MuscleMeat

Alex's log - road to improvement

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
True, maar als hij het niet zou weten zou hij het ook wel zeggen. M'n hoop is in ieder geval wel gevestigd op de vrouw.

Ik hoop voor je dat 't wat word.

Ja ik hoop het ook!

Die pull down met 2 losse handels voel je echt goed, m'n lats staan helemaal strak :D

Je doelt op die chick die toen aan het deadliften was? Haar techniek laat best wel te wensen over tbh.

Wouter, die lange instructeur met lange blonde haren, is geloof ik powerlifter geweest voordat hij vol voor bb ging. Ongetwijfeld moet hij het je goed uit kunnen leggen. En anders gewoon die ouwe baas.

Oja; ik train vanavond rug in Golds.

Aaaaah k*tzooi, gisteren tijdens het werken ziek geworden en 's avonds de hele avond op bed gelegen en 's nachts gekotst. Gisteravond dus ook niet kunnen trainen. Vanochtend voelde ik me weer goed, dus ben wel gaan trainen maar ik merkte dat zo erg dat ik ziek ben geweest.

Squat
15x60
12x80
10x90
3x100

Deadlift
10x60
8x80
5x100

Hierna merkte ik dat ik geen kracht meer in m'n onderlichaam had.

Chins
8xBW
6xBW + 4 assisted
4xBW + 4 assisted

Push ups i.c.m. DB row (Push up, DB row link, push up DB row rechts -> 1 set
10x6KG
7x6KG

Rows konden zwaarder maar heb dit voor de eerste keer gedaan dus wist niet welk gewicht ik moest pakken.

Overigens heb ik ook ff gepraat met een instructeur die vroeger in de olympische sprintploeg heeft gezeten, hij zei dat de snatch en clean and jerk niet per sé nodig waren en ook nog is blessuregevoelig. Hij raadde me aan gewoon zware squats met een explosiviteits oefening te combineren, 1 benig leg press, jumping squats, lunges, kikkersprongen etc. te doen. Ga dus even kijken hoe ik dit in een schema ga verwerken.

Nu lekker rotti eten want ik had geen zin om te koken :meal:

Alles is blessuregevoelig als je techniek niet goed is, ook zware squats. Mooi bullshitverhaal weer van die vent. Als je eens ergens kan trainen waar ze je snatches en clean & jerk goed kan leren zeker doen, nu zal ik er even niet aan beginnen.
Maar zware squats is altijd goed, mother of all exercises.

Ja dat klopt ook. Hij is volgens mij rond de 45/50 dus volgens mij is het nog zo'n old school type :p Ik zoek wel iemand die me de techniek goed kan leren, anders is het jammer maar pech. Zwaar squatten is altijd lekker :D Moet wel zeggen dat het squatten vandaag ontzettend tegen viel na die sessie waar ik 125 squatte, merk toch dat goed eten echt zo'n verschil maakt.

Vanavond lekker cardio pakken in de vorm van basketbal :thumbup:

Valt me dan weer tegen van die ouwe kerel, voor de rest prima instructeur.

Ik wert niet of die kerel er nog traint maar ik zag wel eens een arabier clean en jerks doen, en anders moet je gewoon ff langs de atletiekbaan gaan en vragen of je een keer met zo'n clean en jerkbtraining mee kan doen ( zijn een paar teams die dat trainen, meestal in papendal volgens mij)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven