MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jizzed in my pants, toen ik je squats zag :$
brutale benen work-out, mij staat het zelfde te wachten, zonder de squats dan..
(dam ik moet na een andere gym)

Haha het is altijd gezellig hier je weet toch! haha :D

Ik ben niet serieus naar de gym gegaan voor die gezichten hoor, maar voor de leg press die tot 500 kg gaat, die mis ik in mijn eigen gym :(

Die bemoeierige mensen trek ik me niet zoveel van aan, soms kan ik zelfs lachen om ze. Gisteren was er dus een wat oudere vrouw die tegen me aan het praten in mijn rustpauze tussen de squatsets, maar goed.. mijn 60 seconden waren voorbij dus ik ging gewoon weer verder. Die vrouw heel verbaasd ''ik was tegen je aan het praten hoor!?!''
Ik: ''en ik ben hier aan het squatten hoor!?!''

:roflol:

homegym:thumbup:

Hahaha :roflol:
Ik ben daar weer te lief voor... ik zeg altijd even van te voren 'ik ga ff verder' haha en als mensen zelf praten tijdens het uitvoeren van de oefening dan roep ik 'ow dat kan nog wel wat zwaarder ;)' haha.

ik zou het ook doen :) en ze dan in de kleedkamer ff ... :cool:

Haha grapjas :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223

ik zou het ook doen :) en ze dan in de kleedkamer ff ... :cool:

Wij snappen elkaar :klink:

Hahah beestige opmerking idd.
Lullen en brijen tegelijk ;)

:D

Jizzed in my pants, toen ik je squats zag :$
brutale benen work-out, mij staat het zelfde te wachten, zonder de squats dan..
(dam ik moet na een andere gym)

Thnx man :thumbs:

Hahaha :roflol:
Ik ben daar weer te lief voor... ik zeg altijd even van te voren 'ik ga ff verder' haha en als mensen zelf praten tijdens het uitvoeren van de oefening dan roep ik 'ow dat kan nog wel wat zwaarder ;)' haha.

Haha dat is een goeie! :lol:

Gisteren was er dus een wat oudere vrouw die tegen me aan het praten in mijn rustpauze tussen de squatsets, maar goed.. mijn 60 seconden waren voorbij dus ik ging gewoon weer verder. Die vrouw heel verbaasd ''ik was tegen je aan het praten hoor!?!''
Ik: ''en ik ben hier aan het squatten hoor!?!''

homegym:thumbup:

Hehehe had dat hoofd wel willen zien van haar :D

• #1.225
Hehehe had dat hoofd wel willen zien van haar :D

Haha was inderdaad onbetaalbaar :roflol:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update:
Rustdag gisteren is goed bevallen :thumbup: en vanavond was ik van plan weer eens naar waterpolo training te gaan. Dit zal voorlopig ook mijn laatste waterpolo training zijn, omdat ik vanaf maandag a.s. intern ga bij defensie. Lang nagedacht over hoe ik dat daar ga oplossen met voeding, maar ben eruit gekomen en ik zal er vandaag hier wat over posten! Morgen staat er weer een schouder (& triceps) training voor de deur ;)

Laatst bewerkt:
intern bij defensie ? pffff, volgens mij kan je daar wel goed eten hoor trouwens, maar goed je weet er iets op dus dat is mooi.

vanwaar die keuze intern bij defensie dan :) ?

• #1.227
intern bij defensie ? pffff, volgens mij kan je daar wel goed eten hoor trouwens, maar goed je weet er iets op dus dat is mooi.

vanwaar die keuze intern bij defensie dan :) ?

Eten is inderdaad prima bij defensie, alleen krijg je maar 3 maaltijden (ontbijt, lunch (warm) en avond eten). Als ik mijn 5000-5500 kcals wil halen moet ik meer eet momenten hebben ;)

Ik ga intern omdat de afstand van waar ik woon naar de basis niet te doen is, en een kamer daar door jullie ''belasting betalers'' betaald word, en ik dus lekker goedkoop uit ben! :roflol:

Het word dus even eten op gevoel, zonder voedingsschema, maar van de 4 jaar dat ik train ben ik al 2 jaar intern geweest en dat ging prima. Verder hebben we op de basis een hardcore sportschool met DB's tot 90 kilo :heart:
Dus ik red me wel! ;)

Aaah oke dat is wel super nice :)

90 k DB's :o

• #1.230
Laatst bewerkt:
for sure! :roflol:!

wel leuk om mee te rowen enzo :)

• #1.234
In dat filmpje met Coleman zegt hij ook zo droog bij die laatste rep nog even ''light weight!'' :roflol:

Held is het ook :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven