Fitness Seller

Aids soort van rechtvaardigheid

............

Laatst bewerkt:
AIDS is geen ziekte, it's a way of life.

Sinds ik aids heb maak ik de gains van mijn leven.

Ik wordt een beetje misselijk als ik naar zijn kop kijk. (zal hem wel aan mij liggen)

Ik luister niet naar mensen die tegen alle wetenschap in in belachelijke sprookjes blijven geloven.

Het is vooral grappig om te zien hoe ze overal zelf een verklaring in zoeken zonder enige wetenschappelijke oorsprong, dat is nu net hoe heel die religie ontstaan is. Niets nieuws dus eigenlijk ;)

Ik wordt een beetje misselijk als ik naar zijn kop kijk. (zal hem wel aan mij liggen)

Ik luister niet naar mensen die tegen alle wetenschap in in belachelijke sprookjes blijven geloven.

Het zou mij niks verbazen als hij erg veel van kinderen houdt..

zo'n epidemie is wel een gevolg van de overbevolking. net als dat moeder natuur andere rampen heeft om onze parasitaire soort in toom te houden....

Ja, want 'moeder natuur' is een bewust selecterend wezen. Jezus...

Volgens mij is zo'n epidemie gevolg van overdracht van een virus... Niet echt raketwetenschap of zo...

Hé, maar God heeft dat virus toch gemaakt om de mensen die wisselende coïtusuele contacten hebben en dus niet naar Hem luisteren eerder dood te laten gaan??? Maar, dan zijn ze dus eerder dood, en gaan ze ook eerder naar de hemel, om zich aldaar bij De Bron te voegen. D.w.z dat een echte straf van God is, het aardse leven te verlengen, oftewel je oud laten worden. Dus, n*gers zijn het gekozen volk, Afrika is het heilige land. Haleluja!

In zekere zin zou je kunnen zeggen dat het logisch is dat je een groter risico loopt op ziektes als je niet natuurlijke dingen doet waar het lichaam zich dus niet tegen heeft kunnen wapenen middels evolutie (anale coïtus, spuiten delen, extreem veel onbeschermde wisselende contacten).

Maar het is natuurlijk volstrekt belachelijk om daaruit de conclusie te trekken dat die mensen zo'n vreselijke ziekte verdienen, of überhaupt een waardeoordeel aan het gedrag te verbinden.

Laat die gast toch rustig zijn ideeën verkondigen. Er gaat toch allang niemand meer naar de kerk.

In zekere zin zou je kunnen zeggen dat het logisch is dat je een groter risico loopt op ziektes als je niet natuurlijke dingen doet waar het lichaam zich dus niet tegen heeft kunnen wapenen middels evolutie (anale coïtus, spuiten delen, extreem veel onbeschermde wisselende contacten).

Zit toch een stukje evolutie in -->

In the mid-1990s, it was discovered that possession of the CCR5-Δ32 allele leads ‘to nearly complete resistance to HIV-1 infection’ and AIDS.1 This genetic mutation shows strong geographical traits: while supposedly absent among Africans, Amerindians and East Asians, it is found in up to 14%, in certain northern populations of Eurasia, and more recently this figure has been estimated to be as high as 18%.2 Moreover, within Eurasia the frequency of this gene shows a north-to-south cline, with its highest rates in north-eastern Europe.1–5 Subsequent research has largely sustained these geographical patterns, although geneticists now find that the allele was not wholly absent from non-Eurasian populations, but is also detected in people of African descent.2,,4

http://qjmed.oxfordjournals.org/content/99/8/497.full

Probeer koste wat het kost niet te generaliseren. Er zullen vast en zeker wel een stel mentaal zieken bij zitten maar scheer niet iedereen over 1 kam. Je verwijt nu een soort van heel de groep dat dat gebeurt.

Had vorig jaar een leraar die vroeger ook als klein jongetje op internaat bij paters zat en hij had eens verteld dat van al de paters in het internaat slechts een klein aantal niet meedeed aan pedofilie...

Hé, maar God heeft dat virus toch gemaakt om de mensen die wisselende coïtusuele contacten hebben en dus niet naar Hem luisteren eerder dood te laten gaan??? Maar, dan zijn ze dus eerder dood, en gaan ze ook eerder naar de hemel, om zich aldaar bij De Bron te voegen. D.w.z dat een echte straf van God is, het aardse leven te verlengen, oftewel je oud laten worden. Dus, n*gers zijn het gekozen volk, Afrika is het heilige land. Haleluja!

ben je dom ofzo? ze doen dingen tegen de wil van god in, hence gaan ze niet naar de hemel;)

Zo gek vindt ik z'n uitspraak niet. Als iemand constant z'n penis in de chloor stopt is het toch ook niet gek als hij op een gegeven moment wit uitslaat? Als je hem in gaatjes stopt waar het niet hoort (incl. aapsoorten) is het niet gek dat je allerlei ziektes uitlokt. Het is toch ook zo dat anale coïtus meer kans geeft op een soa dan via de vagina.. Omdat de mens er niet op gebouwd is om te kontnken, maar om voort te planten via pik en k*t vind ik het geen gekke uitspraak. Ik heb niets tegen homo's, maar de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar gedaan is, maar het is redelijk om te stellen dat meer homostellen kontnken dan heterostellen. Daarbij komt ook nog dat wanneer 1 iemand een ander iemand kontdoet er minder kans is op aids (hetero) dan dat beide personen bij elkaar kontnken. Logisch optelsommetje lijkt me.

Zo gek vindt ik z'n uitspraak niet. Als iemand constant z'n penis in de chloor stopt is het toch ook niet gek als hij op een gegeven moment wit uitslaat? Als je hem in gaatjes stopt waar het niet hoort (incl. aapsoorten) is het niet gek dat je allerlei ziektes uitlokt. Het is toch ook zo dat anale coïtus meer kans geeft op een soa dan via de vagina.. Omdat de mens er niet op gebouwd is om te kontnken, maar om voort te planten via pik en k*t vind ik het geen gekke uitspraak. Ik heb niets tegen homo's, maar de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar gedaan is, maar het is redelijk om te stellen dat meer homostellen kontnken dan heterostellen. Daarbij komt ook nog dat wanneer 1 iemand een ander iemand kontdoet er minder kans is op aids (hetero) dan dat beide personen bij elkaar kontnken. Logisch optelsommetje lijkt me.

Dus homo's verdienen het om meer kans op aids te hebben?
Iemand die het leuk vind zijn penis is chloor te stoppen, verdient het om een witte penis te hebben?

Om te stellen dat homo's voor een snellere verspreiding van aids hebben gezorgd vind ik een beetje kort door de bocht. Anale coïtus is meer en meer "in", zeker bij de (hetero) jongeren en laat dat nu net de onverantwoordelijke groep zijn. Daarbij, kun jij bewijzen dat homo's minder vaak condooms gebruiken tijdens coïtus dan hetero's?

Dus homo's verdienen het om meer kans op aids te hebben?
Iemand die het leuk vind zijn penis is chloor te stoppen, verdient het om een witte penis te hebben?

Om te stellen dat homo's voor een snellere verspreiding van aids hebben gezorgd vind ik een beetje kort door de bocht. Anale coïtus is meer en meer "in", zeker bij de (hetero) jongeren en laat dat nu net de onverantwoordelijke groep zijn. Daarbij, kun jij bewijzen dat homo's minder vaak condooms gebruiken tijdens coïtus dan hetero's?

Lees je niet boy? Ik zeg niet dat ze iets verdienen, ik schets alleen wat de logische gevolgen kunnen zijn. Dat zegt Leonard ook niet, hij beweerd met 'gerechtigheid' dat het een logische gevolg is en geen straf oid.
Ik hoef niks te bewijzen in de zin dat dingen vaker gebeuren of niet. Ik beweer alleen dat het redelijk is om zo te redeneren.

Lees je niet boy? Ik zeg niet dat ze iets verdienen, ik schets alleen wat de logische gevolgen kunnen zijn. Dat zegt Leonard ook niet, hij beweerd met 'gerechtigheid' dat het een logische gevolg is en geen straf oid.
Ik hoef niks te bewijzen in de zin dat dingen vaker gebeuren of niet. Ik beweer alleen dat het redelijk is om zo te redeneren.

Jezelf mooi beschermd :)

Ik las een mooie quote, die ik van toepassing vind:

It's a screed of flaming stupid so over the top that only *** could have produced it, firing napalm into the sky to form the words, "I'm an idiot" in letters big enough for the state of Texas to see.

Dat valt te bezien... Een logisch gevolg van wat? HIV besmetting is een logisch gevolg van anale coïtus? Gimme a break. HIV besmetting is een gevolg van contact met HIV. Als twee personen zonder HIV met elkaar kontnken tot hun darmen naar buiten komen zullen ze geen HIV krijgen.

Anyway--->

Catastrofes op alle niveaus

Léonard ziet in de aidsepidemie naar eigen zeggen geen straf van God: "hoogstens een soort immanente gerechtigheid". Slecht omgaan met de diepe aard van menselijke liefde mondt volgens hem altijd uit in catastrofes op alle niveaus. Ter verduidelijking van de wat mysterieuze woorden van de aartsbisschop: in de psychologie staat 'immanente rechtvaardigheid' voor het idee dat regels die overtreden worden direct bestraft dienen te worden. Hij maakt ook de vergelijking met de rekening die we op ecologisch vlak gepresenteerd krijgen, zoals bij de opwarming van het klimaat.

Wat een inhoudsloze zever. Lees jij wel a1s?

Wie zegt dat zuiver fysiologische zaken zoals bloed bloed contact bij anale coïtus dé veroorzaker van het probleem is? Sure, zodra het over homo's gaat zit iedereen direct in de 'kontneuk' stand, en ja, het is een grote risicofactor. Maar ik denk dat de situatie wat 'ingewikkelder' is. Ten eerste is HIV/AIDS niet de enige SOA. Het gebash op HIV heeft natuurlijk het voordeel dat zo'n katholiek varken mooi homocoïtusualiteit erbij kan slepen:

In 2009 was chlamydia opnieuw de meest gediagnosticeerde bacteriële soa in de soa-centra met 9.711 gerapporteerde gevallen. Het percentage positieve testen bleef stabiel, 10,5 procent in 2009 ten opzichte van 10,8 procent in 2008. Het hoogste percentage positieve testen werd gezien onder heterocoïtusuele mannen (10,8 procent). De meerderheid van de chlamydia infecties bij heterocoïtusuelen werd bij jongeren onder de 25 jaar gediagnosticeerd (52 procent)
(bron RIVM, 2009. zie p. 13)

HIV: 387 nieuwe gevallen in 2009.

Inderdaad, grootste aandeel MSM in HIV gevallen (homo's is in deze niet een goed bruikbare term)

Kijk, ik weet dat DBB en nuance niet zo fantastisch samengaan, maar fúúúck. Ooit al eens gedacht aan de mogelijkheid dat je genetische profiel óók een rol kan spelen? http://qjmed.oxfordjournals.org/content/99/8/497.full (link reeds gepost) En: what about demografie: waar heb je meer kans op HIV; op een plek waar het veel voorkomt? Of waar het weinig voorkomt? HIV is niet als een egaal dekentje over Nederland of de wereld verdeeld.

Daarbij:

de meer open houding van deze maatschappij over homocoïtus en dat alles moet kunnen heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan de verspreiding van aids.

Bron?

Homocoïtus heeft altijd plaatsgevonden en je bewering is geen fl**ker (sic) waard zonder goede onderbouwing. 'waarschijnlijk' wel bijgedragen. (begging the question?) Ja en internationale luchtvaart ook, evenals bloedtransfusies en IV druggebruik. Alles moet kunnen; de cijfers die ik ken (en die in het RIVM document terug kunt vinden) onderbouwen dat niet. En dan dus Afrika, waar in sommige delen van 1 op de 3 volwassenen AIDS heeft. Veel homo's daar... En hoe gaan homo's het op hetero's over brengen?

Overigens neemt het aantal nieuwe gevallen van HIV besmetting in Nederland onder MSM contacten af, terwijl het aantal testen in die groep juist toeneemt. En dat in een periode waarin homocoïtusualiteit juist meer geaccepteerd wordt. Als er iets niet 'geaccepteerd' wordt is het risicogedrag. Het is geen maatschappelijke visie dat je anale coïtus zonder condoom moet uitvoeren. Laat je screenen op ziektes, dat soort dingen.

HIV kwam, voor zover ik weet überhaupt opzetten vóórdat homocoïtusualiteit een maatschappelijk breed geaccepteerd iets was. Het is een relatief nieuw virus dat ergens rond 1900 opdook en dat in 1970-80 goed om zich heen begon te slaan. Een van de belangrijkste factoren voor de verspreiding ervan; de evolutie, laat het katholiek sujet dus buiten beschouwing. Niet vreemd overigens. Sallaint detail; de meer 'succesvolle' variant HIV-2 is minder virulent, maar véél harder om zich heen aan het slaan in Afrika. Evolutie is dus ook een belangrijke factor.

Maar ja, kontnken is veel makkelijker.

Bijlagen

Terug
Naar boven