MuscleMeat

Alex' log 2014!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig maar
Tot zaterdag dan

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Sterkste man van Heerlen mee gedaan.

Tire flip

Band van 300kg voor 6 flips in 29,50s. 4de op dit onderdeel. Ging heel erg snel, band voelde licht aan. Alleen bij de 5de rep misgreep ik waardoor ik tijd verloor. Na het onderdeel had ik ook last van me linker hand door die misgreep.

Overhead medley

3x 65kg fust, 3x 75kg log & 3x 90kg stang in 37,44s. 2de op dit onderdeel. Had erg veel vertrouwen in dit onderdeel, ging dus ook goed. De fust zat maar half vol, wat irritant was, maar hij ging toch moeiteloos omhoog. De log voelde ook licht aan, was van plan om hem uit doorrol te doen, maar het ging zo hard dat hij gewoon steeds in 1x omhoog vloog. Wel jammer was dat ik wat tijd verloor doordat 1 rep was afgekeurd hierop. Stang ging ook snel en solide.

Truckpull

Vrachtwagen (gewicht weet ik niet) op 30m in 23,78s. 2de op dit onderdeel. Had het gevoel dat dit erg langzaam ging, maar uit te tijd bleek het tegenovergestelde. Het verschil met de eerste plaats was ook echt maar 0,03s.

Mini medley

100kg farmers op 20m met turn op de helft gevolgd door duckwalk voor 20m met drop&turn op de helft in 34,25s. 3de plaats op dit onderdeel. Had tegen deze tijd erg last van me hand, dus hoopte dat dit goed zou gaan. Dus verstand op nul gezet en gewoon geknald. De farmers uittillen en lopen (ofja, rennen) ging echt super hard alleen daarna weer tijd verloren op de turn, wat mijn zwakke punt is op de farmers. Duckwalk nog nooit eerder gedaan, ging opzich wel lekker, maar voelde erg zwaar.

Crucifix hold

11kg voor 50,12s. 2de op dit onderdeel. Had me brein op nul gezet en had hier erg goeie focus door. Ging lekker.

Uiteindelijk de 1ste plaats gehaald. Erg tevreden mee!

Gefeliciteerd! :thumb: Top prestatie ;)

Was een spannende en hele leuke dag man!

goed gedaan makker, was mooie prestatie over de hele lijn

- Die belg

gefeliciteerd big guy, fausto verslaan op limburgse bodem is een sterke prestatie, maar je bent dan ook een erg sterke gast

Gefeliciteerd

Met nog net wat meer event ervaring was dit helemaal een kippetje geweest ! De kracht is er.

Hehe knew it toen ik de line up zag, gefeliciteerd!

gefeliciteerd big guy, fausto verslaan op limburgse bodem is een sterke prestatie, maar je bent dan ook een erg sterke gast

Gefeliciteerd

Met nog net wat meer event ervaring was dit helemaal een kippetje geweest ! De kracht is er.

Hehe knew it toen ik de line up zag, gefeliciteerd!

Thanks heren!

Week 0

Eventjes deloaden, maandag weer heel rustig beginnen.

Afgelopen dinsdag:

warm up
3x5 100kg squat
3x5 60kg bench
5x5 100kg leg press

Vandaag:

4x4 120kg squat
4x4 90kg bench press
4x 180kg deadlift

Comment 1: Nog steeds last van me linker hand door die wedstrijd. Afgelopen zondag kon ik niet eens een vuist maken of me vingers sterkken enzo. Nu kan ik alles behalve hard knijpen. Dus nog even rustig aan doen de komende week (weken als het tegen zit).

Comment 2: Ik twijfel nog of het verstandig is om mee te doen aan Junior. Zit sowieso met die "blessure" aan me linker hand. Daarbij komt nog dat ik geen idee heb wat de onderdelen zijn en me dus ook nog nergens op voorbereid heb. Ik denk dat ik deze oversla en volgend jaar mee doe.

Week 1

Voelde me vandaag ziekjes tijdens het trainen, ging niet erg lekker vandaag. De pijn in me linker hand is zo goed als weg. Ik schat dat hij nog 1 of 2 weken nodig heeft om echt volledig te herstellen.

Bankdrukken 3 sec down, 1 sec pause

12x 20kg
10x 60kg
8x 80kg
6x 100kg
4x4 120kg Zwaar... Hoort niet zwaar te zijn. :mad:

DB chest press

5x 30kg
3x8 40kg

Decline chest press machine

5x 80kg
5x 120kg
3x8 160kg

Tricep rolls

3x12 18kg

Dips

3x12 bw

HIIT

4x3 30m
5x 30m Aardappel conditie.

onderdelen zijn voor junior

truckpull
log max gewicht
hooggooien
farmers 110 op afstand
stones

ben ook nog aan twijfelen wegens blessure

onderdelen zijn voor junior

truckpull
log max gewicht
hooggooien
farmers 110 op afstand
stones

ben ook nog aan twijfelen wegens blessure

Ooh, dat is nog wel interessant, zijn wel onderdelen waar ik redelijk goed in ben. Denk dat ik me toch in ga schrijven dan. Weet je ook welke gewichten de stones zijn (dat is het onderdeel waar ik dan minder in ben)? Waar schrijf ik me trouwens in?

Is wel ver weg, bijna helemaal in Groningen...

Ooh, dat is nog wel interessant, zijn wel onderdelen waar ik redelijk goed in ben. Denk dat ik me toch in ga schrijven dan. Weet je ook welke gewichten de stones zijn (dat is het onderdeel waar ik dan minder in ben)? Waar schrijf ik me trouwens in?

Is wel ver weg, bijna helemaal in Groningen...

stones 110 t/m 170kg. Je kan je bij Wout inschrijven via zijn site of via FB.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven