Ben even niet zo heel actief online want ik ben op het moment ff druk bezig met doordraaien op de nieuwe pil die ik heb gekregen

Herstel is ruk, slaap is ruk, trainingen zijn ruk, mentaal is ruk, energie is ruk, motivatie ruk. Spijsvertering ligt helemaal op zijn gat en voedselintoleranties zijn weer full force teruggekeerd. Ik zie daar wel een hele duidelijke link in tussen de anticonceptiepil en mijn verterings/intolerantie issues. De maanden dat ik van de pil af was werd dat namelijk een heel stuk beter en op deze dosering is het weer compleet terug bij af. Enige pluspunt zijn er eigenlijk 2 die ik erbij heb gekregen van deze zooi maar daar is ook alles mee gezegd🙃
Heb even 3 dagen rust genomen om mezelf weer te herpakken en even wat pressure van mijn lichaam af te halen met het trainen + de bijwerkingen. Gewicht daalde 3 weken terug steeds niet en bleef hangen op 62,2. Toen ging het eventjes naar 61,6 en toen weer naar 62,1 en dat is het nog steeds. Zit nog steeds in een kcal tekort van 500-600 per dag, high/low carb days ook geprobeerd om te kijken of er dan wat zou gebeuren maar dat veranderde ook niks. Sinds starten met de nieuwe pil verandert het helemaal niet en heb ik het gevoel dat ik al ruim 3 weken voor niks zo hard mijn best doe. Visueel zie ik het namelijk ook niet (ja de high carb days hadden een leuk effect haha maar ik zie ook echt geen progressie).
Samengevat: geprobeerd uit te vogelen welke hulpstof ik allergisch voor was in de vorige pil waar ik wel goed op ging, deze strip afgemaakt en nu een stopweek, online een nieuwe pil besteld met dezelfde hormonen als de vorige minus de hulpstof waar ik vermoedelijk allergisch voor ben & dan hoop ik dat volgende week de zon weer gaat schijnen.