XXL Nutrition

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

• Topic Starter Topic Starter
Had er een topic over aangemaakt op een ander forum, maar niemand gelooft het :( misschien worden we wel getrolled door tremendes (jk) :D

Hehehe...tuurlijk, dit gaat 100% ontkent worden.

Maar...mark my words, en onthoud waar je het het eerst hebt gelezen.;)

Laatst bewerkt:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tremendes opnieuw punten kan geven.

;-)

wanneer Overeem naar UFC gaat, dan zeg ik: "bye bye Lesnar" Na wat Overeem tegen Rogers liet zien denk ik dat hij de krachtigste MMA'er in het circuit is nu

Styles make fights :) Ik weet niet of Overeem de takedowns van Lesnar kan stoppen, en Lesnar heeft uitstekende top control. Maar staand heeft Lesnar natuurlijk helemaal niets tegen Overeem te zoeken.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Hehehe...tuurlijk, dit gaat 100% ontkent worden.

Maar...mark my words, en onthoud waar je het het eerst hebt gelezen.;)

Mag ik je bannen als het niet waar is? :D

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

[/COLOR]

Mag ik je bannen als het niet waar is? :D

Je zou het nog kunnen ook met die super power van je..:D

Maar KAN geen foute info zijn, mocht het wel zo zijn dan zal ik laten weten waar het nieuws vandaan komt.

Fair enough?

Maar KAN geen foute info zijn, mocht het wel zo zijn dan zal ik laten weten waar het nieuws vandaan komt.

Fair enough?
Was er geen regel op dit forum dat elk nieuwsbericht van een betrouwbare bron voorzien moet zijn?:D
Want zeg zelf, dit verhaal klink wel heel onwaarschijnlijk.

Was er geen regel op dit forum dat elk nieuwsbericht van een betrouwbare bron voorzien moet zijn?:D
Want zeg zelf, dit verhaal klink wel heel onwaarschijnlijk.

Nieuws is van een betrouwbare bron, alleen kan ik deze niet prijsgeven.

Als ik twijfel had over deze bron, had ik het bericht niet geplaatst.

Maar leg uit....waarom klinkt dit verhaal heel onwaarschijnlijk?

Dat is wel vet, als niet zo is krijg ik jou moderator functie :P

Fair enough?

Hehe, fair enough. Maar als hij eerst nog 2 keer bij Strikeforce moet vechten en hij ook nog mee doet aan de K1, zal het minimaal nog een jaar duren voordat we hem dus in de UFC kunnen zien.

Nieuws is van een betrouwbare bron, alleen kan ik deze niet prijsgeven.

Als ik twijfel had over deze bron, had ik het bericht niet geplaatst.

Maar leg uit....waarom klinkt dit verhaal heel onwaarschijnlijk?

Omdat er de laatste tijd wel veel broodje aap verhalen over Allistar en überhaupt over het MMA de wereld in worden geholpen...

Laatst bewerkt:
Ja had het gezien, dus als justi belt met allistair en die zegt dat het niet waar is, dan is het niet waar?
Duuh...tuurlijk wordt het ontkend.
Wacht maar.....

Ja had het gezien, dus als justi belt met allistair en die zegt dat het niet waar is, dan is het niet waar?
Duuh...tuurlijk wordt het ontkend.
Wacht maar.....

Ik ben neutraal.. ik ben een vechtsporter en een grote liefhebber. Ik hoop alleen maar op de mooiste gevechten :). Ik geloof niks, ik zie het wel..

Wie is Harrie Nak op Sherdog? :D

Alistair is een ongelofelijk beest, hij traint waar ik ook train en damn hij is de laatste tijd ook weer ongelofelijk goed in shape.

Met wat voor gewichten traint Alistair? Als je hem zo ziet dan kan het niet anders dan dat hij bere sterk is. Volgens mij heb ik ooit eens een filmpje op internet gezien waarin hij een deadlift deed met 300 KG.

Een combinatie met K1 zie ik dan niet gebeuren, iets zegt me dat Allistair komende K1 grandprix vol voor die titel gaat dan is hij er 2 jaar mee bezig geweest om daar champ te worden en dan is het even genoeg, vergeet niet dat K1 een mogelijkheid is geweest dat op z'n pad is gekomen in een voor hem rustig moment in zijn carriere. Pride was ter ziele, strikeforce had geen match up's.
UFC zal zijn volledige aandacht nodig gaan hebben om daar ook succesvol te zullen zijn.

Denk het ook, als hij een main event fighter wordt zoals Lesnar en Mir en een deel van de ppv krijgt verdient hij per partij 1~1.5 miljoen dollar.
Ik las op Sherdog een gerucht dat Lesnar 3 miljoen kreeg (salaris + ppv aandeel) voor UFC 100. Dus 1 miljoen+ is heel reeel voor deze StrikeForce kampioen. En als hij Lesnar verslaat die 3 miljoen per partij ook wel.
Met dat soort bedragen lijkt het me slim om volledig voor UFC te gaan en K-1 te laten schieten.

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Styles make fights :) Ik weet niet of Overeem de takedowns van Lesnar kan stoppen, en Lesnar heeft uitstekende top control. Maar staand heeft Lesnar natuurlijk helemaal niets tegen Overeem te zoeken.

Na de Carwin vs Lesnar en Rogers vs Overeem partijen is het wel overduidelijk dat Lesnar staande volledig gesloopt gaat worden door Overeem.
God, laat dit nieuws waar zijn dat hij naar UFC gaat. Een nederlandse UFC heavyweight champion lijkt me geweldig.

Laatst bewerkt:
Met wat voor gewichten traint Alistair? Als je hem zo ziet dan kan het niet anders dan dat hij bere sterk is. Volgens mij heb ik ooit eens een filmpje op internet gezien waarin hij een deadlift deed met 300 KG.

Ik zie hem eigenlijk nooit maxxen ofzo. Mss doet hij zijn krachttrainingen nog op een ander tijdstip. Echter zie hem wel vaker wat circuit achtige dingen doen met de gewichten voor spieruithoudingsvermogen zoals cleans en presses gevolgd door uitstappen etc.

Die deadlift was een bakdeadlift bij Simon Sulaiman toen. Is wat anders als van de grond. Maar als je ziet hoe hard hij schopt/slaat of iemand in training naar de grond haalt valt je mond gewoon open.

eindelijk...zat er aan te komen

Ik zie hem eigenlijk nooit maxxen ofzo. Mss doet hij zijn krachttrainingen nog op een ander tijdstip. Echter zie hem wel vaker wat circuit achtige dingen doen met de gewichten voor spieruithoudingsvermogen zoals cleans en presses gevolgd door uitstappen etc.

Die deadlift was een bakdeadlift bij Simon Sulaiman toen. Is wat anders als van de grond. Maar als je ziet hoe hard hij schopt/slaat of iemand in training naar de grond haalt valt je mond gewoon open.

Jij ben blessed man...lijkt me geweldig om die man aan het werk te zien.

Naar zijn krachttraining ben ik wel altijd benieuwd geweest, daar moet hij toch ook heel wat werk in stoppen.

Met wat circuit werk, kom je niet waar hij nu staat qua fysiek.

zijn periodisering staat ergens op BR, zijn trainer is daar mod als ik niet mis ben.

Terug
Naar boven