AndroidHealthClinic

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh, oke :D Dan kwam het idd goed uit :P

Dit zijn bijna dezelfde gewichten die je bij 15x pakte. Waarom pak je als 'start' niet zwaarder dan?

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn bijna dezelfde gewichten die je bij 15x pakte. Waarom pak je als 'start' niet zwaarder dan?

Dan komt het niet uit. Ik verhoog elke training met 2,5/ 5kg en dan kom ik volgende week vrijdag precies op m'n 10RM uit. Dat is precies waar HST om draait ;)

Dan komt het niet uit. Ik verhoog elke training met 2,5/ 5kg en dan kom ik volgende week vrijdag precies op m'n 10RM uit. Dat is precies waar HST om draait ;)

Maar kom je dan uit op een 10RM waar je keihard voor moet strijden of een 10rm die je redelijk haalt? Want dan kom je uit op 80 of 90kg?

Maar kom je dan uit op een 10RM waar je keihard voor moet strijden of een 10rm die je redelijk haalt? Want dan kom je uit op 80 of 90kg?

Die 10RM is wel de max ja. Voor squat kom ik dan inderdaad uit op 80kg. Deadlift op 100, enzovoort. Het lijkt op papier niet zwaar, maar ik zou zeggen geef het eens een kans. Het valt mij iig echt tegen :p

2 x 10 x 80 moet met die poten van jou toch makkelijk lukken?

2 x 10 x 80 moet met die poten van jou toch makkelijk lukken?

I wish :(
Ik heb echt geen idee wat er met mijn pootjes aan de hand is. Heb een paar maanden terug m'n squat techniek aangepast (anders was het te belastend voor m'n rug) en opeens pak ik echt 20kg minder. Insane! Maar m'n wieletjes zijn nog niets kleiner geworden, dus mij hoor je niet klagen :D

De training van gister:

20-04-2011

SQ 2x10x65kg
BP 2x10x60kg
BOR 2x10x57,5kg
MP 2x10x40kg
DL 2x10x85kg
CR 2x10x115kg
Dips 2x10x-5kg

Daarna nog te hardlopen geweest, was een soort van halve interval training.
Gewicht vandaag: 91,0kg. Maar zeker droger dan eerst. Zal het volgende week of die week erop even laten meten. :)

Zal binnenkort ook dips moeten vervangen voor benchdips, aangezien m'n dipping belt nog steeds niet leverbaar is.

Benchdips zijn 100 keer lichter dan gewone dips... :P Dus dat gaat niet "beter" zijn lijkt me :D

Ziet er verder goed uit!

Training van vrijdag 22-04-2011

SQ
2x10x70kg
BP 2x10x62,5kg
BOR 2x10x60kg
MP 2x10x42,5kg
DL 2x10x90kg
CR 2x10x120kg
Dips 2x10xbw

Daarna nog een intervaltraining gedaan van een minuut of 20.

Verder heb ik dit weekend echt een bruut cheat-weekend gehad. Was een weekendje weg met wat vrienden, dus heb me de hele dag vol lopen gieten met lekkere koude bieries en gegeten alsof mijn leven er vanaf hing. Enige resultaat van dit weekend is dat ik flink bruin geworden ben. Vanaf morgen wordt er weer hardcore geleefd.
Ik besef me nu wel weer dat ik echt anders ben dan anderen. Ik kan niet leven zoals de meeste mensen dat doen. Ik krijg honger als een malle als ik niet elke drie uur iets eet. Het enige waar ik dan aan denk is de katabole fase waarin mijn lichaam zich dan gaat begeven.
Natuurlijk valt dat allemaal wel mee, maar het houdt je wel scherp.

Verder ben ik nog steeds aan het puzzelen met een carb-cycling schema. Ik wil graag nieuwe dingen proberen en wil wel eens weten hoe ver ik de vetverbranding op kan stuwen. I'll keep you posted :)

Haha, komt me zeer bekend voor die ****ing honger na 2/3 uur niets gegeten te hebben :D

Achja nice weekend, en is wel goed als metabolisme boost :P

Och gast, je bent jong. Dat soort weekenden moeten gewoon kunnen. Dat je dan alsnog met bodybuilding bezig bent, tja. Ik denk dat het de reden is dat wij gekken elkaar hier maar opzoeken dan;p.

Lekkere verhoging met je training ook weer!

Training van vrijdag 22-04-2011

SQ
2x10x70kg
BP 2x10x62,5kg
BOR 2x10x60kg
MP 2x10x42,5kg
DL 2x10x90kg
CR 2x10x120kg
Dips 2x10xbw

Daarna nog een intervaltraining gedaan van een minuut of 20.

Verder heb ik dit weekend echt een bruut cheat-weekend gehad. Was een weekendje weg met wat vrienden, dus heb me de hele dag vol lopen gieten met lekkere koude bieries en gegeten alsof mijn leven er vanaf hing. Enige resultaat van dit weekend is dat ik flink bruin geworden ben. Vanaf morgen wordt er weer hardcore geleefd.
Ik besef me nu wel weer dat ik echt anders ben dan anderen. Ik kan niet leven zoals de meeste mensen dat doen. Ik krijg honger als een malle als ik niet elke drie uur iets eet. Het enige waar ik dan aan denk is de katabole fase waarin mijn lichaam zich dan gaat begeven.
Natuurlijk valt dat allemaal wel mee, maar het houdt je wel scherp.

Verder ben ik nog steeds aan het puzzelen met een carb-cycling schema. Ik wil graag nieuwe dingen proberen en wil wel eens weten hoe ver ik de vetverbranding op kan stuwen. I'll keep you posted :)

Zeer herkenbaar haha voel me ook altijd schuldig na elk biertje :p

Training van gister 26-04-2011

SQ 2x10x75kg
BP 2x10x65kg
BOR 2x10x62,5kg
MP 2x10x45kg (Laatste rep van de laatste set net niet gehaald)
DL 2x10x95kg
CR 2x10x1205kg
Dips 2x10xbw+5kg

Training ging best goed, heb lekker wat gewicht verzet. Jammer van die MP, schouders zijn gewoon niet mijn sterkste spiergroep.
Heb dips gedaan met 5kg dumbbell tussen m'n voeten. Neem volgende keer wel een rugzak mee en doe daar gewicht in, bij gebrek aan een dipping belt. Zal wel rare reacties opleveren in de gym, maar schijt aan. Er zijn slechts enkelen die dips kunnen maken met hun eigen bw.

Na de training nog even te hardlopen geweest, voelde erg goed.
Gewicht vanochtend: 91,6kg

Ik zag in m'n vorige gym wel vaker een gast met rugzakje :D Gaat perfect :)

Goede training!

Dat van het paasweekend klinkt heel bekend! Bij mij was er dinsdag ook een paar kg bij vanwege de vele carbs en andere zooi die ik had gegeten.

Goede training ook! Bij mij in de gym zie je ook altijd scheve gezichten als je bijv. een riem gebruikt en daaraan een plate hangt, gewoon schijt aan hebben.

Training van vandaag 29-04-2011

SQ 2x10x80kg
BP 2x9x67,5kg (Eerste set, 10e rep met spot. Tweede set zelfde verhaal)
BOR 2x10x62,5kg (Laatste set wat gecheat)
MP 2x9x47,5kg (Eerste set 10e rep met cheat. Tweede set negende rep zelfde.)
DL 2x10x100kg
CR 2x10x130kg
Dips 2x10xbw+10kg (Laatste rep 2e set net niet)

Dit was de laatste training van de 10-reppers. Had verwacht er meer uit te kunnen halen, maar schouders en borst wil gewoon niet bij mij. Ik ben niet gemaakt om te banken. :p

Daarna nog een halfuur te hardlopen geweest. Ga vanaf maandag carb cyclen denk ik. Heb schema's klaar liggen, die moeten misschien nog een klein beetje gefinetuned worden. Ik zal ze uploaden zodra ik zover ben!
Morgen eerst weer bier, want de koningin viert haar verjaardag! Driewerf hoera voor Bea! :o

die MP is toch sterk vind ik hoor :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven