AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dikke stok achter de deur ja, das goud waard hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Wel lekker dat er dus wat ervaren gasten rondlopen daar. Kun jij je mooi aan optrekken en wat kennis bij op doen.

Zeker weten, ik heb al gelunched met een powerlifter en hij zei dat we eens samen gaan trainen :angstig:

Klinkt goed, waar kan ik solliciteren?
(wil ik niet met 5 anderen op een kamer hoor... rest klinkt goed!)

Je bent van harte welkom hoor, maar als vrouw moet je op zo'n basis met 50.000 mannen wel een harde zijn :D

Aha de eerste bezuinigingpost gevonden :p

50.000 km en dan al een nieuwe lol.

Whaha, ja belachelijk. Alleen best wel jammer, want voorheen hadden de 4x4 Landrovers, en nu Skoda Fabia's :(

Heee kerel :D, jou had ik gisteravond niet verwacht in je computerhobbyclub (:hahaha:). Maarrruhh zit je nou toch op een kamer met ook meerdere personen of hoef je je rukkamer (:o) alleen maar te delen met 5 andere bedden naast natuurlijk die van jou ;)

Goed om te horen dat het eten wel chill is :D...hmmmmm :meal: niks boven een goede maaltijd :thumbs:

Ga je vanavond al naar huis? Have a nice day!!!
(Leuke luitjes trouwens?)

Whaha computerhobbyclub was lache, er is 1 vrije internetruimte en daarnaast een lanparty kamer :D. Uiteraard ben ik natuurlijk ook even naar die lanparty geweest (Call of duty word of war) onder het motto ''socializing'' haha.. best wel nerds daar :D

Waaahhh chill!!! en van die grote beren kan je ook weer veel leren :D

Maarruh gaat al dat spul echt zo gauw weg :eek: nou dan ben ik ook wel geinteresseerd :roflol: hahahaha (je kan net zo goed je eigen handel beginnen in 2e hands defensie spul :p... haha)

Ja en het is nog heel duur spul ook. Het krachthonk staat hoofdzakelijk Technogym en hammerstrenght spul. Maar er staan bvb ook leg extention / lat pulldown en peckdeck apparaten met een display waarop je precies je spierbelasting kan zien :eek:

Ik blijf het knap vinden hoeveel volume jij in zo een korte tijd weet te proppen :p

Ik blijf het altijd knap vinden hoe mensen 20-25 werksets NIET in een uur krijgen :D

wahahaha

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Succes daarzo ijzerbroedert ;)

Dankje buddy :bow:

Nope, maar ik ken geen forumleden waarvan ik weet dat die op de basis zitten.. misschien in de PL sectie :)

Haha 't is toch niet te geloven, waar kun je die auto's kopen? Naja zal ook wel flink mee geropt worden natuurlijk.

In ieder geval succes daar ;)

:thumbs: http://www.domeinenrz.nl/

god, je knalt er weer een lekker volume uit ace!! hoe bevalt die lats behind the neck? bij mij voelt het maar onnatuurlijk en ik doe hem liever front.

Ik vind hem behind the neck wel lekker, maar dat geld ook voor presses. Is denk ik iets persoonlijks, want de meeste vinden BTN niks ;)
Ik denk dat beide efficient zijn dus varieer daarin.

dat geld niet alleen voor bb-logs;)

aardig weer wat reppies ace
dit moet toch uiteindelijk wat opleveren
probeer de t bar row eens los op de grond
met een driehoekstang of een korte ez bar
kom je een eind in de buurt
alleen met dat app isoleer je onderrug beter

Thnx Ove :thumb:

niet helemaal waar, krachtgerichte logs zijn simpel...
3x180kg = 3x180kg, hoe je lichaam er ook op reageert, en de manier van trainen is grofweg hetzelfde voor iedereen.

Krachtgerichte logs zijn toch niet simpeler? er zijn er ook een hoop die hun kracht ontwikkelen op 3x100 (afhankelijk van hun trainingstijd).. dus what's the differance ;)

hoho je hebt het over spiergroei
ook bij krachtgerichte logs kan 3x180 is dat zo
3x180 kan voor jou een bijv een makkie zijn ,
stel je voor dat ik er alles aan moet doen om die 3x180 te halen
dan onstaat er denk ik wel verschil
wat en waar en bij wie ? maar het voelt toch anders:)

Nee, ik bedoelde BB logs zijn onzin omdat iedereen z'n lichaam anders reageert, zeker met hypertrofie als doel. PL logs zijn interessanter omdat krachtgericht trainen voor iedereen ongeveer hetzelfde werkt. Het is dus waarschijnlijker dat je uit een PL log iets leert waar je zelf ook wat aan hebt. Bij BB spelen veel meer factoren een rol (snelheid uitvoering, grootte ROM enz enz.) dus vandaar dat ik zei dat BB logs eigenlijk onzin zijn, aangezien een lijstje van oefeningen en gewichten voor 2 verschillende personen iets heel anders kan betekenen.

(neemt niet weg dat het wel leuk is om te zien wat iemand doet natuurlijk)

Krachtgericht trainen voor iedereen hetzelfde werkt ???

ik ben zelf ook regelmatig
te vinden in het pl-hok
vanwege logs en opvattingen
de denkwijze zit toch dichterbij
bij mijn trainingen

Maar een log bb of pl gericht
is een soort dagboek he
alles kan je erin kwijt ( sportgericht gezien dan )
vanuit die optiek bekeken vind ik een log dus geen onzin
maar een goed iets + een stok achter de deur

+1 voor Ove in dit gesprek :)

Dikke stok achter de deur ja, das goud waard hoor ;)
Het is voor mij een handig middel om mijn progressie in kaart te brengen en te delen met andere fanatiekelingen. Het is tevens een stok achter de deur en je kunt je vragen ook nog kwijt....

+++ :thumbs:

Fijn weekend allemaal, en bedankt voor de reacties!

HIJ IS ER WEER!!!!

Goeiemorgen beescht!! :heart:

Zeker weten, ik heb al gelunched met een powerlifter en hij zei dat we eens samen gaan trainen :angstig:

KICKEENN!

Whaha computerhobbyclub was lache, er is 1 vrije internetruimte en daarnaast een lanparty kamer :D. Uiteraard ben ik natuurlijk ook even naar die lanparty geweest (Call of duty word of war) onder het motto ''socializing'' haha.. best wel nerds daar :D

HAHA serieus ja.... .hebben ze daar een lanpartykamer :roflol:
Wat hebben ze nog meer?

Ja en het is nog heel duur spul ook. Het krachthonk staat hoofdzakelijk Technogym en hammerstrenght spul. Maar er staan bvb ook leg extention / lat pulldown en peckdeck apparaten met een display waarop je precies je spierbelasting kan zien :eek:

Zo toe maar.... :eek:

Fijn weekend allemaal, en bedankt voor de reacties!

Jij ook en goed weekend!! (goed weer is besteld) :D

Zozo.... hebben ze daar nog een IT'er nodig? :rolleyes: (is namelijk ook een nerd, maar ziet er niet uit als een nerd wahahaha)

wil die fancy apparaten daar ook wel zien! Nog ff en je verteld ons dat de leg press een internet aansluiting heeft wahahaha

Krachtgerichte logs zijn toch niet simpeler? er zijn er ook een hoop die hun kracht ontwikkelen op 3x100 (afhankelijk van hun trainingstijd).. dus what's the differance ;)
..
Krachtgericht trainen voor iedereen hetzelfde werkt ???
Ja bij krachtgericht trainen is het uiteindelijke gewicht op een wedstrijd van belang.. daar is 1x180 voor iedereen hetzelfde, ongeacht wat voor effect dat op iemand's lichaam heeft. Als ik een PL log lees en zie dat iemand 180 lift en ik weet dat ikzelf 200 lift, dan weet ik dat ik voor dat doel sterker ben.

Maar m'n opmerking kwam anders (negatiever) over dan ik bedoelde, sorry :)

• #1.888
HIJ IS ER WEER!!!!

Goeiemorgen beescht!! :heart:

Goeiemorgen Uberbeescht! :heart:

Jij ook en goed weekend!! (goed weer is besteld) :D

Dankjewel! :kiss:

Zozo.... hebben ze daar nog een IT'er nodig? :rolleyes: (is namelijk ook een nerd, maar ziet er niet uit als een nerd wahahaha)

wil die fancy apparaten daar ook wel zien! Nog ff en je verteld ons dat de leg press een internet aansluiting heeft wahahaha

Whaha, zou je door het veiligheidsonderzoek komen!?! :p

Ja bij krachtgericht trainen is het uiteindelijke gewicht op een wedstrijd van belang.. daar is 1x180 voor iedereen hetzelfde, ongeacht wat voor effect dat op iemand's lichaam heeft. Als ik een PL log lees en zie dat iemand 180 lift en ik weet dat ikzelf 200 lift, dan weet ik dat ik voor dat doel sterker ben.

Maar m'n opmerking kwam anders (negatiever) over dan ik bedoelde, sorry :)

Ja, als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk. Voor spiergroei zegt gewicht niet veel.. maar voor een PL zegt het juist alles. Ik vatte je opmerking niet negatief op hoor ;)

• #1.889
Gisteren schouders getraind met een oude maat uit de gym (powerlifter).

Push press
5x80
5x85
5x90 > fail, leuke poging... maar dit ging nergens over.
5x70
5x60

DB shoulder press
8x30
8x35
8x40 (laatste 5... reps met lichte spot)
8x35
8x30
>Goed op techniek gefocust

Bent over cable side raise (achterkant schouders + delts)
15x20
15x15
15x15
15x10
15x10
>Ook hier super strikt op de techniek gelet. Zeer grote ROM, armen heffen tot boven de schouders.. kapot zwaar, maar wel een dikke pomp :)

Front raises
10x25
10x20
10x15
10x15
10x15

DB overhead extension
8x22
8x20
8x18
8x18
8x15

Cable pushdown
10x60
10x55
10x50
10x45
10x45

Conclusie: deaud.
Zoals jullie misschien gemerkt hebben post ik laatste dagen wat weinig, dat komt gewoon door de drukte met mijn werk en al.. niks persoonlijks ;)

Laatst bewerkt:
Dikke training weer Jaap...die schouders van jou hebben het wel geweten :cool:
Fijne rustdag vandaag...geniet van het mooie weer :cool: en suc6&veel plezier deze week ;)

• #1.891
Dankjewel, jij ook een fijne week! ;)

5 x 90 fail = 5-dubbele fail? :P

Bruute pushpress gast! Voor de rest ook top training...

goed gewerkt ace! die pushpress fail komt wel goed, is meestal een kwestie van goed je kop eronder durven steken, aangezien je benen en schouders sterk zat zijn

Toe maar even Jaap.... Daar kan kwarkie niet tegenop met zijn gammele botjes en al helemaal niet in een solo- training...

Hard gewerkt man. Respect! :thumbs:

• #1.896
5 x 90 fail = 5-dubbele fail? :P

Ik was 5x90 van plan.. maar faalde behoorlijk hard ja.

Bruute pushpress gast! Voor de rest ook top training...

Thnx :thumbs:

goed gewerkt ace! die pushpress fail komt wel goed, is meestal een kwestie van goed je kop eronder durven steken, aangezien je benen en schouders sterk zat zijn

Ja dat is het, maar ik kreeg de eerste rep al niet locked bovenin. Thnx ;)

Toe maar even Jaap.... Daar kan kwarkie niet tegenop met zijn gammele botjes en al helemaal niet in een solo- training...

Hard gewerkt man. Respect! :thumbs:

Thnx baas :bow:

brutal PP:eek: hoeveel had die maat van je gedaan dan?

mooie schouder afbeuling :D

weer lekker bezig hoor. om de hoeveel tijd doe je deloaden? of doe je daar niet aan meneertje fanatiekeling:P:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven