Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.729
- Lengte
- 1m73
Dat gewicht niet meewerkt vind ik vooral heel frustrerend en irritant haha, meestal heeft dat geen effect op mijn motivatie om te trainen (had het ook niet toen gewicht omhoog ging zegmaar).Wat kloten zeg! Snap je ook dat de motivatie daalt als het gewicht niet meewerkt. Doe je veel moeite en lijkt het niks uit te maken 😐 voor mij de reden de weegschaal even te laten. Kan mijn dieet echt maken of breken. Hoop dat je experiment positief gaat uitpakken volgende week 💪
Gebrek aan motivatie is nu echt de vermoeidheid en energiegebrek, buikpijn en een soort van teleurstelling in mezelf ofzo denk ik(?) Keek afgelopen week er best vaak naar uit om juist ff die frustratie eruit te trainen maar dan eenmaal in de gym lukte alles gewoon niet, legday doen terwijl benen al zwaar voelen met een trap oplopen ondanks 3 dagen tussen de vorige legday, alles voelde 20x zo zwaar, snel duizelig en uit balans, en als er dan ook nog een paar een theekransje zitten te houden op de apparaten die je nodig hebt bouwt de frustratie alleen maar meer op en dat kan ik dan ineens echt ff niet meer hebben ofzo.🙈 En als je hormonen dan fucked-up zijn word ik of echt intern agressief óf ga ik echt janken uit frustratie haha (en dan weer geïrriteerd zijn om het feit dat je jankt om zoiets doms). Naja zegt genoeg over dat dit niet het gewenste effect had zeg maar😅
Hoop idd dat dit snel weer weggaat🙈

) en ik geen pieken/dalen in hormonen heb.