie: ik ben benieuwt of ik de oma flys morgen ga voelen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven