Fitness Seller

Afval / conditie log (Lyle Mcdonalds - Rapid Fat Loss icm HIIT hardlopen)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eetschema voor vandaag:

Consumpties Beweging Dag herhalen Grafiek
« Dag eerder Dag later »
Tussendoortjes, snacks, drinken en overig 0.00 kcal

Vul hier alles in wat je buiten de onderstaande maaltijden hebt gegeten of gedronken.

Ontbijt - 08:00 tijdstip wijzigen 1254.15 kcal

1 bakje kwark, mager naturel (konings)
50 gram hagelslag, puur (ah euroshopper)
200 gram havervlokken, havermout (hahne)
1 eetlepel honing (bron: nevo tabel)

Lunch - 13:00 tijdstip wijzigen 863.70 kcal

2 stuk hamburger, rundvlees (ah)
2 stuk broodje, volkoren puntjes (ah)

Diner - 18:00 tijdstip wijzigen 228.00 kcal

3 stuk ei, kippen ongekookt

Voedingswaarden
Eiwit Koolh Vet Vezel Natrium Alcohol
Totaal
142.93 gr

234.40 gr

87.95 gr

26.62 gr

1.67 gr

0.00 gr
Energieverhouding
24.29 %

39.83 %

33.62 %

2.26 %

0.00 %

0.00 %
Totaal calorieën
Consumpties: 2345.85 kcal
Beweging: 0.00 kcal
Balans: 2345.85 kcal

Dit is exclusief groente.

Overigens is het inderdaad heerlijk om zwaar te beginnen, en bij elke set wat gewicht er vanaf te halen. Uitstekende tip. Ik geef je karma daarvoor, nu ik weet hoe dat moet.

Een wake up call? Ik draag graag leren jassen, leren schoenen, leren sieraad, merk t-shirts en mooie truien. Zolang ik het mooi vind zie ik daar geen probleem in. Maar wel tof dat jullie willen helpen om van mij een ware vrouwenversierder te maken.

OT: Net weer super lekker getraind. Gister had ik amper iets gegeten en daarvoor veelte veel junkfood gegeten, zo dom als ik was. Mijn doel hoef ik pas volgend jaar zomer behaald te hebben, dus ik heb alle tijd om te cutten. Daar wil ik mee zeggen dat ik 50gram zilvervliesrijst toevoeg aan mijn eetschema. En dus dagelijks zo´n 2500kcal binnenkrijg. Dat is 200kcal meer dan normaal. Het vetverlies gaat dan wat trager, maar dat is voor nu geen probleem. Mijn benen moeten wat inkrimpen en mijn onderbuik ook. Met een maand of twee moet dat wel gebeurt zijn, tenzij ik toegeef aan die klote eetbuien. Wat ik dus niet meer ga doen. Ik moet daar een alternatief voor zien te vinden.

Achja moet je zelf weten natuurlijk :D Doen waar jij je het prettigste bij voelt :D

zo is dat :d

misschien al wel eens uitgelegd hoor, maar waarom zoveel kcal voor je training?

2500kcal is voor mij niet veel.

Voor vandaag even een nieuwe low-carb schema samengesteld. Dit is exclusief de cola light/zero en groentes:

« Dag eerder Dag later »

Vul hier alles in wat je buiten de onderstaande maaltijden hebt gegeten of gedronken.

Ontbijt - 08:00 tijdstip wijzigen 1354.40 kcal

1 bakje kwark, mager naturel (konings)
50 gram hagelslag, puur (ah euroshopper)
2 stuk hamburger, rundvlees (ah)
2 puntje broodje, volkoren puntjes (ah)

Lunch - 13:00 tijdstip wijzigen 279.44 kcal

50 gram havervlokken, havermout (hahne)
1 theelepel honing, bijen (ah euroshopper)
22 gram eiwitpoeder, pure whey protein isolate (power supplements)

Diner - 18:00 tijdstip wijzigen 462.40 kcal

5 stuk ei, kippen ongekookt
1 eetlepel olijfolie, extra vierge (jumbo)

Voedingswaarden
Totaal
158.16 gr

142.12 gr

98.88 gr

12.51 gr

1.67 gr

0.00 gr
Energieverhouding
29.90 %

26.87 %

42.06 %

1.18 %

0.00 %

0.00 %
Totaal calorieën
Consumpties: 2096.24 kcal
Balans: 2096.24 kcal

---------- Post added 7 August 2013 at 11:32 ----------

Dit lijkt er meer op qua kve verhoudingen:
kh; 142.12 gr
eiwit; 158.16 gr
vet; 98.88 gr

Mijn eetschema voor morgen:

« Dag eerder Dag later »

Ontbijt - 08:00 tijdstip wijzigen 270.00 kcal

1 bakjekwark, mager naturel (konings)

Lunch - 13:00 tijdstip wijzigen 1001.82 kcal

66 greiwitpoeder, pure whey protein isolate (power supplements)
2 theelepelhoning, bijen (ah euroshopper)
200 grhavervlokken, havermout (hahne)

Diner - 18:00 tijdstip wijzigen 874.40 kcal

6 eetlepelolijfolie, extra vierge (jumbo)
5 stukei, kippen ongekookt

Voedingswaarden
Totaal
163.45 gr

147.25 gr

99.62 gr

19.00 gr

0.02 gr

0.00 gr
Energieverhouding
30.03 %

27.05 %

41.18 %

1.75 %

0.00 %

0.00 %
Totaal calorieën
Consumpties: 2146.22 kcal
Balans: 2146.22 kcal

Exclusief fruit en groente.

Het is ontzettend balen, maar ik ben weer zo stom geweest om in mijn oude valkuil te stappen: overeten. Momenteel eet ik even alles wat lost en vast zit om tot rust te komen. Misschien komt het omdat mijn motivatie er even niet is aangezien ik half mijn doel al heb bereikt. Misschien doordat mijn bankrekening leeg is en het nog twee weken duurt voordat hij gevuld is...Het heeft er ook mee te maken met dat al ik dagenlang slaapmiddelen heb gebruikt. Sinds ik dat spul gebruik heb ik steeds zin in iets zoets. Mijn schema van hierboven en het stoppen met het nemen van slaapmedicatie, moet ervoor zorgen dat ik weer in mijn oude ritme val, en dus weer vermager.

---------- Post added 9 August 2013 at 19:40 ----------

Doei remmingen, hallo vies lichaam

Hé gast, ik lees al even mee. Is klote dat je jezelf een keer hebt laten gaan, maar niet onoverkomenlijk. Zie het positief, als het verhogen van je metabole hormonen zoals T3 enzo. Door even flink te overeten sla je miss een paar gram vet op, maar ga je daarna weer sneller afvallen.

Beeld je je doel eens duidelijk in.
Benoem voor jezelf hardop de voordelen van strak eten.
Benoem voor jezelf hardop de nadelen van ranzig eten.

Gewoon vandaag proberen van het moment en het voedsel te genieten, morgen weer volgas aan de bak.

Ik merk dat ik weer ben aangekomen. Vanaf nu vermijd ik zoette dingen zoals; pure hagelslag, zoetstof, cola ligt, etc. en hou ik het alleen nog maar bij fruit. Op een één of andere manier wekken zoetstoffen de lust naar junkfood op. bij mij dan. Als ik dan al niet goed in mijn vel zit, tja, dan ga ik al snel voor de bijl. Zo in ieder geval weer trainen. Over een week ben ik vast weer waar ik was.

Helpt mij ook om niet zo hoog in de koolhydraten te zitten.

Laatst bewerkt:
ik volg, ik heb zelf ook soms van die vreetbuien (met de nodige alcohol) zeker na een drukke week of veel stress. Lastig om helemaal te voorkomen maar des te groter is de overwinning als je wel de drang hebt maar het niet doet!

en heel af en toe is het geen ramp..

Nee, precies. Maar de triggers ga ik nu echt vermijden. Ik moet en zal op zijn minst nog 3+kg kwijt raken. Ik klink als een wijf, maar dan ben ik gewoon op het gezondst...

Net een klote training achter de rug gehad. Bleek dat het slaapmiddel van gister een lange nawerking heeft, en ik dus met slappe spieren aan het trainen was. Niet te doen.

Voortaan ga ik elke dag weer trouw boeken lezen, en minder muziek luisteren. Maar dat is voor in een andere log.

Zo rond de 23e, als ik mijn stack (efedrine, etc.) binnen heb, ga ik dat dieet van Lyle weer volgen voor een week of twee.

Dat wordt 14 dagen lang afzien. Sowieso blijft de HIIT training erin. Nu overleven op heel weinig kcals + zware kt..Gelukkig zorgen de komkommers voor een zekere afleiding.

Vooralsnog op low-carb @ 2000kcal. Geen Lyle nog dus.

Net terug van het trainen. Ik dacht dat het echt een rot training zou worden, maar nu zo achteraf gezien viel dat best mee. Tilde een hoop. En het sprinten was zwaar, maar ging goed. Wist toch die 20 minuten te doorstaan.

Als ik aan Lyle begin, ga ik geen ECA nemen, maar hou ik gewoon bij caffeine.

Zit erover te piekeren hoe ik later op onderhoud blijf eten. Ook onderhoud is afvallen en aankomen, maar dan is het verschil erg klein, waardoor je op onderhoud blijft. Ik blijf op 2400kcal eten, en neem 2x in de week 2 vrije maaltijden. En dan ga ik niet overeten, want dat is mijn valkuil als ik aan junkfood begin. Ik heb controle over veel dingen, maar junkfood....Das moeilijk.

Net moest ik naar een school toe waar ik al een maand niet was geweest, om certificaten op te halen. Ze zeiden dat ik behoorlijk was afgevallen en er goed uitzag. En dat binnen een maand. Terwijl ik in diezelfde maand alleen een low-carb dieet had gevolgd. Dus daar ben ik wel blij mee. Scheelt ook dat ik strakke kleding aanhad en zonnebruin was:cool:

Zit erover te piekeren hoe ik later op onderhoud blijf eten. Ook onderhoud is afvallen en aankomen, maar dan is het verschil erg klein, waardoor je op onderhoud blijft. Ik blijf op 2400kcal eten, en neem 2x in de week 2 vrije maaltijden. En dan ga ik niet overeten, want dat is mijn valkuil als ik aan junkfood begin. Ik heb controle over veel dingen, maar junkfood....Das moeilijk.

Onderhoud is onderhoud, dan kom je niet aan of val je niet af. In de praktijk zul je soms wat meer eten dan goed voor je is en dan wordt je vetter. Waardoor je later misschien weer even moet cutten.

Dus misschien is het een goed idee om na je cut een kleine bulk te doen en daarna weer een cut.

In het boek van Lyle staat ook uitgelegd hoe je van een dietfase naar een onderhoudfase kunt switchen.

O, toch niet in de versie die je moet kopen?:P Ik moet dat boek altijd nog kopen. Dan krijg je de versie 2.0, en die is logischerwijs beter dan versie 1.0. Maar de versie 1.0 is downloadbaar, en dat had ik dus gedaan. Erg fout, omdat hij goede dingen schrijft en daarvoor beloond moet worden. En dan is mijn motivatie niet het idee van kapitalisme, maar om mijn dankbaarheid te tonen. Want dit was ik in het boek niet tegen gekomen. Al leek het mij logisch om calorieën te blijven tellen, en dan eten naar mijn energiebehoefte. Uiteraard blijf ik denken om de macronutriënten.

---------- Post added 14 August 2013 at 12:50 ----------

En ik wil niet blijven mierennken of gelijk krijgen, maar onderhoud is afvallen en aankomen. Als je echt op onderhoud wilt eten, moet je met speciale meters en assistenten rondlopen. Het is telkens in kleine beetjes afvallen en in kleine beetjes aankomen. Over een week gezien is het mogelijk onderhoud.

Terug
Naar boven