- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel lekker dat er dus wat ervaren gasten rondlopen daar. Kun jij je mooi aan optrekken en wat kennis bij op doen.

Klinkt goed, waar kan ik solliciteren?
(wil ik niet met 5 anderen op een kamer hoor... rest klinkt goed!)

Aha de eerste bezuinigingpost gevonden
50.000 km en dan al een nieuwe lol.

Heee kerel, jou had ik gisteravond niet verwacht in je computerhobbyclub (
). Maarrruhh zit je nou toch op een kamer met ook meerdere personen of hoef je je rukkamer (
) alleen maar te delen met 5 andere bedden naast natuurlijk die van jou
Goed om te horen dat het eten wel chill is...hmmmmm
niks boven een goede maaltijd
![]()
Ga je vanavond al naar huis? Have a nice day!!!
(Leuke luitjes trouwens?)
. Uiteraard ben ik natuurlijk ook even naar die lanparty geweest (Call of duty word of war) onder het motto ''socializing'' haha.. best wel nerds daar 
Waaahhh chill!!! en van die grote beren kan je ook weer veel leren
Maarruh gaat al dat spul echt zo gauw wegnou dan ben ik ook wel geinteresseerd
hahahaha (je kan net zo goed je eigen handel beginnen in 2e hands defensie spul
... haha)

Ik blijf het knap vinden hoeveel volume jij in zo een korte tijd weet te proppen![]()

wahahaha
---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
Succes daarzo ijzerbroedert![]()

Haha 't is toch niet te geloven, waar kun je die auto's kopen? Naja zal ook wel flink mee geropt worden natuurlijk.
In ieder geval succes daar![]()
god, je knalt er weer een lekker volume uit ace!! hoe bevalt die lats behind the neck? bij mij voelt het maar onnatuurlijk en ik doe hem liever front.

dat geld niet alleen voor bb-logs
aardig weer wat reppies ace
dit moet toch uiteindelijk wat opleveren
probeer de t bar row eens los op de grond
met een driehoekstang of een korte ez bar
kom je een eind in de buurt
alleen met dat app isoleer je onderrug beter
niet helemaal waar, krachtgerichte logs zijn simpel...
3x180kg = 3x180kg, hoe je lichaam er ook op reageert, en de manier van trainen is grofweg hetzelfde voor iedereen.

hoho je hebt het over spiergroei
ook bij krachtgerichte logs kan 3x180 is dat zo
3x180 kan voor jou een bijv een makkie zijn ,
stel je voor dat ik er alles aan moet doen om die 3x180 te halen
dan onstaat er denk ik wel verschil
wat en waar en bij wie ? maar het voelt toch anders![]()
Nee, ik bedoelde BB logs zijn onzin omdat iedereen z'n lichaam anders reageert, zeker met hypertrofie als doel. PL logs zijn interessanter omdat krachtgericht trainen voor iedereen ongeveer hetzelfde werkt. Het is dus waarschijnlijker dat je uit een PL log iets leert waar je zelf ook wat aan hebt. Bij BB spelen veel meer factoren een rol (snelheid uitvoering, grootte ROM enz enz.) dus vandaar dat ik zei dat BB logs eigenlijk onzin zijn, aangezien een lijstje van oefeningen en gewichten voor 2 verschillende personen iets heel anders kan betekenen.
(neemt niet weg dat het wel leuk is om te zien wat iemand doet natuurlijk)
ik ben zelf ook regelmatig
te vinden in het pl-hok
vanwege logs en opvattingen
de denkwijze zit toch dichterbij
bij mijn trainingen
Maar een log bb of pl gericht
is een soort dagboek he
alles kan je erin kwijt ( sportgericht gezien dan )
vanuit die optiek bekeken vind ik een log dus geen onzin
maar een goed iets + een stok achter de deur

Het is voor mij een handig middel om mijn progressie in kaart te brengen en te delen met andere fanatiekelingen. Het is tevens een stok achter de deur en je kunt je vragen ook nog kwijt....
Zeker weten, ik heb al gelunched met een powerlifter en hij zei dat we eens samen gaan trainen
KICKEENN!
Whaha computerhobbyclub was lache, er is 1 vrije internetruimte en daarnaast een lanparty kamer. Uiteraard ben ik natuurlijk ook even naar die lanparty geweest (Call of duty word of war) onder het motto ''socializing'' haha.. best wel nerds daar
HAHA serieus ja.... .hebben ze daar een lanpartykamer![]()
Wat hebben ze nog meer?
Ja en het is nog heel duur spul ook. Het krachthonk staat hoofdzakelijk Technogym en hammerstrenght spul. Maar er staan bvb ook leg extention / lat pulldown en peckdeck apparaten met een display waarop je precies je spierbelasting kan zien
Zo toe maar....
Fijn weekend allemaal, en bedankt voor de reacties!

Ja bij krachtgericht trainen is het uiteindelijke gewicht op een wedstrijd van belang.. daar is 1x180 voor iedereen hetzelfde, ongeacht wat voor effect dat op iemand's lichaam heeft. Als ik een PL log lees en zie dat iemand 180 lift en ik weet dat ikzelf 200 lift, dan weet ik dat ik voor dat doel sterker ben.Krachtgerichte logs zijn toch niet simpeler? er zijn er ook een hoop die hun kracht ontwikkelen op 3x100 (afhankelijk van hun trainingstijd).. dus what's the differance
..
Krachtgericht trainen voor iedereen hetzelfde werkt![]()

Zozo.... hebben ze daar nog een IT'er nodig?(is namelijk ook een nerd, maar ziet er niet uit als een nerd wahahaha)
wil die fancy apparaten daar ook wel zien! Nog ff en je verteld ons dat de leg press een internet aansluiting heeft wahahaha

Ja bij krachtgericht trainen is het uiteindelijke gewicht op een wedstrijd van belang.. daar is 1x180 voor iedereen hetzelfde, ongeacht wat voor effect dat op iemand's lichaam heeft. Als ik een PL log lees en zie dat iemand 180 lift en ik weet dat ikzelf 200 lift, dan weet ik dat ik voor dat doel sterker ben.
Maar m'n opmerking kwam anders (negatiever) over dan ik bedoelde, sorry![]()

Bruute pushpress gast! Voor de rest ook top training...
goed gewerkt ace! die pushpress fail komt wel goed, is meestal een kwestie van goed je kop eronder durven steken, aangezien je benen en schouders sterk zat zijn

Toe maar even Jaap.... Daar kan kwarkie niet tegenop met zijn gammele botjes en al helemaal niet in een solo- training...
Hard gewerkt man. Respect!![]()