AndroidHealthClinic

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De training van vandaag:

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 35kg
1x3 55kg
1x2 72,5kg

Werksets:

3x5 90kg

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 50kg
1x2 62,5kg

Werksets:
3x5 77,5kg

DL
Opwarmsets:

2x5 40kg
1x5 62,5kg
1x3 72,5kg
1x2 95kg

Werksets:
1x5 105kg

Dips:

13xbw
12xbw

Echt weer een lekkere training! SQ gaat lekker, kan denk ik nog verhogen met stapjes van 5 kg tot de 100kg, daarna wordt het echt lastig.
Ben ook zeer tevreden met de bench, vrijdag ga ik 80kg proberen! :D
DL ging iets minder. Kreeg een felle steek onderin m'n rug bij de laatste rep. Heb nu verder niet echt last, dus ga er vanuit dat het morgen wel weer goed is. Rust doet altijd wonderen!

Je gaat wel hard iig :P mooie training :D

nette training bro :) lekkere gewichten verplaatst!

Je gaat wel hard iig :P mooie training :D

nette training bro :) lekkere gewichten verplaatst!

Thx bro's :)
Ben erg tevreden tot nog toe. Kleine update over m'n shape:
Gewicht is redelijk stabiel rond de 90/91 kg. Heb wel het idee dat ik iets droger word, abs komen beter door en de seperatie in m'n benen wordt ook duidelijker. Ik doe nog geen cardio, dus dat belooft nog wat voor de cut, hehe. :D
Ga m'n voeding misschien nog iets opschroeven om nog wat massa te pakken voor ik ga cutten.
Het HST schema wat we gaan volgen ligt ook grotendeels klaar, als ik vanmiddag tijd heb zal ik het even posten. Prettige dag nog gozers!

Squat gaat gestaag omhoog, bench gaat ook beter - netjes bro!

Pff, was vanochtend zo ziek als een hond. Ben nu goed opgeknapt, maar m'n voeding is vandaag wel minder.

Training van gister:

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 37,5kg
1x3 57,5kg
1x2 75kg

Werksets:

3x5 95kg

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 42,5kg
1x2 55kg

Werksets:

3x5 70kg

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 32,5kg
1x2 45kg

Werksets:

1x5 55kg
1x5 55kg (laatste rep met cheat)
1x5 55kg (laatste rep met cheat)

Pull-ups:

6,5xbw
5xbw (+nog wat negatieve reps)

Qua gewichten een goede training, maar ik voelde me echt belabberd. Zal zo even m'n HST schema posten, daar heb ik nu wel even tijd voor. :)

Oke, hieronder volgt dus mijn HST schema wat ik ga volgen in de cut.

Squat (+WU)
Bench (+WU)
Military press
Bent-over row (+WU?)
Deadlift (+WU?)
Calf raise
Dips

Ik zit nog een beetje in de knoop met de warm-up voor de oefeningen. Welke oefeningen hebben warm-up nodig en welke niet? En hoeveel?

Het is een fullbody schema van 3 dagen in de week (ma, woe, vrij). Van elke oefening doen we 2 sets.

Week 1-2: 15 reps
Week 3-4: 10 reps
Week 5-6: 5 reps
Week 7: 15RM, 10RM en 5RM verbeteren.
Week 8: 3 reppers?

Eventueel kunnen we week 7 en 8 nog omdraaien.

Van tevoren moeten we nog de 15RM, 10RM en 5RM bepalen. Dat gaan we waarschijnlijk doen in kalenderweek 12.

Ik heb nog nooit iets als HST geprobeerd, dus ben best benieuwd wat het oplevert. Zeker icm met een goede cut! :)

Bijna de 100 squat :) netjes

Pfoe, interresant schema. Zou je er verder geen advies op kunnen geven omdat ik er geen kennis van heb. Ben wel benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Vandaag geen training, ben nog niet helemaal fit. Misschien ga ik morgenochtend nog, even kijken hoe ik me dan voel :)

Balen!

Hopelijk morgen fit :D

Vandaag wel even getraind. Ging nergens over, maar het voelde goed om toch weer wat ijzer in mijn handen te hebben.

Vanaf volgende week weer deftige trainingsverslagen :D

Goed dat je in ieder geval de spieren even aan het werk gezet heb! Beterschap bro.

Ben benieuwd naar je de resultaten uit je HST-schema. Hoor er hier ook wel eens over maar heb er zelf geen ervaring mee. Nette gewichten ook!

Vandaag weer geen training, ben nog steeds ziek. Vanmiddag 40 graden koorts :eek:

damn bro

veel beterschap iig!

Beterschap!

:( k*t dat je ziek bent man, wanneer hoop je weer te kunnen knallen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven