Fitness Seller

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

Jij ben blessed man...lijkt me geweldig om die man aan het werk te zien.

Naar zijn krachttraining ben ik wel altijd benieuwd geweest, daar moet hij toch ook heel wat werk in stoppen.

Met wat circuit werk, kom je niet waar hij nu staat qua fysiek.

Hij traint veel strongman disciplines volgens mij, zal hij wel ergens anders doen dan in de gym. Waarschijnlijk doet hij z'n circuit werk in de gym en z'n echte krachttraining ergens in een loods.

Als dit bericht pas na 2 SF en 1 K1 gevecht officieel bekend zal worden kan je hier prima een gokje op wagen ja ;)

Ik denk dat je gewoon aan het speculeren bent..

Allistar ontkent zelf alles...

en volgensmij is er een zogenaamde champ clause

Strikeforce heeft geen champion clausule volgens mij. Jake Shields was ook de kampioen daar, die zit nu ook bij de UFC.

Tremendes zal dit topic niet zomaar starten lijkt me, aangezien zijn geloofwaardigheid op het spel staat. Dat doe je niet als je maar wat aan het raden bent lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter

Jij speculeert dat er geen info is.

Tuurlijk ontkent Allistair alles, je had toch niet verwacht dat er gezegd zou worden...oh damn jullie weten het? ja het is waar papierwerk is rond en ik ga naar de UFC.

Tremendes zal dit topic niet zomaar starten lijkt me, aangezien zijn geloofwaardigheid op het spel staat. Dat doe je niet als je maar wat aan het raden bent lijkt me.

Precies...heb ik hier eerder onzin verkondigd of in andere secties? Dacht het niet..

Maar ik snap best dat er argwanend tegen aan gekeken wordt, denk dat ik dat zelf ook gedaan zou hebben.

Time will tell..

ik vraag me alleen af waarom je het hier neerzet. Vindr de persoon waar je het van weet dat kunnen? Als Overeem er zelf niet mee te buiten komt, lijkt het niet dat hij apprecieert dat jij dat wel doet... Je kan hem zo ms in een contractueel lastige situatie brengen.

Ik word op US fora voor gek verklaard, en zit zelfs tegen een ban aan. Nav mijn topic gister waarin ik de scoop van Tremendes uit de doeken deed.

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me alleen af waarom je het hier neerzet. Vindr de persoon waar je het van weet dat kunnen? Als Overeem er zelf niet mee te buiten komt, lijkt het niet dat hij apprecieert dat jij dat wel doet... Je kan hem zo ms in een contractueel lastige situatie brengen.

Tja wie weet...maar alles voor het forum he. ;)

Mooie scoop voor dbb toch?

Ik word op US fora voor gek verklaard, en zit zelfs tegen een ban aan. Nav mijn topic gister waarin ik de scoop van Tremendes uit de doeken deed.

Haha..lol

Strikeforce heeft geen champion clausule volgens mij. Jake Shields was ook de kampioen daar, die zit nu ook bij de UFC.

Er kan nog wel een champ clause zijn. Jake Shields of de UFC kan het afgekocht hebben bij Strikeforce. Misschien dat Overeem/UFC daar nog over aan het onderhandelen zijn met Strikeforce?

Er kan nog wel een champ clause zijn. Jake Shields of de UFC kan het afgekocht hebben bij Strikeforce. Misschien dat Overeem/UFC daar nog over aan het onderhandelen zijn met Strikeforce?

Is volgens mij niet gebeurd. Shields' contract liep af en hij is gewoon naar UFC gegaan.

Jake Shields vocht in strikeforce onder zijn Elite XC contract (waar geen champion clausule in zat)
Zo heeft strikeforce Jake Shields overgenomen. onder de Elite XC voorwaarden.

Allistar is gewoon een strikeforce champ die daar vast zit... Scott is echt niet gek hoor... ik zie dit niet gebeuren... ja of allistar moet verliezen...

Laatst bewerkt:
"Finding new ways to duck Fedor every day"

:haha:

En hoe zit het nou met die gerucht of alistair tekent bij ufc. of is het gewoon een fabeltje

nice allistar maar tekenen bij ufc en zijn eerste gevecht laat dat maar tegen mir zijn met als 2e partij tegen carwin om vervolgens na 2 verlies partijen tegen velasquez te vechten om in de ufc te blijven en die verlies die natuurlijk ook vet hard.

dus na 3 verlies partijen wordt die natuurlijk eruit gekickt door dana en is die k*t hype over overeem ook over en kunnen we weer concentreren op brock en fedor

:/ dat is wat kort door de bocht, ik denk eerlijk gezegd niet dat Mir een partij is voor Overeem, Mir zou volgens mij overpowered worden, Carwin is een ander verhaal, dat zou een goeie match up zijn; kijken of Overeem het gevecht voldoende technisch kan houden om het niet te laten ontaarden in een slugfest. Bovendien heeft Overeen al bewezen dat hij zijn mannetje wel kan staan tegen iemand met heavy hands (Rogers); je onderschat bovendien Velasquez, die een win streak van 8 match-ups heeft, Overeem heeft volgens mij ook tegen Velasquez een meer dan degelijke kans. Overeem heeft volgens mij heel wat capaciteiten en zelfs de mogelijkheid om Lesnar/Fedor te verslaan: hij is geen one-trick pony; hij heeft een heel degelijke stand-up, goeie submissions en door zijn size en power is het heel lastig om hem neer te halen. We zullen zien...

En ondertussen 3 maanden verder na dit topic, en nog steeds geen contract bij de UFC voor allistar.. :rolleyes:

En ondertussen 3 maanden verder na dit topic, en nog steeds geen contract bij de UFC voor allistar.. :rolleyes:

Nogal logisch, hij heeft nog een contract bij Strikeforce wat eerst moet aflopen, en hij gaat de K1 finale nog vechten.

**** yes :) nu word hij zeker een baasje.

Terug
Naar boven