AndroidHealthClinic

Als dit naturel is vreet ik me schoen op

hij bankdrukt 140kg zegt die in het filmpje dat is normaal hoor voor iemand van zijn leeftijd:p

All drugs.

Ik vind dat ze er echt skinny uitzien bij de YBF(Filmpje). Hij werd op 17-jarige leeftijd eerste in de Junior athletic klasse en RYU tweede in 2006:D

hij zal wel een de whey zitten, de snoeperd.

heb toch liever wat massiever, beter gaat hij nog flink wat jaartjes flink bulken.

Als je met dit fysiek al t podium op kan... Man zelfs ik zou na een goeie cut dan het podium op kunnen :roflol:

Champion in tanning.

het ziet er zeer mooi uit voor 17j en je ziet dat het naturel is, maar bv NopainNogain was toch al stukken groter op zijn 17j

Lijkt mij ook naturel, vooral als je al van nature aanleg hebt.Bij een zwemclub zie je wel meer van die jonge gasten die dat hebben

idd, die fysiek doet me ook aan een wat overgespierde zwemmer denken, maar is wel mooi, en als het volledig naturel is, een voorbeeld voor de jongeren om naturel te blijven vind ik, allez tenminste in hun jongere jaren dan

Hij heeft een goede fysiek voor zo'n jonge gast, maar niets bijzonders. Uiteraard is dat naturel haalbaar, het zou maar erg zijn als je voor zo'n lijf al zou moeten pakken.

Nou Nou wat een fysiek hoor enja dit kan natuurlijk niet naturel jongens vindt dit echt niets ikzelf was al veel verder na 2 jaar naturel bb dat dit op podium komt vindt ikzelf gewoon schandalig supaaa ecto alarm zo lopen er nog wel 20 meer op mijn sportschool niets bijzonderss

die gast is best geinig opstaan en trainen maar zeker naturel!

Terug
Naar boven