Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.737
- Lengte
- 1m73
Jammer dat je hem nodig hebt om medische redenen.
Mijn vrouw voelt zich zoveel beter sinds ze de pil niet meer hoeft te nemen
Ja zeker jammer, heb het ook een aantal maanden geprobeerd zonder maar dat ging niet meer en was ook het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Voelde me dan 1 week 100% en 3 weken 20-30%. Met pil is het in elk geval stabiel 50% zeg maar. Niet top, maar ook niet zo slecht als het kon zijn. In ieder geval zolang ik geen heftige bijwerkingen heb, dus ik hoop toch echt dat ik daar niet teveel last van ga hebben. Zodra het allemaal stabiel en oké voelt wil ik met een coach gaan starten, dus het zou ook echt een zware teleurstelling zijn weer als ik dat zou moeten uitstellen. Zonder pil weet ik in elk geval zeker dat ik dat uit mn hoofd kan zetten. (En tuurlijk, gezondheid staat voorop, maar voor je mentale gezondheid is het ook wel lekker als je gewoon plannen kunt maken en dingen kunt doen die je leuk vindt). Dus op hoop van zegen dan maar, net de nieuwe variant opgehaald 👍Hier hetzelfde verhaal. Ze is nu 3 jaar zonder pil en merkt klaarblijkelijk echt wel een verschil.
Zo zie je maar dat iedereen echt zo anders in elkaar zit, zeker op hormonaal vlak.