- Waardering
- 32.504
- Massa
- 160kg
Heee, als je erover wilt praten kan je het altijd in de groep gooien.
Wij zijn er voor jou door dik en dun!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heee, als je erover wilt praten kan je het altijd in de groep gooien.
Dan belt ze mij om te venten, komt goedHeee, als je erover wilt praten kan je het altijd in de groep gooien.
Wij zijn er voor jou door dik en dun!

Jij kan mij dan ook wel bellen hoor!
Nee precies dat voordeel heb ik er niet bepaald aan tot nu toe haha. Ik krijg nu de microgynon, omdat ik ook allergisch lijk te zijn voor een van de stofjes in de Lovette. Sinds ik daarmee startte heb ik constant opgezwollen rode oogleden en heb inmiddels ronde 2 antihistamine pillen van de HA dus het leek haar beter om van merk te switchen. En dan naar de microgynon 30, wilde liever op de 20 blijven maar ze voorspelde dat die bloedingen anders niet zouden stoppen. Ben benieuwd.. Vind het toch elke keer maar weer spannend om te wisselen uit angst voor de bijwerkingenDat lijkt mij ook niet echt de bedoeling idd, als er één voordeel is aan de pil is het wel dat je daar niet meer mee moet dealen haha. Benieuwd wat ze zal zeggen, wennen aan een pil kan best een tijd duren dus zou niet helemaal ontmoedigd zijn als je toch nog even moet doorbijten met deze.
Pfff klinkt allemaal heftig ik slik alleen prep soms maar blij dat I niet de pil hoeft te gebruikenNee precies dat voordeel heb ik er niet bepaald aan tot nu toe haha. Ik krijg nu de microgynon, omdat ik ook allergisch lijk te zijn voor een van de stofjes in de Lovette. Sinds ik daarmee startte heb ik constant opgezwollen rode oogleden en heb inmiddels ronde 2 antihistamine pillen van de HA dus het leek haar beter om van merk te switchen. En dan naar de microgynon 30, wilde liever op de 20 blijven maar ze voorspelde dat die bloedingen anders niet zouden stoppen. Ben benieuwd.. Vind het toch elke keer maar weer spannend om te wisselen uit angst voor de bijwerkingen
Ik hou het lekker bij liedjes zingen, werken doe ik genoeg op het werk zelf😂👍Ik vind dit altijd zo overdreven als ik de story's op insta voorbij zie komen dat men tijdens werk nog aan het lopen is op zon band.
Daar zou ik ook maar blij om zijn haha, als ik hem om medische redenen niet nodig zou hebben zou ik het ook absoluut niet nemen!Pfff klinkt allemaal heftig ik slik alleen prep soms maar blij dat I niet de pil hoeft te gebruiken
Duimen maar dat dit wel een goede match isNee precies dat voordeel heb ik er niet bepaald aan tot nu toe haha. Ik krijg nu de microgynon, omdat ik ook allergisch lijk te zijn voor een van de stofjes in de Lovette. Sinds ik daarmee startte heb ik constant opgezwollen rode oogleden en heb inmiddels ronde 2 antihistamine pillen van de HA dus het leek haar beter om van merk te switchen. En dan naar de microgynon 30, wilde liever op de 20 blijven maar ze voorspelde dat die bloedingen anders niet zouden stoppen. Ben benieuwd.. Vind het toch elke keer maar weer spannend om te wisselen uit angst voor de bijwerkingen

prima oplossing toch om aan je stappen te komen.Ik vind dit altijd zo overdreven als ik de story's op insta voorbij zie komen dat men tijdens werk nog aan het lopen is op zon band.
Ik zou het niet goedkeuren als werkgever zijnde dat personeel ff staand achter de computer gaat werken, focus is gewoon minder dus de werkgever zit met de rekening.
Sinds ik een garmin heb kost het me verdomd veel moeite om 10k te halen terwijl ik actiever ben dan voorheen.Ik zou het niet goedkeuren als werkgever zijnde dat personeel ff staand achter de computer gaat werken, focus is gewoon minder dus de werkgever zit met de rekening.
Je moet ook wel een oetlul zijn als je niet dagelijks 10k stappen kunt zetten zonder dit in de baas zijn tijd te hoeven doen of hebben jullie het tegenwoordig allemaal zo druk.
ik ben wel redelijk bezet ja. Maar daar gaat het niet om toch. Gewoon een makkelijke oplossing.Ik zou het niet goedkeuren als werkgever zijnde dat personeel ff staand achter de computer gaat werken, focus is gewoon minder dus de werkgever zit met de rekening.
Je moet ook wel een oetlul zijn als je niet dagelijks 10k stappen kunt zetten zonder dit in de baas zijn tijd te hoeven doen of hebben jullie het tegenwoordig allemaal zo druk.
Lol.Ik zou het niet goedkeuren als werkgever zijnde dat personeel ff staand achter de computer gaat werken, focus is gewoon minder dus de werkgever zit met de rekening.
Snel weer je Samsung omdoen danSinds ik een garmin heb kost het me verdomd veel moeite om 10k te halen terwijl ik actiever ben dan voorheen.
In vergelijking met m'n samsung die ik had en makkelijk 15 tot 18k haalde op een dag.

Ik ga ook duimen inderdaad!Duimen maar dat dit wel een goede match is
Edit: o ja, was ik nog vergeten te zeggen.
Ik vind E.L.F, NYX en Benefit goede (concealer) producten hebben. Blijven ook goed zitten tijdens het sporten en niet "cakey". Weet niet of je 't belangrijk vindt maar YSL financieert dierproeven, dus persoonlijk vermijd ik zo'n merken (:

Maar @AK heeft overal verstand van, en is ook overal heel erg goed in. Wij weten zijn kennis en inzichten gewoon niet op waarde te schatten.Lol.
Weet je, je hoeft niet per se altijd je mening ergens neer te willen pennen als je echt geen idee hebt waar je 't over hebt. Een zittend beroep brengt allerlei lichamelijke klachten met zich mee, en dat is uiteindelijk voor rekening van de werkgever.
Genoeg mensen die niet zo motorisch gestoord zijn dat ze al wandeld wat werk kunnen verzetten, wat veel werkgevers überhaupt zelfs aansporen.
Hoe zou je jouw eigen mening tov een loopband willen omschrijven dan?
HuhOch och het is weer de de haat. Iedereen komt weer uit zijn hol.
Mensen die zich druk maken om die paar stappen want we zijn ze gezond bezig met zijn alle, dbb weer op zijn best.
was jij niet diegene die aangaf dat mensen niet zo moeten zeuren en die 10.000-15.000 stappen per dag makkelijk zouden moeten kunnen redden.

Jammer dat je hem nodig hebt om medische redenen.Ik hou het lekker bij liedjes zingen, werken doe ik genoeg op het werk zelf😂👍
Daar zou ik ook maar blij om zijn haha, als ik hem om medische redenen niet nodig zou hebben zou ik het ook absoluut niet nemen!
Jammer dat je hem nodig hebt om medische redenen.
Mijn vrouw voelt zich zoveel beter sinds ze de pil niet meer hoeft te nemen