- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Update!
Geen knaltraining zoals maandag, hehe. Maar ik heb goed m'n best gedaan.
SQ
Opwarmsets:
1x5 bodyweight
2x5 45kg
1x2 65kg
1x1 82,5kg
Werksets:
2x5 87,5kg
Weer een hersteltraining squats. Was goed te doen, maar had nog wel wat spierpijn van afgelopen maandag. Verder heb ik nog wat algemene probs, zie onderaan post voor meer informatie.
BOR
Opwarmsets:
2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg
Werksets:
1x5 70kg (laatste rep was gecheat)
1x5 70kg (ook laatste rep gecheat)
1X5 70kg (laatste twee reps met cheat)
BOR gaat goed tot nu toe. Heb de vorm goed onder controle en verder geen pijntjes of iets dergelijks. Hou het gewicht wel even steady op 70kg.
MP
Opwarmsets:
2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 32,5kg
1x2 45kg
Werksets:
1x5 55kg
1x4 55kg
1x3 55kg
De eerste set van de MP ging prima. Bij de tweede set raakte ik bij de vierde rep iets uit balans en verloor teveel kracht om nog een vijfde rep te maken. De derde set was gewoon bagger. Kon de kracht niet meer vinden om er meer reps uit te halen. Volgende keer beter!
Oke, nu dus even algemeen. Ik train nu samen met m'n trainingsmaatje koreem (zit ook op dit forum) nu zo'n 3 a 4 maanden non-stop. Al die tijd trainen we Rippetoe. Elke week verhogen begint nu wel z'n tol te eisen. De gewrichten en pezen beginnen te protesteren.
Het leek ons dan ook verstandig om even een complete rustweek (met alleen wat rustige cardio) of een deload-weekje in te lassen. Wat is jullie mening?
Beter een deload of een gehele rustweek? En misschien andere tips?
Bij voorbaat dank beesten
Geen knaltraining zoals maandag, hehe. Maar ik heb goed m'n best gedaan.

SQ
Opwarmsets:
1x5 bodyweight
2x5 45kg
1x2 65kg
1x1 82,5kg
Werksets:
2x5 87,5kg
Weer een hersteltraining squats. Was goed te doen, maar had nog wel wat spierpijn van afgelopen maandag. Verder heb ik nog wat algemene probs, zie onderaan post voor meer informatie.
BOR
Opwarmsets:
2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg
Werksets:
1x5 70kg (laatste rep was gecheat)
1x5 70kg (ook laatste rep gecheat)
1X5 70kg (laatste twee reps met cheat)
BOR gaat goed tot nu toe. Heb de vorm goed onder controle en verder geen pijntjes of iets dergelijks. Hou het gewicht wel even steady op 70kg.
MP
Opwarmsets:
2x5 lege stang
1x5 25kg
1x3 32,5kg
1x2 45kg
Werksets:
1x5 55kg
1x4 55kg
1x3 55kg
De eerste set van de MP ging prima. Bij de tweede set raakte ik bij de vierde rep iets uit balans en verloor teveel kracht om nog een vijfde rep te maken. De derde set was gewoon bagger. Kon de kracht niet meer vinden om er meer reps uit te halen. Volgende keer beter!
Oke, nu dus even algemeen. Ik train nu samen met m'n trainingsmaatje koreem (zit ook op dit forum) nu zo'n 3 a 4 maanden non-stop. Al die tijd trainen we Rippetoe. Elke week verhogen begint nu wel z'n tol te eisen. De gewrichten en pezen beginnen te protesteren.
Het leek ons dan ook verstandig om even een complete rustweek (met alleen wat rustige cardio) of een deload-weekje in te lassen. Wat is jullie mening?
Beter een deload of een gehele rustweek? En misschien andere tips?
Bij voorbaat dank beesten

) weer terug te gaan naar een good old split. Ik keek laatst die filmpjes van Dorian Yates in de dungeon ofzo. Die split lijkt me ook flink bruut. En heb ook nog verscheidene splits op de plank liggen. Het schema wordt tegen die tijd uiteraard gepost!