Fitness Seller

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Sup broksi's?
De eerste training van de vakantie zit er alweer op!

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:

3x5 75kg

BOR (smal)
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 40kg
1x2 52,5kg

Werksets:

3x5 65kg

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 42,5kg

Werksets:

3x5 52,5kg

Pull-ups:
6(en een half)xbw
4xbw (en nog wat negatieve reps, buurrrnnn lats, buuurn!)

Het was weer een lekkere training. Ben kapot. Squat gaat ook goed, voel m'n quads lekker werken. Maar die beentjes van mij zijn dan ook niet veel meer gewend na al die pussyweights.
BOR pak ik voortaan smal, voelt toch beter dan een wijdere grip.

Prettige avond nog ijzervreters!

in je openingspost zie ik dat je 5x110kan squatten.
Hoezo doe je dan 3x5x75kg ook al is het een rippetoe-achtig schema wat je volgt

in je openingspost zie ik dat je 5x110kan squatten.
Hoezo doe je dan 3x5x75kg ook al is het een rippetoe-achtig schema wat je volgt

Klopt, heb erg veel last van lage rug problemen gehad dus heb even kritisch naar m'n squatvorm gekeken. Bij die 110 trekt m'n onderrug ietsje krom. Omdat ik graag van die problemen af wil ben ik opnieuw begonnen met squatten. Gewicht gaat atm nergens over, maar de vorm is flink verbeterd. Dus vandaar ;)

Vakantie.. Wat is dat ook alweer?

haha, lekkere training ouwe. Die MP gaat wel goed vooruit volgensmij!

Mooie training :)
Ben benieuwd wat mijn bor vrijdag nog is na 2? maanden niet meer gedaan te hebben :D

Vakantie.. Wat is dat ook alweer?

haha, lekkere training ouwe. Die MP gaat wel goed vooruit volgensmij!

Haha, you gotta love school :D

MP gaat lekker inderdaad. Schouders ogen ook voller. Heb nooit echt brede/ volle schouders gehad, maar daar lijkt nu verandering in te komen!

Mooie training :)
Ben benieuwd wat mijn bor vrijdag nog is na 2? maanden niet meer gedaan te hebben :D

Thx baas!
Denk dat je BOR wel ongeveer gelijk met de mijne loopt, misschien wel hoger nog, als ik zo een beetje naar je gewichten op andere lats oefeningen kijk!

goedemorgen bro, sterkte squat en MP gisteren man hehe.

lekkere training, keep it up.

damn, volgens mij bestaat de helft van jouw training uit plate wissels :p

:jk:

netjes man !

Training van gister nog:

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 32,5kg
1x3 47,5kg
1x2 65kg

Werksets:

3x5 80kg

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 50kg
1x2 62,5kg

Werksets:
1x5 77,5kg
1x5 77,5kg (laatste rep lichte spot)
1x4 77,5kg (lichte spot, 5e rep was negatief)

DL
Opwarmsets:

2x5 40kg
1x5 60kg
1x3 70kg
1x2 90kg

Werksets:

1x5 102,5kg

Dips:
10,5xbw
11xbw

Had nog een sample NoxiPro liggen, daar had ik de helft van genomen. Was de hele dag wezen werken en ben dan redelijk moe wanneer ik thuiskom. Nu was ik echter erg fit en gefocust. Kon ook zeker meer reps pakken (vooral bij het banken) en ik had overal een lekkere pomp. Hersteltijd tussen de sets leek ook korter. Maar het is vooral de mindset die het hem doet. Ik wou maar 1 ding en dat was het ijzer omhoog krijgen. Vind het zeker het proberen waard.
Resultaat vandaag: m'n erectors klappen bijna uit m'n rug van de spierpijn en m'n glutes en hammies scheuren bijna uitelkaar. Daaaamn, love it! :heart:

Zal ik zo je bp proberen te overtreffen :P

mooie training bro :)

Nette bench bro, gaat de goede kant op.

Ik zou je toch wel serieus willen adviseren om eens een keer anders te gaan trainen. Ik denk serieus dat het je fysiek heel erg ten goede zal komen.

Nette bench bro, gaat de goede kant op.

Ik zou je toch wel serieus willen adviseren om eens een keer anders te gaan trainen. Ik denk serieus dat het je fysiek heel erg ten goede zal komen.

Ik weet het man, ben me er heel goed van bewust. Dit worden dan ook de laatste weekjes met dit schema. Wil binnenkort gaan cutten met HST. Moet nog even een goed schema opstellen en een goed dieet in elkaar zetten.
Ik moet trouwens zeggen dat ik met Rippetoe van afgelopen maanden meer massa heb gepakt dan de splits hiervoor. Sta er een stuk beter bij dan eerst!
Stond toen ook hoger in vp, maar gelet op vvm is dit beter.
Thx voor het advies tho, ik zeg altijd dat variatie de key is, terwijl ik zelf al maanden hetzelfde train.. :o

Ga je na het cutten weer terug naar Rippetoe?
Hoe voel je je na al die maanden met dit schema, voor mij was het op een gegeven moment echt op en had ik het gevoel dat ik wel MOEST veranderen. Herkenbaar?

Ga je na het cutten weer terug naar Rippetoe?
Hoe voel je je na al die maanden met dit schema, voor mij was het op een gegeven moment echt op en had ik het gevoel dat ik wel MOEST veranderen. Herkenbaar?

Nope, na de cut ga ik lekker split doen. Het loopt dan ook tegen de zomer en heb dan niet elke dag tijd om te trainen. Dan is het wat makkelijker schuiven met trainingen enzo.
Misschien dat ik over een tijd nog eens Bill Starr ga proberen, maar dat zie ik later wel.
Moet wel zeggen dat de 'rek' met Rippetoe er bijna uit is. Zou het iedereen aanraden die met bodybuilding begint, je kunt er echt heel veel massa mee pakken.

Training volgt zsm, wil eerst even wat huiswerk maken. (Op een vrijdagavond :o...)

Training van vandaag!

SQ
Opwarmsets
:
2x5 lege stang
1x5 35kg
1x3 50kg
1x2 67,5kg

Werksets:
3x5 85kg (Filmpje komt zometeen)

BOR (smal)
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:

3x5 67,5kg

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 32,5kg
1x2 45kg

Werksets:
1x5 55kg
1x5 55kg (laatste rep cheat)
1x3 55kg

Pull-ups:
6,5xbw
4,5xbw

Echt een heerlijke training weer. Goede mindset en lekkere gewichten. :)

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Squat

Echt een heerlijke training weer. Goede mindset en lekkere gewichten.

Dat dus :D

Waren trouwens 6 reps squat? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven