MuscleMeat

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

• Topic Starter Topic Starter
En ondertussen 3 maanden verder na dit topic, en nog steeds geen contract bij de UFC voor allistar.. :rolleyes:

Klopt man! 3 maanden verder...en je hebt nog steeds het topic niet goed gelezen.:rolleyes:

En idd...eerst nog de K1 finale en dan nog contractueel 3 potjes voor Strikeforce, alhoewel dat er waarschijnlijk 2 zullen zijn.

Vooralsnog zijn de zaken die in gang gezet moeten worden om de overstap naar de UFC te realiseren, nog steeds in volle gang.

Vindt die zaken... en je bent heel dicht bij de bron van het nieuws.

Een van de onderdelen die voor de overstap nodig zijn is wel eens, in een topic, in deze sectie voorbij gekomen.

Nou leuk raadseltje toch? :)

Klopt man! 3 maanden verder...en je hebt nog steeds het topic niet goed gelezen.:rolleyes:

En idd...eerst nog de K1 finale en dan nog contractueel 3 potjes voor Strikeforce, alhoewel dat er waarschijnlijk 2 zullen zijn.

Vooralsnog zijn de zaken die in gang gezet moeten worden om de overstap naar de UFC te realiseren, nog steeds in volle gang.

Vindt die zaken... en je bent heel dicht bij de bron van het nieuws.

Een van de onderdelen die voor de overstap nodig zijn is wel eens, in een topic, in deze sectie voorbij gekomen.

Nou leuk raadseltje toch? :)

Kan het nog ingewikkelder?:D

Ja kan voor sommige beetje wazig zijn, maarja...voor sommige is het topic goed lezen al moeilijk, dus...

Ach...het kan nog wel een poosje duren voordat Allistair tekent tot die tijd hebben jullie een raadseltje om op te lossen hahaha. :)

ik gelijk kijken..blijkt dat ik hier allang gereageerd had met yeahhhhhhh

11 dec sem schilt afmaken

wil het ook xtje zeggen:
sinds ik een shirt van overeem heb maak ik de gains van me leven

Ja kan voor sommige beetje wazig zijn, maarja...voor sommige is het topic goed lezen al moeilijk, dus...

Ach...het kan nog wel een poosje duren voordat Allistair tekent tot die tijd hebben jullie een raadseltje om op te lossen hahaha. :)

Yep, i get the point.;)

Maar wat in het vat zit verzuurd niet zegt men toch?:)

effe een bumpje tremendes , maar wat nu?

Het zal toch allemaal wel los lopen, GG heeft een aantal grote vechter rondlopen. Uiteindelijk gaat het toch om de knikkers.

Zolang ie voor GG vecht gaat ie niet naar het UFC. White/Zuffa wenst geen zaken te doen via management, maar betaalt vechters rechtstreeks. GG doet daar niet aan, dus einde verhaal wat Zuffa/White betreft.
Zou het zo zijn dat UFC door rechtstreeks zaken te doen met vechters goedkoper af is? Een vechter is denk ik toch eerder geneigd voor een wat lager bedrag overstag te gaan dan een ervaren management.

Tja..ben momenteel op vakantie maar lees wel eens wat mee en heb kennis genomen van de uitspraken van Dana. Eigenlijk is het bullshit natuurlijk. Wat kan het de ufc schelen aan wie ze uitbetalen? Als de ufc maar content is met de deal die ze maken toch? Er lagen contracten klaar die alleen nog maar getekend diende te worden. Men was al met de muziek bezig voor alistair. Probleem is denk ik dat het allemaal te lang is gaan duren tussen eea en dat er ontwikkelingen zoals recent dat maakt dat Dana waarschijnlijk denkt...laat maar.
Iedereen die ufc en Dana een beetje volgt weet dat Dana gevoelig is voor mensen die echt de ufc in WILLEN. Als je dan gaat roepen(denk persoonlijk voor positieverbetering) dat je ook wel wilt gaan boksen en jezelf uit het sf tournament haalt, weliswaar om plausibele redenen, dan is de ufc arrogant genoeg om je niet meer te willen hebben.
Al kan alles ook nog steeds onderdeel van het onderhandelen zijn. Het is nog geen vaststaand feit maar met de overname van sf is er voor ufc minder animo om een vechter als alistair bij de concurrent weg te halen voor veel muntjes. Dana weet natuurlijk ook dat alistair in de top wil vechten waar zou hij nu heen moeten? Ik zou het niet weten. Dat snapt ufc ook dus de marktsituatie is erg veranderd tov een klein jaartje geleden.

Laatst bewerkt:
Hij kan toch aan k-1, pride, boksen, GG events deelnemen?

Pride bestaat niet meer, hij kan niet boksen en k1 is overgenomen en de toekomst ervan is onbekend. Alleen deelname aan GG events zorgt ook niet echt voor een glorieuze carrière.

Er is toch een goeie kans dat Overeem naar de UFC gaat, luister maar vanaf ongeveer 5 minuten...........dat is gewoon een uitnodiging.

http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/dana-white-zou-overeem-graag-de-ufc-willen-hebben/
Duidelijker kan niet inderdaad ... het moet toch niet moeilijk zijn voor Overeem om met GG omn de tafel te gaan om de wijze van betalen om te draaien??? Zolang beide partijen maar het gewenste bedrag ontvangen ??? In het kader van de carriere van Overeem lijkt mij het toch wel erg wenselijk dat ie richting UFC gaat op korte termijn.

Kan dit niet openen vanaf m'n vakantieadres. Iemand een samenvatting? :)

-Rashad Evans krijgt een titelgevecht tegen Rampage of Jones
-Dana wordt geconfronteerd met het feit dat Marloes Coenen wel direct betaald wordt. Daar lult hij omheen en zegt dat ze alleen vechters willen betalen.
-Hij wil graag Overeem in de UFC. Maar hij wil wel Overeem direct betalen en niet Golden Glory.
-Op het einde gaat hij nog een aantal minuten Fedor haten.

Laatst bewerkt:
Aha...thanks jongens! We zullen het gaan zien. Kan nog steeds dus! :)

Terug
Naar boven