Calisto
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 43%
Ik ben sinds januari begonnen met cardio en beperkt krachttraining.
In de fitness waar ik ga hadden gezegd dat ik op enkele maanden makkelijk 10kg zou kwijtgeraken. (plan was tegen juni ong 60kg te wegen)
Ondertussen ben ik 3kg bijgekomen...(van 78kg naar ongeveer 81kg)
Qua voeding volg ik het advies van een dietiste.
Ook had ik eerst fatburnes in de club gekocht die blijkbaar toch niet helpen.
Nu heb ik een andere aangeschaft en hoop hier toch wat meer resultaat te hebben.
Ik ga 3 a 4 dagen per week naar de fitness waar ik elke keer tussen de 45min en 1u aan cardio doe.
Verder doe ik 1 keer per week ook aqua-gym.
Vele jaren terug ben ik zo'n 25kg verloren met de wellicht gekende stacker 4 (met effedra) zonder enige beweging.
Enig alternatief hiervoor heb ik nog niet gevonden (zou dan ook wel blijven sporten)
In de fitness waar ik ga hadden gezegd dat ik op enkele maanden makkelijk 10kg zou kwijtgeraken. (plan was tegen juni ong 60kg te wegen)
Ondertussen ben ik 3kg bijgekomen...(van 78kg naar ongeveer 81kg)
Qua voeding volg ik het advies van een dietiste.
Ook had ik eerst fatburnes in de club gekocht die blijkbaar toch niet helpen.
Nu heb ik een andere aangeschaft en hoop hier toch wat meer resultaat te hebben.
Ik ga 3 a 4 dagen per week naar de fitness waar ik elke keer tussen de 45min en 1u aan cardio doe.
Verder doe ik 1 keer per week ook aqua-gym.
Vele jaren terug ben ik zo'n 25kg verloren met de wellicht gekende stacker 4 (met effedra) zonder enige beweging.
Enig alternatief hiervoor heb ik nog niet gevonden (zou dan ook wel blijven sporten)

. Vet bouwt zicht niet op uit lucht ofzo.