Dag 3
Net heerlijk getraind. De gewichten vermeld ik niet, omdat ik toch niet groei in kracht. Dat is nou eenmaal zo in de cut. Wel zie ik mijn conditie groeien. Mijn uithoudingsvermogen en het vermogen om op hoge snelheden te sprinten groeit met de week. Daar ben ik ontzettend blij mee

Crashdiëten gaan bij mij hand in hand met een gebroken nachtrust. Vannacht werd ik wakker, en moest ik een trui aantrekken. Zo koud had ik het. Kennelijk is mijn schildklier niet echt blij met mijn manier van eten, maar ik blijf stug doorgaan. Ook slaap ik ondiep, droom ik intens en slaap ik onrustig. Als ik al in slaap kom. Dat was vannacht in ieder geval zo.
Zie hier mijn eetschema van vandaag:
88 grsardine, in plantaardige olie (prince william)
10 stukeiwit, kippen
400 grcottage cheese (domspitz milch)
66 greiwitpoeder, pure whey protein isolate vanille of naturel (power supplements)
2 bakjekwark, mager naturel (konings)
Calorieën: 1500
Eiwit: 260gr
KH: 50
Vet: 30
Om een lage bloeddruk tegen te gaan, heb ik een zak zout naast mijn bed liggen. Een lik zout is voldoende om weer helder van geest te zijn.
---------- Post added 25 August 2013 at 13:44 ----------
Het mediteren doe ik ook elke dag. Vandaag geloof ik mijn vierde dag dat ik minimaal 20 minuten had gemediteerd. Dit zorgt voor een betere focus tijdens de trainingen. Tijdens het hardlopen mediteer ik ook. Dan focus ik mij op een stip, plek of wat dan ook, en dan hou ik mijn aandacht alleen daarbij. Dit zorgt ervoor dat ik mij niet zo laat beïnvloeden door gedachtes, die kunnen optreden als het zwaar wordt. Zo kan ik grenzen overschrijden, en groeien in conditie & kracht.