MuscleMeat

Aesthetic as f#ck

hier ook zwaar last van en het doet pijn, als ik jouw was zou ik gelijk naar mn huisarts gaan en hopen voor een operatie

Zo erg is het nu ook weer niet, denk dat het eerder te maken heeft met m'n VP. Nu aan het cutten geslaan, we zien wel als ik op 10-12% sta hoe het er dan nog uitziet! Heb er allesinds goeie hoop in

Zo erg is het nu ook weer niet, denk dat het eerder te maken heeft met m'n VP. Nu aan het cutten geslaan, we zien wel als ik op 10-12% sta hoe het er dan nog uitziet! Heb er allesinds goeie hoop in
Nee, als het klier is dan gaat het niet weg, ik zit op 12 procent en cut tot 10/9 en je kan echt iets heel diks pakken wat geen vet is, is echt rubberachtig. Enige waar ik me druk om maak is dat ik niet 6 weken mag trainen

'zwaar goed fysiek', 'geweldig' etc etc. En dit op een bodybuilding forum....TS komt niet eens in de buurt van een fitness-model fysiek en jullie vinden het al geweldig.

hup hup, iedereen naar dutchfitness :shoot:
:(

'zwaar goed fysiek', 'geweldig' etc etc. En dit op een bodybuilding forum....TS komt niet eens in de buurt van een fitness-model fysiek en jullie vinden het al geweldig.

ik ben ook liever een ''shredded c*nt'' dan een ronnie coleman #2 :cool:

hij is 1% van de mensen hier die traint, dan mag er toch wel een complimentje gegeven worden ;)

ik ben ook liever een ''shredded c*nt'' dan een ronnie coleman #2 :cool:
Echt shredded op 90/95kg ziet er 'geweldig' uit. 70kg met een wat lijntjes op je buik en basic spiermassa als dit is leuk als je een jongetje van 17 bent en af en toe traint, maar om dit helemaal geweldig te vinden op een bodybuilding forum?

hij is 1% van de mensen hier die traint, dan mag er toch wel een complimentje gegeven worden ;)

Hij ziet er ook gewoon degelijk uit hoor. Maar ik zou denken dat een fysiek waar jaar in jaar uit hard voor is gewerkt (alle factoren van BB in meegerekend) toch 'geliefder' zou zijn dan een dergelijk fysiek.

iedereen zijn doel is uiteindelijk gewoon een zyzz fysiek

Echt shredded op 90/95kg ziet er 'geweldig' uit. 70kg met een wat lijntjes op je buik en basic spiermassa als dit is leuk als je een jongetje van 17 bent en af en toe traint, maar om dit helemaal geweldig te vinden op een bodybuilding forum?

Hij ziet er ook gewoon degelijk uit hoor. Maar ik zou denken dat een fysiek waar jaar in jaar uit hard voor is gewerkt (alle factoren van BB in meegerekend) toch 'geliefder' zou zijn dan een dergelijk fysiek.

Laat maar man ;) gewoon geen echte bb'ers ;)

Nee, als het klier is dan gaat het niet weg, ik zit op 12 procent en cut tot 10/9 en je kan echt iets heel diks pakken wat geen vet is, is echt rubberachtig. Enige waar ik me druk om maak is dat ik niet 6 weken mag trainen

Denk niet echt dat het een klier is, voel iets heel kleins, niet echt de moeite waard om over te discussieren

• Topic Starter Topic Starter
zwaar goed fysiek, probeer een x betere foto's te scoren als je tijd hebt ben je ook meteen van dat gezeik af :thumb:

Fuark, :cool:

Zal er morgen werk van maken:D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 04:39 ----------

1,72m met 95kg op 7% is niet geweldig, dat is monsterlijk, voor mijn cut woog ik 80 op 14%, mijn uiteindelijk doel is rond de 80kg shredded, ben uiteindelijk nog maar 22.. Heb bwt nog niet veel jongetjes van 17 gezien als my..

Snel foto's genomen
Kwaliteit is nog steeds niet goed, wou er trekken met ipad, maar zit geen zelfontspanner op.. Mijn excuses..
1tje voor de gyno people en 1tje van rug

28jlgfq.jpg

jutu7a.jpg

Nice man, naturel?

goed fysiek hoor kerel, rug is niet helemaal goed geposeerd maar je kan genoeg massa zien.

3-4 kilo door winstrol vvm? lol? dan train je een jaar ofzo

Terug
Naar boven