Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ corpaul:
Ik had de basic bulk whey van XXL in de smaak aardbei. Stukken lichter qua smaak (ik keek na de eerste shake of het wel aardbei was) maar 'nadeel' is dat het alleen concentraat is.

Ik zie het al helemaal voor me als je achterom kijkttja concentraat kan ik dus helaas niet tegen.. had eerst een bulk whey van body en fitshop, daar ging ik roze van poepen![]()

Ik zie het al helemaal voor me als je achterom kijkt![]()

.
, maar een MP kunnen we zeker wel soon verwachten met 90kg?
(die deed jij nu toch al met 80kg?
)
Oke, dat weten we dan ook weer!
Je waterpolo-carrière zal dan wel even op een laag pitje staan, vermoed ik?
@ corpaul:
Ik had de basic bulk whey van XXL in de smaak aardbei. Stukken lichter qua smaak (ik keek na de eerste shake of het wel aardbei was) maar 'nadeel' is dat het alleen concentraat is.
tja concentraat kan ik dus helaas niet tegen.. had eerst een bulk whey van body en fitshop, daar ging ik roze van poepen![]()
Ik zie het al helemaal voor me als je achterom kijkt![]()

Goed gezellig hier gisteravond
Ik ben ook niet van de onnatuurlijke meuk, maar ik had laatst wel samples van de XXL + Powersupplements (smaakjes) om te vergelijken. Ik had van de XXL alleen die cocos van whey delicous...nou dat was toch de enige die ik echt super lekker vond maar meer ook omdat er stukjes cocos in zaten als verrassing.
Maar toch maar gewoon weer naturel besteld, lekker hardcore
![]()
Ben je nog naar je waterpolotraining gegaan gisteren?
Wous hé jij straks met je 90 kg dumbbells, maar een MP kunnen we zeker wel soon verwachten met 90kg?
(die deed jij nu toch al met 80kg?
)
Suc6 vandaag met je schouder (&tricep) training, train je je triceps trouwens 2x ? normaal deed je deze toch bij de borst? ...of... ben ik net wakker (ja).
Groetjes!!![]()

ik doe nu 80kg met een halter
Vandaag staat schouders inderdaad weer op de planning, en in principe train ik niet gericht triceps mee, maar toch heb ik de dag na mijn schouder training wel spierpijn in mijn triceps (van alle presses) 
?
Gekke schoudertraining alweer.
2 x 10 x 70, pfioeeeew. Sterk! En side raises zijn echt gewoon ziekelijk. Maar hoe bedoel je eigenlijk met niet zo strikt uitgevoerd?

Thnx
Nee zo:
http://www.youtube.com/watch?v=l348emR7F1Y
Ik doe ze met twee db's tegelijk en vooral de negatieve beweging langzaam. Ook cheat ik wel wat op de positieve beweging, uiteindelijk haal je toch meer uit het excentrische gedeelte![]()

Thnx
Nee zo:
http://www.youtube.com/watch?v=l348emR7F1Y
Ik doe ze met twee db's tegelijk en vooral de negatieve beweging langzaam. Ook cheat ik wel wat op de positieve beweging, uiteindelijk haal je toch meer uit het excentrische gedeelte![]()