Fitness Seller

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo dan! De trainingsupdate van vandaag!

Het was een lekkere knaltraining, had eerst een praktijktoets op school, dus was pas laat in de gym. Maar goed, even wat pre-WO in de mik en gaan! :D

SQ
Heb vandaag even geëxperimenteerd met frontsquats. Die gingen best goed. Had wel een filmpje kunnen maken eig, maar heb ik niet meer aan gedacht.
Anyway, bar ligt lekker stabiel op m'n schouders (wil wel een beetje naar voren rollen bij een laatste zware rep) maar verder geen problemen. Was er tevreden mee, heb m'n benen iig een nieuwe prikkel gegeven en daar gaat het om! Mind-muscle connectie is de key!

Frontsquat

Warm-up weet ik niet meer, werksetjes waren op 40kg, 3 sets.

BOR
Warm-up

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 35kg
1x2 50kg

Werksets:
3x5 60kg

Probeer bij de BOR echt m'n lats te voelen. Dat begint nu steeds beter te lukken, hou 'm bijvoorbeeld bovenin ook even vast. Nu het gewicht nog even opkrikken :)

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 37,5kg

Werksets:
3x5 45kg

Snap der niks van. Vorige week waren de werksets echt bagger. Vandaag kon ik bij elke set wel 6/7 reps maken, met goede techniek. Echt raar. Maar jullie horen mij niet klagen, vrijdag gooi ik er dan maar weer wat gewicht bij, hehe.

Pull-ups:

7xbw
4xbw

En toen was ik echt leeg. Laatste set pull-ups liepen al niet echt soepel meer. Weer een lekkere training achter de rug! Nu eerst chillen. :)

Lekkere training weer kerel, de front squats zijn wel heerlijk he!

Lekkere training weer kerel, de front squats zijn wel heerlijk he!

Die frontsquats zijn echt lekker! Ga ze zeker verwerken in een volgend schema. Kan ook veel dieper gaan dan bij normale backsquats. Dan voel je je quads echt goed :D

Zo dan, de trainingsupdate van vandaag. Maar eerst even een kort stukje over gister. Was gister namelijk betrokken bij een auto-ongeluk. Mijn schuld, ik reed bovenop een taxi. Ik kwam uit een bocht waarna ik verblind werd door de laagstaande zon. Ik zag echt niets en zag ook niet dat een taxi voor mij afremde. Knalde er dan ook vol bovenop. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen, alleen blikschade. Mijn auto is dan ook total-loss. Moet dus eigenlijk al blij zijn dat ik überhaupt nog kan trainen. :)
Had vandaag nog wel een beetje last van de na-weeën, een stijve nek en was erg snel duizelig/ draaierig, terwijl ik daar normaal bijna geen last van heb.

Naar omstandigheden was de training eigenlijk wel goed, ik mag niet klagen.

SQ
Mijn trainingsmaatje en ik zijn nog steeds hard aan het oefenen op de juiste techniek. Het gaat imo al een stuk beter dan eerst! Maar helemaal perfect is het nog niet. Gewichten stellen dan ook niets voor, probeer wat meer reps te maken voor een goede pomp en ik probeer een goede mind-muscle connection te krijgen. Ook zeker niet onbelangrijk!

Werksets:
4x6/7 60kg

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:
2x5 75kg
1x4 75kg (Baalde er echt van dat ik die laatste rep er niet uit kon krijgen. Ik bleef precies steken op het dode punt en kwam er niet zonder spot uit. Maar goed, ik pak 'm maandag natuurlijk wel!)

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 55kg
1x3 67,5kg
1x2 80kg

Werksets:
1x5 95kg

Deadlift ging niet zo lekker als de vorige keer. De klap van gister voel ik nu wel in m'n rug. Er zitten wat pijntjes her en der. Maar dat zal volgende week wel over zijn. No worries :)

Dips
10xbw
10xbw

Wat waarschijnlijk de reden van falen is op de bp en de oorzaak van minder dips dan de vorige keer, is dat de voorste schouderkoppen nog niet volledig zijn hersteld. Was maandag lekker op dreef met de mp en had dus elke set 1/2 reps meer gemaakt dan gewoonlijk. Gister dan ook redelijke spierpijn. Maar goed, komt na het weekend ook wel weer goed. Daar zit ik niet over in!

Dit was het tot zover, naar omstandigheden een goede training. Maar was wel snel draaierig. Hoop dat dit vrijdag over is.

Damn bro, heftig. Liever de auto dan jij kapot natuurlijk. Neem aan dat je wel verzekerd etc bent?

Deadlift en bp zien er goed uit!

Damn bro, heftig. Liever de auto dan jij kapot natuurlijk. Neem aan dat je wel verzekerd etc bent?

Deadlift en bp zien er goed uit!

Thx bro!

Ben blij dat ik er ongeschonden uitgekomen ben inderdaad. Ben gelukkig goed verzekerd, dus dat is ook in orde gekomen allemaal. Maar goed, ik ben wel schuldige, dus ik krijg mijn eigen auto niet vergoed. Ik zal binnenkort wel een nieuwe moeten kopen ben ik bang. :p

Flink balen :/

Volgende keer lukt die bp wel :D

Pfff, druk weekend achter de rug, dus nog geen tijd gehad om te updaten. Maar nu komt eindelijk de training van vrijdag! Het was een goede training, gelukkig niet meer zo draaierig als woensdag. :)

SQ
Gewichten gaan nog nergens over, techniek was bij het laatste setje pas echt goed. Jammer, want zo schiet het niet echt op. Maar ik ga niet terug naar de manier waarop ik eerst squatte, want dan krijg ik wss terug last van m'n rug. Verwacht voor de zomer wel weer 100+kg te squatten tho.

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 35kg
1x2 50kg

Werksets:
3x5 62,5kg

Ik denk dat ik voortaan met een smallere grip ga rowen. Pak de stang nu met de duimen buiten de ringetjes, vrij breed dus. Woensdag wil ik even kijken wat er gebeurt als ik 'm smaller pak.

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 40kg

Werksets:
1x5 47,5kg

Was vrij goed te doen. Heb een filmpje gemaakt, zal dat zometeen even uploaden.

Pull-ups
6xbw
6xbw (en nog wat negatieve reps, resultaat = al twee dagen goede spierpijn in m'n lats. Heerlijk! :))

Persoonlijk row ik altijd wat smaller. Ik pak hem met mn pink op de ringen. Vind ik persoonlijk fijner. Ben benieuwd naar het filmpje!

Persoonlijk row ik altijd wat smaller. Ik pak hem met mn pink op de ringen. Vind ik persoonlijk fijner. Ben benieuwd naar het filmpje!

Dat ga ik nu ook proberen, voelt wel beter heb ik het idee.

Hier m'n MP:

Military press

Dit was de laatste set en het zijn 6 reps zie ik nu. Lekkere muziek erbij ook.. :rolleyes:

Niet klikken als je de match van Fedor of Arlovski nog wilt kijken!
Nu ga ik de rest van het weekend in hoekje stilletjes huilen om de verloren matches van Fedor en Arlovski. Vind het erg jammer dat er nu geen Fedor vs. Overeem komt. Fedor heeft 't helaas niet meer zo lijkt het.
Maar hij blijft mijn mma-held!

Vandaag was een lekkere dag. Toen ik vanochtend wakker werd was m'n rug een beetje stijf, dat heb ik eigenlijk elke dag. Dat rek ik er dan uit en gaandeweg de dag komt er dan pijn als ik lang stilzit of verkeerde bewegingen maak. Vandaag heb ik helemaal geen pijn gehad. Na maanden elke dag pijnscheuten is dat echt een verlichting. Pff, het voelt als een hele overwinning! :)

De training van vandaag was ook lekker. Had een goede mindset en heb lekker kunnen knallen

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 35
1x2 47,5kg

Werksets:
3x5 60kg

Gewicht gaat nergens over, maar de techniek is nu imo een stuk beter dan eerst dus ik laat het lekker zo. Gewicht komt vanzelf weer, elke training verhogen met 2,5kg

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:
3x5 75kg

Ging lekker, vrijdag ga ik voor de 77,5kg. :)

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 57,5kg
1x3 70kg
1x2 80kg

Werksets:
97,5kg

DL ging ook lekker. Geen pijn en een goede vorm. Vrijdag ga ik weer 100kg proberen!

Dips

13xbw
11xbw

Vorm is belangrijker dan het gewicht bro ;)

Goede bench, mooie training :D

De training van gister:

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 35kg
1x2 50kg

Werksets:

3x5 65kg

Verhoog eerst met 5kg per keer. Moet ook wel kunnen. Er moet tenslotte gegroeid worden.. :p

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 40kg

Werksets:

3x5 65kg

Heb BOR voor de verandering iets smaller gepakt. Voelt wel beter aan, moet nog een beetje letten op de vorm. Komt goed.

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 30kg
1x2 40kg

Werksets:
3x5 50kg

Was goed te doen. Volgende week voor de 52,5kg. :)

Pull-ups

6xbw (+ nog wat negatieve)
4xbw (+ nog wat negatieve)

Heb niet veel tijd, moet zo naar school. Daarom geen uitgebreide update, hehe. Prettige dag nog bro's!

Sorry bro, je vorige training helemaal gemist. Zit alleen nog 's avonds op dbb en dan kijk ik soms nog wel eens over een logje heen.

BOR smaller is fijn hé? Voel het zelf ook een stuk beter. Gewicht begint al een stuk beter te gaan ook bij die BOR, nice!

Mooie training :)

Ben benieuwd wat mijn bor gaat zijn nu :) al maaaaaaaaanden niet meer gedaan <.<

De training van gister:

SQ
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:
3x5 70kg

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 50kg
1x2 62,5kg

Werksets:
1x5 77,5kg (laatste met spot)
1x5 77,5kg (laatste 2 met spot)
1x4 77,5kg (laatste 2 met spot)

BP ging voor geen meter, maar had wel alles gegeven. Voelde toch goed. :)

DL
Opwarmsets:

2x5 40kg
1x5 60kg
1x3 70kg
1x2 90kg

Werksets:
1x5 100kg

Dips:
9xbw
11,5xbw

Een goede training, was helemaal stuk na de tijd. Heb vandaag ook lekker spierpijn. Prettig weekend broeders!

Die bench gaat ook lekker :P Loopt nu gelijk met mij :D

100 deadlift, nice bro. Volgende week 110?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven