Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zijn bijna dezelfde gewichten die je bij 15x pakte. Waarom pak je als 'start' niet zwaarder dan?

Dan komt het niet uit. Ik verhoog elke training met 2,5/ 5kg en dan kom ik volgende week vrijdag precies op m'n 10RM uit. Dat is precies waar HST om draait![]()
Maar kom je dan uit op een 10RM waar je keihard voor moet strijden of een 10rm die je redelijk haalt? Want dan kom je uit op 80 of 90kg?

2 x 10 x 80 moet met die poten van jou toch makkelijk lukken?

Benchdips zijn 100 keer lichter dan gewone dips...Dus dat gaat niet "beter" zijn lijkt me
Ziet er verder goed uit!
Ik kan op dit moment m'n gewone dips niet zwaarder maken, benchdips wel..

Training van vrijdag 22-04-2011
SQ 2x10x70kg
BP 2x10x62,5kg
BOR 2x10x60kg
MP 2x10x42,5kg
DL 2x10x90kg
CR 2x10x120kg
Dips 2x10xbw
Daarna nog een intervaltraining gedaan van een minuut of 20.
Verder heb ik dit weekend echt een bruut cheat-weekend gehad. Was een weekendje weg met wat vrienden, dus heb me de hele dag vol lopen gieten met lekkere koude bieries en gegeten alsof mijn leven er vanaf hing. Enige resultaat van dit weekend is dat ik flink bruin geworden ben. Vanaf morgen wordt er weer hardcore geleefd.
Ik besef me nu wel weer dat ik echt anders ben dan anderen. Ik kan niet leven zoals de meeste mensen dat doen. Ik krijg honger als een malle als ik niet elke drie uur iets eet. Het enige waar ik dan aan denk is de katabole fase waarin mijn lichaam zich dan gaat begeven.
Natuurlijk valt dat allemaal wel mee, maar het houdt je wel scherp.
Verder ben ik nog steeds aan het puzzelen met een carb-cycling schema. Ik wil graag nieuwe dingen proberen en wil wel eens weten hoe ver ik de vetverbranding op kan stuwen. I'll keep you posted![]()