- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha het is altijd gezellig hier je weet toch! haha
Ik ben niet serieus naar de gym gegaan voor die gezichten hoor, maar voor de leg press die tot 500 kg gaat, die mis ik in mijn eigen gym
Die bemoeierige mensen trek ik me niet zoveel van aan, soms kan ik zelfs lachen om ze. Gisteren was er dus een wat oudere vrouw die tegen me aan het praten in mijn rustpauze tussen de squatsets, maar goed.. mijn 60 seconden waren voorbij dus ik ging gewoon weer verder. Die vrouw heel verbaasd ''ik was tegen je aan het praten hoor!?!''
Ik: ''en ik ben hier aan het squatten hoor!?!''
homegym![]()

' haha.ik zou het ook doenen ze dan in de kleedkamer ff ...
![]()

ik zou het ook doenen ze dan in de kleedkamer ff ...
![]()

Hahah beestige opmerking idd.
Lullen en brijen tegelijk![]()

Jizzed in my pants, toen ik je squats zag :$
brutale benen work-out, mij staat het zelfde te wachten, zonder de squats dan..
(dam ik moet na een andere gym)
Hahaha
Ik ben daar weer te lief voor... ik zeg altijd even van te voren 'ik ga ff verder' haha en als mensen zelf praten tijdens het uitvoeren van de oefening dan roep ik 'ow dat kan nog wel wat zwaarder' haha.

Gisteren was er dus een wat oudere vrouw die tegen me aan het praten in mijn rustpauze tussen de squatsets, maar goed.. mijn 60 seconden waren voorbij dus ik ging gewoon weer verder. Die vrouw heel verbaasd ''ik was tegen je aan het praten hoor!?!''
Ik: ''en ik ben hier aan het squatten hoor!?!''
homegym![]()

intern bij defensie ? pffff, volgens mij kan je daar wel goed eten hoor trouwens, maar goed je weet er iets op dus dat is mooi.
vanwaar die keuze intern bij defensie dan?

als je goed luistert hoor je 2pac nog op de achtergrondIn dat filmpje met Coleman zegt hij ook zo droog bij die laatste rep nog even ''light weight!''![]()
als je goed luistert hoor je 2pac nog op de achtergrond
''life goes on''

Je bedoelt te zeggen dat jij flyes, hammer en wrist curls aan het doen bent met op de achtergrond die 90kg BD's?Dus in mijn log verschijnen binnenkort flys, hammer, wrist curls e.d. met 90 kg![]()

Je bedoelt te zeggen dat jij flyes, hammer en wrist curls aan het doen bent met op de achtergrond die 90kg BD's?![]()