Fitness Seller

Aimée a.s. dinsdagavond op TMF!!

Jammer van die onnozele vragen maar toch leuk om te zien. En een paar flinke armen heb je daar :D

en da meiske vraagt zich dat dus echt af eh of dat je een derde been krijgt...hoe laag kan een iq zijn??? :s
verder vind ik dit mooi gezegd:
"ik vind het juist mooi als je toch nog vrouw kan lijken en spieren kan hebben"

aimee is gewoon stoer!!!! :)

zag er goed uit

goed gedaan, hield je mooi staande kwam goed zelfverzekerd over en gaf goede serieuze antwoorden waardoor het onmogelijk werd om bodybuilding belachlijk te maken

gaaf!

cool :D "ik slik heel veel" :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
@ Jannnn: leuk dat je hebt gekeken Fredje!! :)

@ Kale: niet verkeerd interpreteren aub... Ik doel meer op al die vitaminepilletjes etc... :p

@ IEDEREEN: Thanks voor de leuke reacties!! Ondanks dat het vrij kort was (ik dacht dat de hele show aan mij gewijd zou worden haha), was het super leuk om te doen!!! Een beetje vreemde vragen en ik moest af en toe wel ff nadenken, maar dat valt gelukkig niet zo op.

En na de uitzending heb ik nog een lekker stuk taart gehad (voor degene die niet de hele show gezien hebben.... het was de laatste show van die presentatrice dus we kregen een taart van Direct). :D

Getuigd van lef om naar TMF te gaan om je te laten interviewen, knap hoor! Als je het programma/zender kent dan weet je dat er af en toe vreemde vragen tussen zullen zitten, maar je had ze wel netjes beantwoord. Over dat slikken was je misschien niet helemaal eerlijk want je weet best wat er mee bedoeld wordt :D, maar goed had zij de vraag maar anders moeten stellen ;).

Ik zei toch al, ik ben hartstikke eerlijk geweest!! Ik heb alles naar waarheid beantwoordt! :D

Die vraag over dat derde beentje slaat een beetje op Denise Masino

Je komt echt goed over Aimee! Goeie babbel, prima ambassadeur van de sport. En je ziet er nog leuk uit ook in tegenstelling tot sommige andere vrouwelijke bodybuilders. :)

Een mazzeltje dat ze niet vroeg 'gebruik je anabolen' ipv 'slik' je ze, tegen een nicht van Willem Holleeder (ja echt) wil je niet jokken natuurlijk. :D

Erg leuk Aimee :thumbs:

Je komt echt goed over Aimee! Goeie babbel, prima ambassadeur van de sport. En je ziet er nog leuk uit ook in tegenstelling tot sommige andere vrouwelijke bodybuilders. :)

Een mazzeltje dat ze niet vroeg 'gebruik je anabolen' ipv 'slik' je ze, tegen een nicht van Willem Holleeder (ja echt) wil je niet jokken natuurlijk. :D

Ohja, is dat een nichtje van Holleeder? Cool! :D

Edit: ik heb ff gegoogled en je hebt helemaal gelijk!!!

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje!! Goed lichaam !!

Terug
Naar boven