XXL Nutrition

Aesthetic as f#ck

'zwaar goed fysiek', 'geweldig' etc etc. En dit op een bodybuilding forum....TS komt niet eens in de buurt van een fitness-model fysiek en jullie vinden het al geweldig.

hup hup, iedereen naar dutchfitness :shoot:
:(

Vriend, heb je alle andere topics gezien in het subforum: Post je foto's!
Whahahahhahaha ik leees alleen maar:
"-3 maanden trainen 68kg"
"-transformatie van 60 naar 75kg"

Hahaha eindelijk iemand die een goeie body heeft.
99 procent van de leden hier, lijkt niet eens op iemand die aan bodybuilding doet :D

Edit: Oja, gianni. Mooie fysiek!
Edit 2: En vette tattoo

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vriend, heb je alle andere topics gezien in het subforum: Post je foto's!
Whahahahhahaha ik leees alleen maar:
"-3 maanden trainen 68kg"
"-transformatie van 60 naar 75kg"

Hahaha eindelijk iemand die een goeie body heeft.
99 procent van de leden hier, lijkt niet eens op iemand die aan bodybuilding doet :D

Edit: Oja, gianni. Mooie fysiek!
Edit 2: En vette tattoo

Thx man, dit doet me goed!
Ik krijg niet veel steun van mijn omgeving ivm bodybuilding, vandaar dat ik hier post. Om wat motivatie en positieve feedback of eventueel tips te krijgen.:D

manlets taking over :D

goed fysiek man, niet iedereen wilt een massamonster zijn

Onzin over die gyno, geen gyno te zien.

Net fysiek, wel zwakke deadlift lijkt het. Ik was juist niet sterk met squatten en met deadliften wel aardig. Deed alleen nooit 1RM.

Onzin over die gyno, geen gyno te zien.

Net fysiek, wel zwakke deadlift lijkt het. Ik was juist niet sterk met squatten en met deadliften wel aardig. Deed alleen nooit 1RM.

thx!
Ja, DL is zwak, snap niet hoe het komt, telkens als ik verhoog gaat men uitvoering weer naar beneden, heb zowel sumo als conventioneel geprobeerd:(

Idd, ik heb geen gyno, 1 iemand roept gyno en plotseling zit iedereen over gyno bezig:rolleyes:

Thx man, dit doet me goed!
Ik krijg niet veel steun van mijn omgeving ivm bodybuilding, vandaar dat ik hier post. Om wat motivatie en positieve feedback of eventueel tips te krijgen.:D

Maar nu niet hoog in je bol krijgen en denken dat je ook maarvenigzins bij mij in de buurt komt he ;)

:p

Update

2rwrrkj.jpg

Klaar om te flaneren over de zomerse strandjes lijkt me. Goed bezig, ook je krachtstats hoor. 160 kg squat op jouw bw, netjes! Afgaande op de topictitel, vraag ik me wel af of je ook echt zo'n egotripper bent ;)

Laatst bewerkt:
Klaar om te flaneren over de zomerse strandjes lijkt me. Goed bezig, ook je krachtstats hoor. 160 kg squat op jouw bw, netjes! Afgaande op de topictitel, vraag ik me wel af of je ook echt zo'n egotripper bent ;)

Haha ja, klaar voor de zomer!
Thx, ja, enkel die DL steekt me wat tegen..
Nee, hoor, valt best mee in real life:p

'zwaar goed fysiek', 'geweldig' etc etc. En dit op een bodybuilding forum....TS komt niet eens in de buurt van een fitness-model fysiek en jullie vinden het al geweldig.

hup hup, iedereen naar dutchfitness :shoot:
:(

Vergeet dan wel niet dat die modellen allemaal kuren...

zo de t*ring zie nu je laatste pic pas, staat er top bij!

doorcutten? waarom zou je dta in godsnaam doen?

Als je nog dieper gaat cutten sta je straks op wedstrijd-droogte :p (3,4%)

jammer dat het hier koud is :P snap niet waarom je nog cut? gaat echt niet warmer meer worden

Wil onderste abs nog meer erdoor, volgend jaar misschien wedstrijdje meedraaien, piekmoment is binnen 3 weken gepland, zo weet ik volgend jaar ook hoe lang ik erover ga doen etc..

Terug
Naar boven