Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Lief!
(zolang hij niet dreigt met de Mac...)

Hahaha! Ja da's waar. Ben dus niet wezen sporten gisteravond en vandaag. Ik luister dus ook nog. Moet wel wasvouwen e.e.a doen in huis (pup achter mij aan sleuren die in de remstand stand als het regent. Loop straal voor joker).
Late dienst straks.

Morgen wel roeien en xco lessen. Hoef ik niet naar de mac.

Flex van februari gekocht dus ook wat te lezen als ik tijd heb.

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

@ Dwarf. Pm/sms je mijn adres nog wel. Als ik deze hierzo plemp moet de postbode zo sjouwen met Valentijskaarten die dan vervolgens allemaal niet meer in brievenbus passenen wil hem dat niet aandoen ;-)

:roflol:
Die pup in de remstand wil ik wel eens zien! :D

Morgen roeien en XCO is goed! :thumb:
Je blijft vandaag en morgen natuurlijk wel goed eten.. ga ik van uit... ;)

Die valentijnskaarten is ook de reden dat ik niet mijn woonplaats / adres hier op de site zet :D:D:D

Pups en de meeste honden houden niet van regen dus gaan ze op de handrem, in het geval van een pup maakt dat weinig indruk maar ziet er wel leuk uit.;)

Nee he, weer dat valantijnsgedoe, zijn de bloemen weer 2x zo duur en raken de vrouwen weer van streek.:mad:
Als ze niets krijgen zijn ze boos en als ze wél wat krijgen denken ze dat het gelijk tijd is om samen te gaan wonen..:(

@Dwarfje, gedwongen door de Mcdrive rijden is alleen als laatste redmiddel, zal niet nodig zijn denk ik:D

voordeel is dat ik al samenwoon, maar aandacht blijft leuk :D
ook niet met mij door de McDrive? Mag op een junkdag ;)

• #1.226
Heb mijn brievenbus alvast geleegd en hulpstroepen staan klaar om de post te sorteren en bloemen te ontvangen;).

Gaan jullie maar lekker samen naar de mac:kots:houd ik het gewoon op of brood of rijst met groente en vleesch

Nee is alleen op speciaal verzoek, en niet kotsen, ben twee salades aan het eten ja.

• #1.228
Nee is alleen op speciaal verzoek, en niet kotsen, ben twee salades aan het eten ja.

Ben nu al jaloers. Ik mocht in "restaurant" eten dus macaroni. heb subtiel meegenomen naar afdeling richting vuilnisbak. Niet te hachelen zo zoet en chemisch.
ik eet dus een bammetje.

Sterkte en succes kanjer, ik snap precies hoe je je voelt.
Die mensen die Sonja Bakkeren die vallen misschien wel snel af maar die hebben dan geen mooi gevormd lichaam.
Goed eten + KT + cardio= een veel mooier lijf! (jaja ik ben goed in rekenen ;) )
Gelukkig ga je volgende week met Dwarf aan de slag om weer een goede balans te vinden.

• #1.232
Sterkte en succes kanjer, ik snap precies hoe je je voelt.
Die mensen die Sonja Bakkeren die vallen misschien wel snel af maar die hebben dan geen mooi gevormd lichaam.
Goed eten + KT + cardio= een veel mooier lijf! (jaja ik ben goed in rekenen ;) )
Gelukkig ga je volgende week met Dwarf aan de slag om weer een goede balans te vinden.

ahhh, wat ben je toch een schatje. Een sport en kweklog wordt dit meer;).
Vrees dat ik niet heel goed ben in aan mijzelf denken (behalve sporten dan)

we helpen je denken ;)
de inzet is er, da's top!

Verdorie zeg, wat zitten er toch een hoop lieve knuffeltjes op dit forum!:kiss::heart:

• #1.238
we helpen je denken ;)
de inzet is er, da's top!

Je weet hoe ik ben. Ik geef absoluut niet op. Buitendat ik sporten ook gewoon lekker vind en het graag veel en vaak doe is gewoon resultaat ook fijn.
Ma zei vandaag nog dat ik best tevreden mocht zijn met waar ik vandaan kwam zeg maar als je een paar jaar terugkijkt hoe ik toenb was. Die foto laat ik je zien dwarf volgende week. Maar ik zei ook tegen haar dat ik het ook fijn zou vinden als het lijf ernaar zou zijn. gelukkig begreep ze dat ook weer.

@ Gertje, zal ik mijn log maar het sportieve knuffelkweklog gaan noemen?

Verdorie zeg, wat zitten er toch een hoop lieve knuffeltjes op dit forum!:kiss::heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je weet hoe ik ben. Ik geef absoluut niet op. Buitendat ik sporten ook gewoon lekker vind en het graag veel en vaak doe is gewoon resultaat ook fijn.
Ma zei vandaag nog dat ik best tevreden mocht zijn met waar ik vandaan kwam zeg maar als je een paar jaar terugkijkt hoe ik toenb was. Die foto laat ik je zien dwarf volgende week. Maar ik zei ook tegen haar dat ik het ook fijn zou vinden als het lijf ernaar zou zijn. gelukkig begreep ze dat ook weer.

@ Gertje, zal ik mijn log maar het sportieve knuffelkweklog gaan noemen?
volgende week even mee rekenen en doen, komt helemaal goed!
Vind zelf het sporten ook heerlijk ;)

• #1.240
Snot voor ogen mogen roeien 3 kwartier. Coolingdown geskipt.
Gelijk door naar xco. Was loodzwaar.

Beide lessen kenden geen of nauwelijks rustmomenten dus dik 11/2u geknald.

Voel wel enorm fit maar goed.

Planning komende week.

Maandag kracht en roeien
Dinsdag zumbashape. Ga dan de nachtdienst in.
Woensdag w.s niet sporten
Donderdagavond roeien (mits er geen nachtdienst bijkomt
Vrijdag kracht en roeien.

Terug
Naar boven