- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat vandaag ff te surfen en toen kwam ik een filmpje tegen van Denny Dijkstra. Een 17 jarige naturel body builder.
...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er me bedenkingen bij dat hij dit berijkt heeft in drie jaar zonder aan de pokon te zitten.
hoe dan ook ik vindt het zeer netjes van hem.......
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar wat vinden jullie?

Eet die schoen maar op, als mensen hier denken dat 17 jarige fitness boys al aan de AAS zitten is er iets goed mis met je.
Eet die schoen maar op, als mensen hier denken dat 17 jarige fitness boys al aan de AAS zitten is er iets goed mis met je.
Een onzekere ecto zonder benen en enige massa.. bizarr dat hij nk heeft gewonnen.. zonder twijffel naturel natuurlijk ... wat beweegd hij de hele tijd met zn armen tijden het intervieuwwtf
viel mij ook op, hij zal wel op een apparaat zitten en shrugs oid aan het doen zijnviel mij ook op, hij zal wel op een apparaat zitten en shrugs oid aan het doen zijn

Vergeet je niet een filmpje te posten?Ik heb alleen maar ouwe schoenen en maat 46 dus dat wordt nog wat![]()
iemand ip adres van TS gast? En een cameraman hier op dbb?
ff met een paar gasten langsgaan en het filmen. Als hij weigert steken we zn schoen diep in zijn aars.

Dit soort Fantasiën horen volgesnmij op een ander forum thuis
Jaja, ik vroeg toch gewoon om jullie mening, blijkbaar zat ik er naast.
Weet iemand toevallig de voedingswaarde van een paar nike air max schoenen?