- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke filmpje, ziet er ook nog steeds vrouwelijk uit dusseh niks mis mee.
Op die laatste vraag had je als antwoord moeten geven:
ja zo een|___________________________________________________________________________________| grote.
Hoe kom je in godsnaam op zo een vraag.
Van testosteron groeit je clit, dus in die zin zit er een kern van waarheid in.
Of denk je dat Aimee een lage stem van creatine en proteine shakes heeft gekregen? (met alle respekt)
.
Voor een ieder die het gemist heeft hiero:
YouTube - Aimee - dagrand
(als Aimee en TMF er geen bezwaar tegen hebben tenminste, maar dan zeggen ze het maar)
Hiermee laten we je weten dat we het volgende materiaal hebben verwijderd of de toegang daartoe onmogelijk hebben gemaakt als gevolg van een melding van Viacom International Inc
...
Houd er rekening mee dat je in jouw land kunt worden blootgesteld aan juridische vervolging indien je via deze procedure anderen ten onrechte of te kwader trouw beschuldigt van copyrightschending
Nou inderdaad, zeg

Een vrouw.
Zou het? Wat een BS, waarom is dat filmpje weg? Wat is er illegaal en slecht aan?
?Ze hebben het denk ik weggehaald omdat het een uitzending van TMF is en er misschien copyright opzit....ofzo?
misschien kan je het hier kwijt;
Metacafe – Best Videos & Funny Movies
Dailymotion - Share Your Videos
Als iemand een andere lokatie heeft waar ik het zou kunnen uploaden dan moet je het me maar vertellen. (desnoods zet ik de raw 50 MB mpeg-2 stream op rapidshare, maar ik vond de streaming video wel zo'n leuk idee....)