XXL Nutrition

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
kijk dat je niet mag kuren van der is iets heeeeel anders..

niet trainen..als ze dat al verbied zit je voor je het weet iedere zondag ochtend met je schoonouders in de kerk..
:roflol:

Heb zelf al even een vriendin en ze had het er eens over.
'Ik vind dat je teveel met trainen bezig bent...'zei ze.
Heb haar toen even duidelijk gemaakt dat ze me nooit voor die keuze moet zetten want zal dan snel gemaakt zijn.

Moest het om een medische reden zijn ofzo dan liet ik trainen wel staan. Maar niet omdat zij gewoon wil dat ik ermee stop.

Mijn vriendin zou nooit zeggen dat ik met trainen zou moeten kappen, integendeel. Ik train dan ook niet zoveel meer, maar dan nog ;)

Als ik gewoon iets wil en daar achter sta zet ik dat niet op kant. En zo op die manier keuzes maken doe ik niet aan. Ik kies voor allebei, maar als zij dat niet aan zou kunnen is het zij die weg gaat, en niet ik die voor één van de twee kiest.

Maar gelukkig heb ik een vriendin die echt niet snel zeikt. Ik zou zelfs mogen kuren van haar, zonder problemen.

Zoals al eerder gezegd.. dit hoort geen keuze te zijn :) Er is geen sprake van of.. maar en!

:roflol:

Heb zelf al even een vriendin en ze had het er eens over.
'Ik vind dat je teveel met trainen bezig bent...'zei ze.
Heb haar toen even duidelijk gemaakt dat ze me nooit voor die keuze moet zetten want zal dan snel gemaakt zijn.

Moest het om een medische reden zijn ofzo dan liet ik trainen wel staan. Maar niet omdat zij gewoon wil dat ik ermee stop.

zo een had ik er ook pas geleden. Had een pot met whey poeder en dat wou ze niet hebben omdat het slecht zou zijn volgens haar. lachte haar recht in haar gezicht uit tot ik er achter kwam dat ze het meende. Boeie niet naar geluisterd. Toen zat ik over creatine na te denken om te gebruiken en toen werd ze helemaal gek. Heb haar gelijk de deur gewezen. Volgende dag huilend bij me op de stoep. Heb gezegd dat ik geen zin dat gezeik had en de deur dicht gedaan. Na 5 min janken voor mijn deur ging ze weg en heeft ze aan iedereen doorvertelt dat ik haar geslagen zou hebben en nu heb ik ruzie met heel wat anabolen gasten. Dus nog ff hard doortrainen;)

zo een had ik er ook pas geleden. Had een pot met whey poeder en dat wou ze niet hebben omdat het slecht zou zijn volgens haar. lachte haar recht in haar gezicht uit tot ik er achter kwam dat ze het meende. Boeie niet naar geluisterd. Toen zat ik over creatine na te denken om te gebruiken en toen werd ze helemaal gek. Heb haar gelijk de deur gewezen. Volgende dag huilend bij me op de stoep. Heb gezegd dat ik geen zin dat gezeik had en de deur dicht gedaan. Na 5 min janken voor mijn deur ging ze weg en heeft ze aan iedereen doorvertelt dat ik haar geslagen zou hebben en nu heb ik ruzie met heel wat anabolen gasten. Dus nog ff hard doortrainen;)

Wat een raar wijf.

de mijn is soms alleen jaloers dat ik afval en zij niet

maar ze is wel fier op me

voor de rest weet ze dat ze het niet in haar hoofd moe halen negatief te doen over mijn hobby

zij haar hobbies en ik de mijn et voila everybody happy

Met anabole gasten ? En die h**r maar zeiken over whey en crea ? raar
Ik zou d'r gewoon alsnog slaan.

Tot op heden geen meisje tegen gekomen waardoor ik het ijzer links zou kunnen laten liggen

Als mijn vriendin zou zeggen dat ik moet stoppen voor haar, is ze niet de geschikte vriendin voor mij dus kies ik voor trainen en dump haar als een baksteen

trainen ze heeft geen leven als ik neit train dan word ik stront vervelend ben al druk van me zelf en snel aan gebrand.

ik vind een vriendin die dat van jou gaat verlangen al helemaal inbesiel eigelijk

true maar ik denk ook niet dat dat de strekking was van de enquete.

als mijn vriendin er raar over zou gaan doen dan zou er toch wel iets mis zijn.

Ik ga het niet weer zeggen.

Oh wacht. Toch wel.

Het gaat er hier niet om of je vriendin degene is die je voor het blok stelt en dus een b*ch is. Laat haar even buiten beschouwing. De vraag is "Stel dat je moest kiezen. Wat is belangrijker: ware liefde of het ijzer?"

wat laat je nooit in de steek juist ja IJZER

zou kiezen voor de ware liefde

Trainen gaat zowieso door. Ik zie de keuze niet.

Terug
Naar boven