Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@aftrainen: je bent 39. Dan wordt het tijd om met eieren eten te stoppen of te minderen. Perfecte voeding voor onder de veertig; boven de veertig teveel verband met dichtslibben van aderen en prostaatkanker.
Zal er mij eens in verdiepen. Ook in de prijzen bij de verschillende shops ivm shakes en repen. Die repen passen perfect in de handtas als ik eens een dag op stap ga. Voor de shakes zal ik iets moeten zoeken dat ik genoeg heb op het werk en thuis. Ik ga tevoet werken dus heb geen zin om altijd met zo'n pot te sleuren ofzo.
. De shakes zijn als aanvulling als je niet aan je eiwitten komtzever men bloeduitslag kon niet beter.eet wel 1dooier per 5@aftrainen: je bent 39. Dan wordt het tijd om met eieren eten te stoppen of te minderen. Perfecte voeding voor onder de veertig; boven de veertig teveel verband met dichtslibben van aderen en prostaatkanker.
boterham met kipfilet kan ook perfect in je handtas.Zal er mij eens in verdiepen. Ook in de prijzen bij de verschillende shops ivm shakes en repen. Die repen passen perfect in de handtas als ik eens een dag op stap ga. Voor de shakes zal ik iets moeten zoeken dat ik genoeg heb op het werk en thuis. Ik ga tevoet werken dus heb geen zin om altijd met zo'n pot te sleuren ofzo.

Gisteren heb ik 1 klein droog stokbroodje gegeten en 400gr macaroni in kaassaus met ham. (en enkel water gedronken)
Vandaag enkel nog maar 1 stokbroodje en een dun sneetje gerookt vlees...
Zal vandaag niet veel meer eten denk ik. Tenzij vanavond nog een broodje of wat soep.
Sommige dagen kom ik niet eens aan 1000kcal
Maar blijf vooral maar zeggen dat ik teveel eet...
En dan het feit dat ik het spiraal 17/12 heb laten verwijderen en sinds dan niet meer bijgekomen ben...
En ik kan zeggen dat ik tijdens de feestdagen echt NIET op mijn voeding gelet heb.
Melk gaat niet omdat ik licht lactose intolerant ben.
Als ik 1 glas melk zou drinken ben ik een kleine week ziek...
Fruit eet ik vooral in het begin van de maand (ben alleen en heb een heel klein inkomen)
Groenten gaan vooral mee met kip in de wok.
Ja ik doe nog steeds 3 a 4 dagen cardio (1 tot 1.5uur per keer)
Krachttraining ben ik mee gestopt omdat ik enorm last heb van oedeem in mijn benen wat enorm pijnlijk is.
Momenteel zitten mijn enkels weer vol met vocht.
Moet ook wel zeggen dat ik bijna overal tevoet naartoe ga. (vb naar het werk, booschappen doen)
@aftrainen: je bent 39. Dan wordt het tijd om met eieren eten te stoppen of te minderen. Perfecte voeding voor onder de veertig; boven de veertig teveel verband met dichtslibben van aderen en prostaatkanker.
Grootste bullshit die ik sinds mijn aanmelding op mijn forum gelezen heb

Hier zullen anderen toch altijd een mening over hebben. Gewoon niet op reageren.Gisteren heb ik 1 klein droog stokbroodje gegeten en 400gr macaroni in kaassaus met ham. (en enkel water gedronken)
Vandaag enkel nog maar 1 stokbroodje en een dun sneetje gerookt vlees...
Zal vandaag niet veel meer eten denk ik. Tenzij vanavond nog een broodje of wat soep.
Sommige dagen kom ik niet eens aan 1000kcal
Maar blijf vooral maar zeggen dat ik teveel eet...
En dan het feit dat ik het spiraal 17/12 heb laten verwijderen en sinds dan niet meer bijgekomen ben...
En ik kan zeggen dat ik tijdens de feestdagen echt NIET op mijn voeding gelet heb.