AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Tip van de dag!

Ik heb bij mijn bestelling van XXL voor de zoveelste keer een whey delicious sample gekregen, en maak daarmee altijd een lekkere pre workout vlaflip!

Ingrediënten:
30 gr whey delicious
50 gr Brinta
500 ml melk (karnemelk gaat ook prima, want door de delicious whey proeft het niet zuur meer)

Doe eerst de melk in een shaker/blender, en daarna de Brinta en whey delicious. Even goed shaken, en giet het daarna snel ik een bakje of kom. Zelf doe ik tijdens het shaken er nog wat water bij om het eind resultaat iets vloeibaarder te maken, maar daarmee moet je zelf even experimenteren. Zet het bakje even in de koelkast om het lekker koud te laten worden, en de Brinta vocht op te laten zuigen waardoor het romig word. Je kunt natuurlijk het mengsel ook in je shaker laten zitten maar die lepelt niet zo makkelijk uit.
Vervolgens nemen men het mengsel uit de koelkast, en kun je het met een lepel eten als een soort vla!

bon appetit! :meal:

mmmm, lekker.... ga ik snel maar es maken dan :rolleyes:

• #1.243
Voor afwisseling is het misschien een idee maar ik houd het bij mijn fruit/melk/whey/havermout/rozijnen-drinkshake :)

Van zowel de dilicious als gewone whey van XXL vind ik de chocoladesmaak zo smerig/nep, hebben jullie hier ook ervaring mee of ligt het weer aan mij?

Laatst bewerkt:
ik vind whey delicious helemaal niet zo delicious... en ik ga ervan aan de schijterij dus vind dat helemaal niet zo erg

ik vind whey delicious helemaal niet zo delicious... en ik ga ervan aan de schijterij dus vind dat helemaal niet zo erg

+1 vind de smaken iets te sterk (heb ook het sample pakket gehad). Laatst een paar samples van powersupplements, die vond ik een stuk beter smaken (tropische vruchten :meal:).

Voor afwisseling is het misschien een idee maar ik houd het bij mijn fruit/melk/whey/havermout/rozijnen-drinkshake :)

Van zowel de dilicious als gewone whey van XXL vind ik de chocoladesmaak zo smerig/nep, hebben jullie hier ook ervaring mee of ligt het weer aan mij?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, kep nog nooit bij hun wat besteld, ik hoor iedereen erover. Misschien moest ik dan ook maar es wat bij XXL gaan bestellen :p

Tip van de dag!

Ik heb bij mijn bestelling van XXL voor de zoveelste keer een whey delicious sample gekregen, en maak daarmee altijd een lekkere pre workout vlaflip!

Goeie tip!

Zelf maak ik ik na de training een shake::brew:

40 gr. Whey delicious
250 gr. kwark
250 ml. melk

heerlijk!

• #1.250

Chocolade vond ik naar chocomelk smaken ipv chocolade.. opzich ook niet vies maar toch anders dan chocolade ;)

Misschien gevoelig voor bepaalde zoetstoffen?

+1 vind de smaken iets te sterk (heb ook het sample pakket gehad). Laatst een paar samples van powersupplements, die vond ik een stuk beter smaken (tropische vruchten :meal:).

Ik had ook die samples van powersupplements, maar de kwaliteit en het eiwitgehalte van die van XXL zijn in alle opzichten beter.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, kep nog nooit bij hun wat besteld, ik hoor iedereen erover. Misschien moest ik dan ook maar es wat bij XXL gaan bestellen :p

:thumbs:

die vond ik ook goor :o echt epic smerige smaakjes plakken ze aan die whey.

Nietes! :mad:

Goeie tip!

Zelf maak ik ik na de training een shake::brew:

40 gr. Whey delicious
250 gr. kwark
250 ml. melk

heerlijk!

Klinkt goed, zeker een poging waard! :cool:

Zo dat was mijn waterpolo training. Ging lekker, en geeft altijd een aardig massieve pomp. Maar goed, dit was de 2e dag dat ik geen KT gedaan heb, dus het kriebelt wel heeel erg nu om zwaar te trainen. Morgen gelukkig schouders & triceps op de planning! :heart:

Donderdag ga ik pas intern bij defensie ipv maandag al, er was iets mis met mijn kamer ofzo waardoor ik er nog niet kon blijven. Ook zou ik vandaag wat posten over mijn voeding daar, maar goed.. ik heb er nog geen zin voor weten te maken, dus dat komt morgen dan wel!

Laatst bewerkt:
Misschien gevoelig voor bepaalde zoetstoffen?

Nietes! :mad:
nee voor lactose :(

en ik vind de whey smaken die ik tot nu toe meegemaakt heb echt smerig.. soort verdunde yogho yogho (al moet ik wel zeggen dat ik het altijd met water mix). ik heb zelf altijd lipotropic protein, de smaak daarvan vind ik een stuk beter.

• #1.252
nee voor lactose :(

en ik vind de whey smaken die ik tot nu toe meegemaakt heb echt smerig.. soort verdunde yogho yogho (al moet ik wel zeggen dat ik het altijd met water mix). ik heb zelf altijd lipotropic protein, de smaak daarvan vind ik een stuk beter.

Oké maar lipotropic protein bevat per 100 gr meer lactose (3 gr) dan whey isolaat van XXL (2 gr) :D

:roflol:

Heb je bij deze bestelling al je voeding van XXL binnen gekregen dan ofzo? Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen :)

• #1.254
:roflol:

Heb je bij deze bestelling al je voeding van XXL binnen gekregen dan ofzo? Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen :)

Ja ik heb alles voor een goeie 2 maand intern binnen gekregen van o.a. XXL.. ga morgen even posten hoe ik dat aan ga pakken.

Wou het vandaag al posten maar ik heb er nog geen zin in gehad :o morgen komt het echt! ;)

Hmm zal wel een leuke bestelling zijn geweest zijn dan voor 2 maand.

Hehe ik wacht er op, hoe laat verwacht je 't morgen te posten? :P

Ik ben ook wel benieuwd naar je plan :D! Maar met jouw kennis heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Mag je eigelijk af en toe naar huis komen? En kan je je vriendin nog zien?
(Sorry als dit domme vragen zijn :D)

In 't weekend kon ie wel naar huis als ik 't goed las, dan zal ie zn vriendin ook wel ff zien denk ik hehe.

Intern is toch ook iets totaal anders dan uitzending?

Oké maar lipotropic protein bevat per 100 gr meer lactose (3 gr) dan whey isolaat van XXL (2 gr) :D

Klopt ja :D Maar dat zit net op het randje voor mij. De vorige versie van lipotropic bevatte 0gr lactose, en kreeg toen een keer de nieuwe versie en dat ging ook goed. Isolaat zou ook kunnen, maar vind die smaken dus niet zo. (en heb nog 4 potten lipotropic staan)

• #1.260

Hoi M powerr :wave:

Ik ben ook wel benieuwd naar je plan :D! Maar met jouw kennis heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Mag je eigelijk af en toe naar huis komen? En kan je je vriendin nog zien?
(Sorry als dit domme vragen zijn :D)

Domme vragen bestaan niet ;) in het weekend ga ik inderdaad naar huis. Ik zou wel op de basis kunnen blijven, maar goed.. home sweet home :thumbs:

En de vrouwen op de basis zijn ook niet dat je zegt van ''goh hiervoor blijf ik iets langer'' :roflol:

In 't weekend kon ie wel naar huis als ik 't goed las, dan zal ie zn vriendin ook wel ff zien denk ik hehe.

Intern is toch ook iets totaal anders dan uitzending?

Inderdaad in het weekend naar huis.

Nee ik word voorlopig niet uitgezonden totdat ik volledig mijn studie afgerond heb. Over twee jaar heb ik zeg maar al mijn papieren en dan gaat Jaapie ook op het vliegtuig (althans, de kans is erg groot).

Intern wil gewoon zeggen dat je op de basis woont ;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven