- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
**** yeah, eindelijk weer hehe.

Een rustweek is goed, maar er kan toch niets tippen aan een anderhalf uurtje beesten in de gym. Heb dan ook echt zin om weer te beginnen en ik stroom over van motivatie.
Komende week ben ik de hele week vrij. De hele week: eat, train, sleep, repeat. De resterende weken voor de cut gaan echt hardcore worden. Heb nog een paar kleine aanpassingen gedaan in m'n dieet, dat is nu imo zo goed als ideaal (voor mij dan).
Zit op dit moment echt lekker in m'n vel. Ik kan eten wanneer ik wil, heb altijd tijd om een training in te plannen en geen last van stress. De eerste prioriteit is dan ook om nog zoveel mogelijk massa te pakken in de komende 8 weken. Daarnaast wil ik me langzaam aan beginnen met de voorbereidingen voor de cut, zodat ook dat goed uitpakt. School loopt lekker, heb maandag over een week 2 toetsen, maar daar zit ik niet echt over in. Het is dus eigenlijk bodybuilding 24/7. En dat voelt goed! Hoef me niet te haasten en maak me niet druk over allerlei dingen die nog moet doen.
Er gaat niets boven het gevoel van het ijzer. 's Ochtends vroeg opstaan en je de hele dag voorbereiden op de trainingssessie die je staat te wachten.
In de gym onderscheiden de mannen zich van de jongetjes. Terwijl je onbegrijpend naar de curlende superdudes kijkt, fl**ker je nog maar eens 20kg op de stang. Zij kijken jou op hun beurt weer aan, wanneer je met een oerkreet de allerlaatste rep eruit perst. Ze zullen nooit begrijpen wat het gevoel is om een echte man te zijn.
Een uur later zit het er op, je benen knappen bijna uit elkaar van de pomp. Moe maar voldaan loop je terug naar huis. Met je hoofd ben je alweer bij de training van morgen. Door je gedachten klinkt de tekst:
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.
http://www.youtube.com/watch?v=Pj0UnN7jW1k&feature=channel
Laatst bewerkt:

...