XXL Nutrition

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere lunges, squat moet wel hoger kunnen toch?
Hoe heb je die hack squat gedaan machine of losse bar?

Nette training weer. Je hebt zeker wel behoorlijke spierpijn nu je geswitcht bent op een split?

Squat is nogal pussyweight bro, rest ziet er goed uit. Hoe gaat het met cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Squat is nogal pussyweight bro, rest ziet er goed uit. Hoe gaat het met cutten?

Ik weet het man, die squat is echt gay as ****. Maar heb er echt moeite mee, fag die ik ben. :o
Cutten gaat gelukkig wel goed, abs komen lekker door, zal vandaag of morgen wel even een foto schieten als ik een camera kan vinden!
Trainingsupdate van vandaag volgt nog, ga eerst nog even een stukje rennen, haha. :p

Zo dan, de training van vandaag 17-05-2011

BP
10x65
10x65 (laatste met spot)
8x65 (laatste met spot, + 1 negatief)
7x65 (laatste met spot, +1 negatief)

Incline dumbbell press
(per hand)
10x14
10x14
10x14

Cable cross-over
10x20
10x20
10x20

Smith shoulder press
10x40
8x40
7x40

Schoudertjes waren weer kapot als vanouds, by far m'n zwakste spiergroep.

Zonet nog even te hardlopen geweest en als ik morgenochtend uit bed kan komen ga ik nog even fietsen op de hometrainer. Total shreddedness, here I come :D

Je incline loopt niet echt gelijk met je BP, hoe komt dat?
Vertel lijkt de training wel ok, moet je sowieso wel een goede pomp van krijgen :D

Je incline loopt niet echt gelijk met je BP, hoe komt dat?
Vertel lijkt de training wel ok, moet je sowieso wel een goede pomp van krijgen :D

Lang geen incline gedaan, bovenkant borst loopt erg achter. Maar die 14's waren wel te licht, pak volgende week hoger.

EDIT: zou vanochtend even cardio doen, maar ben in plaats daarvan op m'n nest blijven liggen. Ik moet mezelf echt een keer bij m'n kloten pakken! :(

Laatst bewerkt:
Doe een weekje of drie 5x5 met incline :) Ging bij mij damn goed vooruit :D

Update pic van m'n cutting progress. Deze gaat wel door voor de meest gay-ass pic of the year. SuppAaahh DuudDee jwtzelluf. Maar goed, haters gonna hate, shredders gonna dominate :D

6te1wp.jpg

:gay:

Totaal niets op te zien op die foto :P Buiten dat je wel een stukje droger staat maar soit :D

Het gaat me ook niet om de pose, dan had ik wel een fdb of bdb geplaatst. Alleen even een update om te laten zien dat ik wel droger ben geworden :p

verder cutten lijkt me niet verstandig...

verder cutten lijkt me niet verstandig...

Dit. Een goede cleanbulk ertegenaan gooien, volgens mij heb je redelijk wat spiermassa ingeleverd? Ik dacht dat je een stuk buffer was bro. Alhoewel het een foto in een rustpositie is, mis ik naast je abs alle vormen..

Dit. Een goede cleanbulk ertegenaan gooien, volgens mij heb je redelijk wat spiermassa ingeleverd? Ik dacht dat je een stuk buffer was bro. Alhoewel het een foto in een rustpositie is, mis ik naast je abs alle vormen..

Spiermassa is nagenoeg hetzelfde. Zo groot ben ik nou ook weer niet (nooit geweest ook ;)). Weeg wel een goede 89kg, dat vertekent het echt. Had mezelf zo 10kg lager gegeven, maar goed. Gewicht is ook maar een maat, blijkt wel weer!

Maak es een paar fatsoenlijke foto's, want ik denk serieus dat deze foto je geen recht aan doet, ik herinner me de benen pic nog.. Je ziet er hier (no offense) vrij ecto uit en zoals je zelf al zegt zou ik je eerder 75kg ofzo schatten.

U vraagt, wij draaien:

2l8kp49.jpg

2gslnh1.jpg

Beentjes zullen nooit echt kleiner worden denk ik. :p
Pak ze nu elke maandag weer hard aan, dus ik denk dat er nog wel wat massa bij komt. Verklaart denk ik ook deels m'n gewicht, elk been weegt 25kg :roflol:

Jij ecto :D

Die benen zijn idd wel groot in verhouding met de rest :P Kinda het omgekeerde van mij :')

Dikke benen ivm bovenlichaam :) heb ik ook haha.
Hoe lang ben je ook alweer?

Foto ziet er goed uit btw, goede definitie bij schouders/rug.

had liever een groot bovenlichaam gehad, maar goed. Nu moet ik altijd op zoek naar onmogelijke maten van broeken :P

Ben 1.87m btw

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven