AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oke, dat weten we dan ook weer :D!
Je waterpolo-carrière zal dan wel even op een laag pitje staan, vermoed ik?

@ corpaul:
Ik had de basic bulk whey van XXL in de smaak aardbei. Stukken lichter qua smaak (ik keek na de eerste shake of het wel aardbei was :p ) maar 'nadeel' is dat het alleen concentraat is.

@ corpaul:
Ik had de basic bulk whey van XXL in de smaak aardbei. Stukken lichter qua smaak (ik keek na de eerste shake of het wel aardbei was :p ) maar 'nadeel' is dat het alleen concentraat is.

tja concentraat kan ik dus helaas niet tegen.. had eerst een bulk whey van body en fitshop, daar ging ik roze van poepen :P

Goed gezellig hier gisteravond :cool:
Ik ben ook niet van de onnatuurlijke meuk, maar ik had laatst wel samples van de XXL + Powersupplements (smaakjes) om te vergelijken. Ik had van de XXL alleen die cocos van whey delicous...nou dat was toch de enige die ik echt super lekker vond maar meer ook omdat er stukjes cocos in zaten als verrassing :o.

Maar toch maar gewoon weer naturel besteld :thumbs:, lekker hardcore ;)

Ben je nog naar je waterpolotraining gegaan gisteren?
Wous hé jij straks met je 90 kg dumbbells :eek:, maar een MP kunnen we zeker wel soon verwachten met 90kg? :p (die deed jij nu toch al met 80kg? :o)

Suc6 vandaag met je schouder (&tricep) training, train je je triceps trouwens 2x ? normaal deed je deze toch bij de borst? ...of... ben ik net wakker (ja).

Groetjes!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.267
Oke, dat weten we dan ook weer :D!
Je waterpolo-carrière zal dan wel even op een laag pitje staan, vermoed ik?

Ja klopt, ik kan daar op de basis wel zwemmen maar daar niet zoveel van komen ben ik bang. Ik blijf wel wedstrijden spelen, en zolang ik daar presteer is het niet erg als ik wat minder train.

@ corpaul:
tja concentraat kan ik dus helaas niet tegen.. had eerst een bulk whey van body en fitshop, daar ging ik roze van poepen :P
Ik zie het al helemaal voor me als je achterom kijkt :roflol:

:roflol:

Goed gezellig hier gisteravond :cool:
Ik ben ook niet van de onnatuurlijke meuk, maar ik had laatst wel samples van de XXL + Powersupplements (smaakjes) om te vergelijken. Ik had van de XXL alleen die cocos van whey delicous...nou dat was toch de enige die ik echt super lekker vond maar meer ook omdat er stukjes cocos in zaten als verrassing :o.

Maar toch maar gewoon weer naturel besteld :thumbs:, lekker hardcore ;)

Ben je nog naar je waterpolotraining gegaan gisteren?
Wous hé jij straks met je 90 kg dumbbells :eek:, maar een MP kunnen we zeker wel soon verwachten met 90kg? :p (die deed jij nu toch al met 80kg? :o)

Suc6 vandaag met je schouder (&tricep) training, train je je triceps trouwens 2x ? normaal deed je deze toch bij de borst? ...of... ben ik net wakker (ja).

Groetjes!! :D

Lekker hardcore weer vol gas aan de naturel vind ik ook het allerbeste! :hedbang:

Waterpolo training ben ik inderdaad naar toe geweest en ging lekker, het voelt toch altijd wel goed voor de conditie ;)

90kg MP? :angstig: ik doe nu 80kg met een halter :p Vandaag staat schouders inderdaad weer op de planning, en in principe train ik niet gericht triceps mee, maar toch heb ik de dag na mijn schouder training wel spierpijn in mijn triceps (van alle presses) :o

ahaaa vandaar die haakjes :p
Hehehe... ach joh... dat kan jij ;).... haha nee dat is wel heel bruut als je ff 2x80kg kan pressen hehehe... maar 2x40 is ook al :eek: netjes :thumbs:...op naar de 2x 45 dan maar? ;)

Fijn weekend :kiss:

• #1.269
Op naar de 90kg inderdaad!

Jij ook een fijn weekend! :kiss:

• #1.270
Behind the neck press
10x70
10x70
10x60
10x50
10x50
>Beetje legdrive. Ben toch maar weer in de 10 reprange gaan zitten ipv 5.. voelt net iets functioneler.

DB press (gewicht per hand)
10x30
10x25
10x25
10x20
10x20

Side raises
10x25
10x25
10x25
10x20
10x20
>Nee niet super strikt uitgevoerd.

Seated reverse fly
15x30
15x25
15x20
15x15
15x15

Plate front raise
10x50
10x40
10x35
10x35
10x30

Barbell shrugs
10x150
10x140
10x130
10x120
10x110
>Lang leve de straps!

Conclusie: tevreden.
Vanavond post ik nog wat over mijn voeding bij defensie.

• #1.273

Thnx ;)

Gekke schoudertraining alweer.
2 x 10 x 70, pfioeeeew. Sterk! En side raises zijn echt gewoon ziekelijk. Maar hoe bedoel je eigenlijk met niet zo strikt uitgevoerd?

Nee zo:
http://www.youtube.com/watch?v=l348emR7F1Y
:heart:

Ik doe ze met twee db's tegelijk en vooral de negatieve beweging langzaam. Ook cheat ik wel wat op de positieve beweging, uiteindelijk haal je toch meer uit het excentrische gedeelte :thumbs:

Sodeknetter wat een training weer RAWWWRRRR!

Ohhh ik ga ze nu ook maar zou doen :heart:

zo mag het potverdomme ook ja, alles jezus :eek:

• #1.279
:roflol:

• Like
Waarderingen: Sue
Thnx ;)

Nee zo:
http://www.youtube.com/watch?v=l348emR7F1Y
:heart:

Ik doe ze met twee db's tegelijk en vooral de negatieve beweging langzaam. Ook cheat ik wel wat op de positieve beweging, uiteindelijk haal je toch meer uit het excentrische gedeelte :thumbs:

Nice bij ons in de sportschool zien ze er helaas toch wat minder uit :p

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Vind je lateral raises fijn om zo zwaar uit te voeren? Vind het zelf lekkerder om het licht en op gevoel te doen liefst nog zittend.

Vind die front raises met schijf wel weer erg fijn. Al gaan bij ons de schijfen maar tot 20kg helaas.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven