- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wordt een beetje misselijk als ik naar zijn kop kijk. (zal hem wel aan mij liggen)
Ik luister niet naar mensen die tegen alle wetenschap in in belachelijke sprookjes blijven geloven.
zo'n epidemie is wel een gevolg van de overbevolking. net als dat moeder natuur andere rampen heeft om onze parasitaire soort in toom te houden....
Maar, dan zijn ze dus eerder dood, en gaan ze ook eerder naar de hemel, om zich aldaar bij De Bron te voegen. D.w.z dat een echte straf van God is, het aardse leven te verlengen, oftewel je oud laten worden. Dus, n*gers zijn het gekozen volk, Afrika is het heilige land. Haleluja!In zekere zin zou je kunnen zeggen dat het logisch is dat je een groter risico loopt op ziektes als je niet natuurlijke dingen doet waar het lichaam zich dus niet tegen heeft kunnen wapenen middels evolutie (anale coïtus, spuiten delen, extreem veel onbeschermde wisselende contacten).
In the mid-1990s, it was discovered that possession of the CCR5-Δ32 allele leads ‘to nearly complete resistance to HIV-1 infection’ and AIDS.1 This genetic mutation shows strong geographical traits: while supposedly absent among Africans, Amerindians and East Asians, it is found in up to 14%, in certain northern populations of Eurasia, and more recently this figure has been estimated to be as high as 18%.2 Moreover, within Eurasia the frequency of this gene shows a north-to-south cline, with its highest rates in north-eastern Europe.1–5 Subsequent research has largely sustained these geographical patterns, although geneticists now find that the allele was not wholly absent from non-Eurasian populations, but is also detected in people of African descent.2,,4
Probeer koste wat het kost niet te generaliseren. Er zullen vast en zeker wel een stel mentaal zieken bij zitten maar scheer niet iedereen over 1 kam. Je verwijt nu een soort van heel de groep dat dat gebeurt.
Hé, maar God heeft dat virus toch gemaakt om de mensen die wisselende coïtusuele contacten hebben en dus niet naar Hem luisteren eerder dood te laten gaanMaar, dan zijn ze dus eerder dood, en gaan ze ook eerder naar de hemel, om zich aldaar bij De Bron te voegen. D.w.z dat een echte straf van God is, het aardse leven te verlengen, oftewel je oud laten worden. Dus, n*gers zijn het gekozen volk, Afrika is het heilige land. Haleluja!

We sturen een 14 jarig ventje met aids naar hem om te "biechten".
Zo gek vindt ik z'n uitspraak niet. Als iemand constant z'n penis in de chloor stopt is het toch ook niet gek als hij op een gegeven moment wit uitslaat? Als je hem in gaatjes stopt waar het niet hoort (incl. aapsoorten) is het niet gek dat je allerlei ziektes uitlokt. Het is toch ook zo dat anale coïtus meer kans geeft op een soa dan via de vagina.. Omdat de mens er niet op gebouwd is om te kontnken, maar om voort te planten via pik en k*t vind ik het geen gekke uitspraak. Ik heb niets tegen homo's, maar de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar gedaan is, maar het is redelijk om te stellen dat meer homostellen kontnken dan heterostellen. Daarbij komt ook nog dat wanneer 1 iemand een ander iemand kontdoet er minder kans is op aids (hetero) dan dat beide personen bij elkaar kontnken. Logisch optelsommetje lijkt me.
Dus homo's verdienen het om meer kans op aids te hebben?
Iemand die het leuk vind zijn penis is chloor te stoppen, verdient het om een witte penis te hebben?
Om te stellen dat homo's voor een snellere verspreiding van aids hebben gezorgd vind ik een beetje kort door de bocht. Anale coïtus is meer en meer "in", zeker bij de (hetero) jongeren en laat dat nu net de onverantwoordelijke groep zijn. Daarbij, kun jij bewijzen dat homo's minder vaak condooms gebruiken tijdens coïtus dan hetero's?
Lees je niet boy? Ik zeg niet dat ze iets verdienen, ik schets alleen wat de logische gevolgen kunnen zijn. Dat zegt Leonard ook niet, hij beweerd met 'gerechtigheid' dat het een logische gevolg is en geen straf oid.
Ik hoef niks te bewijzen in de zin dat dingen vaker gebeuren of niet. Ik beweer alleen dat het redelijk is om zo te redeneren.

Zo gek vindt ik z'n uitspraak niet. Als iemand constant z'n penis in de chloor stopt is het toch ook niet gek als hij op een gegeven moment wit uitslaat? Als je hem in gaatjes stopt waar het niet hoort (incl. aapsoorten) is het niet gek dat je allerlei ziektes uitlokt. Het is toch ook zo dat anale coïtus meer kans geeft op een soa dan via de vagina.. Omdat de mens er niet op gebouwd is om te kontnken, maar om voort te planten via pik en k*t vind ik het geen gekke uitspraak. Ik heb niets tegen homo's, maar de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar gedaan is, maar het is redelijk om te stellen dat meer homostellen kontnken dan heterostellen. Daarbij komt ook nog dat wanneer 1 iemand een ander iemand kontdoet er minder kans is op aids (hetero) dan dat beide personen bij elkaar kontnken. Logisch optelsommetje lijkt me.
Lees je niet boy? Ik zeg niet dat ze iets verdienen, ik schets alleen wat de logische gevolgen kunnen zijn. Dat zegt Leonard ook niet, hij beweerd met 'gerechtigheid' dat het een logische gevolg is en geen straf oid.
Ik hoef niks te bewijzen in de zin dat dingen vaker gebeuren of niet. Ik beweer alleen dat het redelijk is om zo te redeneren.
Catastrofes op alle niveaus
Léonard ziet in de aidsepidemie naar eigen zeggen geen straf van God: "hoogstens een soort immanente gerechtigheid". Slecht omgaan met de diepe aard van menselijke liefde mondt volgens hem altijd uit in catastrofes op alle niveaus. Ter verduidelijking van de wat mysterieuze woorden van de aartsbisschop: in de psychologie staat 'immanente rechtvaardigheid' voor het idee dat regels die overtreden worden direct bestraft dienen te worden. Hij maakt ook de vergelijking met de rekening die we op ecologisch vlak gepresenteerd krijgen, zoals bij de opwarming van het klimaat.
(bron RIVM, 2009. zie p. 13)In 2009 was chlamydia opnieuw de meest gediagnosticeerde bacteriële soa in de soa-centra met 9.711 gerapporteerde gevallen. Het percentage positieve testen bleef stabiel, 10,5 procent in 2009 ten opzichte van 10,8 procent in 2008. Het hoogste percentage positieve testen werd gezien onder heterocoïtusuele mannen (10,8 procent). De meerderheid van de chlamydia infecties bij heterocoïtusuelen werd bij jongeren onder de 25 jaar gediagnosticeerd (52 procent)
de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids.