Fitness Seller

Aimée a.s. dinsdagavond op TMF!!

Aimee, ik vond je er goed uit zien vanavond;).
Goed dat je de stomme vragen gewoon omzeild hebt, of je een derde been krijgt:rolleyes:, un****ing

Nee, ze slikt veel maar geen anabolen zei ze. Gelukkig kan je die spuiten. ;) Maar goed.

Kan je ook beter niet bij zo'n programma zeggen, ook met het oog op wedstrijden enzo;)

Nee inderdaad, dat ga je niet op tv zeggen en al helemaal niet op TMF.

goed uitgelegd aimee. Alleen jammer dat ze weer van die domme dingen vroegen zoals: krijg je derde beens als je traint als vrouw , wat lift je (zonder oefening te noemen) :roflol:). iig leuk dat er toch een beetje aandacht aan vrouwen BB is besteed.

Ja. :D Vond 't leuk om ff te zien, alleen jammer dat 't zo kort was!

damn vergeten, kun je het nog ergens terugkijken.

• Topic Starter Topic Starter
Heey mensen,

Nou, het was heel gezelli gisteren alleen jammer van die domme vragen, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk... :P

Ik wist van tevoren niet welke vragen ik ging krijgen, anders had ik ff wat goede antwoorden bedacht. Nu ging alles zo snel!

En nee, ik SLIK idd geen anabolen dus ik ben hartstikke eerlijk geweest! :D

Alleen van dat derde beentje vond ik zo'n stomme vraag... Dacht later dat ik had moeten zeggen "Ja. wil je 'm zien?!" haha! Maar al met al is het wel goed gegaan ook al was het vrij kort.

Was wel cool om die gasten van Direct te ontmoeten. Die Tim is echt een aardige gast en SPike ook alleen die anderen waren mij een beetje te serieus.

Ben wel weer een ervaring rijker in ieder geval! :)

plz kan iemand het uploaden? :)

Ik vond de vragen eigenlijk wel meevallen hoor. Miljoeska begreep in ieder geval uit haar zelf dat je heel veel moet eten en ze wist dat de squat voor de billen is.

En het antwoord op die laatste vraag kon ze denk ik zelf ook wel bedenken maar dat is echt zo'n TMF vraag.

Alleen jammer dat het zo kort was, maar je zag er goed uit en je hebt de vragen super beantwoord. Ben alleen bang dat de gemiddelde huisvrouw die niet zo groot wil worden, nu bang is dat ze na 3 maanden krachttrain ook zo groot word. Maar ik snap dat je, om je zelf te beschermen, hebt gezegd dat je geen anabolen ''slikt''

Kun je dat nog ergens na kijken ?

edit:
Hmmm lijkt er niet op.
TMF De dagrand

Laatst bewerkt:
Heey mensen,

Nou, het was heel gezelli gisteren alleen jammer van die domme vragen, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk... :P

Ik wist van tevoren niet welke vragen ik ging krijgen, anders had ik ff wat goede antwoorden bedacht. Nu ging alles zo snel!

En nee, ik SLIK idd geen anabolen dus ik ben hartstikke eerlijk geweest! :D

Alleen van dat derde beentje vond ik zo'n stomme vraag... Dacht later dat ik had moeten zeggen "Ja. wil je 'm zien?!" haha! Maar al met al is het wel goed gegaan ook al was het vrij kort.

Was wel cool om die gasten van Direct te ontmoeten. Die Tim is echt een aardige gast en SPike ook alleen die anderen waren mij een beetje te serieus.

Ben wel weer een ervaring rijker in ieder geval! :)

Had je moeten zeggen ja. :)

k*t weer gemist :grumble:

Heeft iemand een link ofzo? Ben wel benieuwd...

Alleen van dat derde beentje vond ik zo'n stomme vraag... Dacht later dat ik had moeten zeggen "Ja. wil je 'm zien?!" haha!

En dan was haar antwoordt weer "ja graag" dat had je geen antwoordt meer gehad waarschijnlijk:D
Wel jammer dat ik het gemist hebt en er geen herhaling te vinden is. Mocht iemand het vinden zet de link dan even hier neer, dan kan ik en de anderen die willen het als nog zien

Laatst bewerkt:
wajooo die stem, is toch wel ff iets anders dan ik had verwacht.

Die laatste vraag echt.. gaar gewoon..

Verder echt top!! dat je der stond!!
Zag er zeker goed uit.

Terug
Naar boven