Fitness Seller

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lol bro

Je bent nog groot ook :D Had geen flauw idee wat je stats waren tbh :D

Hehe, zal binnenkort wel eventjes wat foto's maken. Vind mezelf altijd maar klein ogen voor mijn stats. Maar ben erg tevreden tot nu toe, dit is wel de beste vorm tot nog toe!
Nu het vp% nog even omlaag :)

Kvind mezelf ook een ecto, no worries :P:D

dat dare bigorexia :(

92kg al bro?! pfoe, ben benieuwd hoe je er nu bijstaat!

Ben ook wel benieuwd naar foto's dan, 14.2% is gewoon normaal en 92kg is goed :)
Hoe lang ben je?

1.87

Hier de foto's.
Heb de ballen verstand van belichting, foto's maken en posen, dus het zal wel niet optimaal zijn allemaal. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15qevtl.jpg

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Beentjes :o

:o

Ook niet meer wat het geweest is :p

Ziet er niet slecht uit, maar van 92kg zou ik inderdaad ook wat groter verwachten :o Strange

@ gjtc, told ya :p. Geen idee waardoor het komt. Heb jammer genoeg niet echt een smalle taille waardoor die V-vorm er bij mij ook totaal niet uitkomt.

Om toch even een indruk te geven waar ik vandaan kom:
Een vergelijkingsfoto met 2009. Gewicht toen was 82,3kg @ 13,2%.

Heb toch best wat degelijke massa aangezet, al zeg ik het zelf. Oogt iig een stukje massiever.
Tussen de beide foto's zit trouwens zo'n anderhalf jaar. De foto uit 2009 is van eind augustus.

Had er vast meer uit kunnen halen, dat zal mij een worst zijn. Ik heb alles zelf moeten ontdekken van oefeningen tot voedingsschema's en ben zeker blij met het resultaat tot nu toe.

Ik heb ook nu pas echt het gevoel dat ik weet waar ik mee bezig ben, waar ik goed op reageer, wat ik nodig heb. Enzovoort.

Oh en ik merk nu ook dat m'n acne een flink stuk minder is geworden! (Zie pagina 2 of 3 voor vergelijkingsmateriaal). Lang leve de zonnebank! :D

Nog een laatste update voor vandaag. De stats die horen bij de twee bovenstaande foto's.

2009:
Omtrek biceps: 34,1 cm
Omtrek borst: 88,5 cm
Omtrek taille: 86,1 cm

Nu:
Omtrek biceps: 38cm
Omtrek borst: 97 cm
Omtrek taille: 94 cm
Omtrek benen (dikste punt): 65cm

Die taille gaat dus sowieso omlaag de komende weken! Ik wil toch echt richting de 88cm weer :)

Damn 88 :D

Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat bij mij meet... :D

EDIT: toch maar eventjes gemeten en ik kom uit op 89 :P lol

Laatst bewerkt:
Damn 88 :D

Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat bij mij meet... :D

EDIT: toch maar eventjes gemeten en ik kom uit op 89 :P lol

Hoe meet je je taille eigenlijk? Moet je je abs ook aanspannen? Ik ademde alleen normaal uit. Als ik m'n abs aanspan gaat er nog wel een paar centimeter van af :P

Gewoon.. relax, niets opspannen en ook niet overdreven in- of uitademen lijkt me :D

Anyways, heb meteen even alles gemeten.. (zie log :D)

Je benen staan er erg goed bij bro!

Je spant je rug helemaal verkeerd aan, waardoor het veel kleiner lijkt. Trek je schouderbladen naar buiten en druk je borst naar voren, zodat je lats beter uitkomen. De progressie is iig duidelijk te zien. Schouders zijn ook goed aanwezig, alhoewel je front delts wel wat achterlopen geloof ik.
FDB idem, meer je borst naar voren gooien en iets verder naar achter leunen.

Je benen staan er erg goed bij bro!

Je spant je rug helemaal verkeerd aan, waardoor het veel kleiner lijkt. Trek je schouderbladen naar buiten en druk je borst naar voren, zodat je lats beter uitkomen. De progressie is iig duidelijk te zien. Schouders zijn ook goed aanwezig, alhoewel je front delts wel wat achterlopen geloof ik.
FDB idem, meer je borst naar voren gooien en iets verder naar achter leunen.

Thx baas!
Oh, dan doe ik inderdaad iets verkeerd. Zal wel even oefenen op posing dan. :)
Front delts lopen op zich niet echt achter, ik span ze niet goed aan denk ik, waardoor ze klein lijken t.o.v. de rest. Als ik voor de spiegel op mezelf loop te geilen komen ze er namelijk wel beter uit :p

Zo dan, ook maar weer eens een update van mijn kant.
Vandaag hebben we de eerste echte HST training gedaan. Pussyweights op 15 reps.
Ging helemaal naar de kloten met die pussyweights, niet normaal. Ben benieuwd hoe de rest van het schema gaat! :D

SQ: 2x15x45kg
BP: 2x15x47,5kg
BOR: 2x15x45
MP: 2x15x27,5kg
DL: 2x15x65kg
Calves: 2x15x90kg
Dips: 2x15x-25kg (dat is zo'n apparaat waar je gewicht in kan stellen om het lichter te maken)

Daarna nog even een halfuurtje te joggen geweest, was best relaxed.

Ik eet deze week nog niets minder dan eerst, ik denk namelijk dat ik zo eerst ook wel af ga vallen. Dus om te voorkomen dat ik m'n kostbare spiertjes ga verbranden verander ik mn kcal inname nog niet.

Hoe vind je die overgang nou? Van SS naar HST? Heel anders.. En dan snap ik ook wel dat je die brute burn krijgt, als je heavywight/low reps gewend bent.

Voelt het wel goed aan?

Hoe vind je die overgang nou? Van SS naar HST? Heel anders.. En dan snap ik ook wel dat je die brute burn krijgt, als je heavywight/low reps gewend bent.

Voelt het wel goed aan?

HST feels gooood man :)

Overgang valt me nog mee. In principe verandert er niet veel. HST is een fullbody schema en Rippetoe is ook een soort van fullbody.
Qua repranges is het wel totaal andere koek. Heb lang geen verzuring meer gehad, maar nu slaat het echt wel in als een bom. En I :heart: it!
Het is even een totaal andere prikkel die je je spieren geeft. Voelt toch echt wel lekker.

Ben erg benieuwd wat het gaat geven. Cutting mode staat in ieder geval op maximaal :D

lightweights! :D

Ziet er wel leuk uit, misschien dat ik het ook wel eens ooit ga proberen!

He man, ben benieuwd hoe HST je gaat bevallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven