Fitness Seller

Afval / conditie log (Lyle Mcdonalds - Rapid Fat Loss icm HIIT hardlopen)

• Topic Starter Topic Starter
Dag 9
Vandaag rustdag. Was ik wel aan toe. Gister zei ik dat ik vandaag ging trainen, maar ik besloot even een rustdag in te lassen. Vandaag leef ik op 1000kcal (2 bakje kwark mager naturel (konings), 3 scheppen 66 gram eiwitpoeder pure whey protein isolate vanille of naturel (power supplements), 88 gram sardine in plantaardige olie (prince william) )

Ben best wel vrolijk en energiek vandaag. Veel gedaan al vandaag; handwas gedraait, een hoofdstuk gelezen, gemediteert, en zo even een film kijken. Mijn concentratie is niet zwak vandaag, al heb ik wel honger en is mijn bloeddruk niet echt bepaald hoog. Dus ik neem af en toe een lik zout.

Dag 10
Gisteravond lekker vroeg mijn bed ingedoken, na een warme maaltijd genuttigd te hebben. Al mediterend in dromenland sukkelen, iets beters bestaat niet. Vanochtend vroeg ik mijzelf af of ik de training wel ging trekken, maar door een stevige ontbijt en een redelijke hoge dosis gaurana extract, had ik nette prestaties geleverd. Alles ging mij makkelijk af. Het wordt hoog tijd dat ik grenzen ga verleggen, zodat er weer groei plaats kan vinden. Nog vier dagen, en ik begin weer aan mijn 2000kcal low-carb dieet. Dan ga ik vaker hardlopen, en wordt het leven nog leuker dan het al is:D

Dag 11
Ben blij dat dag 14 dichtbij is. Vandaag een rustdag genomen. Morgen een soort van cardiodag, en overmorgen duik ik de sportschool weer in. Mijn doel is zo goed als bereikt. Dat na maandenlang zweten en honger lijden. Ben trots op mijzelf, en blij met het resultaat:)

Dag 13
Net terug van trainen. Valt goed uit te houden, al begint het nu echt zwaar te worden. Goed dat ik tegen dag 14 zit. Dag 15 volg ik een low-carb dieet, maar dat is oud nieuws. In twee weken tijd ben ik van vier-pack naar een six-pack gegaan. Helemaal strak is het nog niet, maar ik heb geduld. Benen vind ik overigens belangrijker. Op een bepaald vetpercentage, en ik zit er dicht bij in de buurt, lijken de vormingen mooier en oog ik krachtiger. Eind deze maand ga ik op een vechtsport, en krijg ik nog meer beweging. Heerlijk! Daar kijk ik naar uit.

Dag 14
De cycle is weer rond. Een broek dat twee weken terug nog strakker zat, is losser komen te zitten. Ook is mijn six-pack duidelijker naar voren gekomen. Morgen volg ik weer het low-carb dieet. Vandaag heerlijk getraind en veel gecardioot. Dit is een manier van vermageren, wat mij zeer zeker bevalt. Cyclen is 1 van de factoren die mij helpt een laag vetpercentage te creeren en te behouden.

Vandaag rustdag. Ben echt kapot :roflol: Veel geslapen vandaag..Mijn eetschema van vandaag. Zit op zo'n 2100kcal:

5 eetlepelolijfolie, extra vierge (jumbo)
88gr sardine, in plantaardige olie (prince william)
3 eetlepelhoning, bijen (ah euroshopper)
50 grrijst, zilvervlies 100% volkoren ongekookt (lassie)
200 grhavervlokken, havermout (hahne)
4 eetlepel protein casein 80
90 gram escargot

KH: 190gr
Eiwit: 130gr
Vet: 80gr

Nu is het een kwestie van wachten totdat mijn glycose voorraad weer een beetje is aangevuld. Als je erg laag zit onder je energiebehoefte, lijkt het altijd alsof je huid slapper om je heen gaat hangen. Maar dat komt volgens mij omdat mijn spieren minder vol zijn. Dus ik wacht totdat mijn spieren weer vol zijn, zodat ik het ware resultaat beter kan zien. Na een paar dagen normaal eten, zie ik iets meer definitie verschijnen.

Eetschema voor vandaag (cardiodag):

100 gram rijst, zilvervliesrijst ongekookt (plus)
5 eetlepel olijfolie, extra vierge (jumbo)
70 gram eiwitpoeder, sojaproteïne isolaat poeder (precision engineered)
100 gram pinda, gezouten (ah)
1 bakje kwark, mager naturel (konings)

kcal: 1910
eiwit: 140gr
kh: 115gr
vet: 100gr

Dag 9
Vandaag rustdag. Was ik wel aan toe. Gister zei ik dat ik vandaag ging trainen, maar ik besloot even een rustdag in te lassen. Vandaag leef ik op 1000kcal (2 bakje kwark mager naturel (konings), 3 scheppen 66 gram eiwitpoeder pure whey protein isolate vanille of naturel (power supplements), 88 gram sardine in plantaardige olie (prince william) )

Ben best wel vrolijk en energiek vandaag. Veel gedaan al vandaag; handwas gedraait, een hoofdstuk gelezen, gemediteert, en zo even een film kijken. Mijn concentratie is niet zwak vandaag, al heb ik wel honger en is mijn bloeddruk niet echt bepaald hoog. Dus ik neem af en toe een lik zout.
:o Hoe ziet een dag er voor jou uit als je weinig doet dan?

Dat is inderdaad niet veel:p Dat hoort eigenlijk een rustdag te zijn. Eerder combineerde ik het sporten met stage, school, sociaal leven, interesses, etc. Dan kun je het weleens druk hebben.

Met sint janskruid & HIIT hardlopen ben ik (tijdelijk) gestopt. Nu volg ik een low-carb dieet. Verder fiets ik af en toe, en volg ik 2x in de week een fullbody training. Er moet nog zo'n 1 - 2% vanaf, en dan ben ik af. Nooit laat ik mijn BF% zo ver komen, dat ik weer een half jaar lang moet gaan cutten. Want cutten ervaar ik als iets vermoeiends. Zeker als het om de laatste paar BF% gaat...

Hier kan mij betreft een slot op. Ben nog niet klaar met cutten, maar wel met crashdieten. Focus mij nu op krachtsport en een fatsoenlijk eetschema. Het heeft geen haast meer.

Terug
Naar boven