Fitness Seller

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
ALs een vriendin je voor zo'n keuze zet, is ze je helemaal niet waard vind ik!
Ik kies dus ook voor het ijzer!

en stel je eens even niet de ugly ass b*ch voor waar je nu mee gaat, maar dit meisje;

Trainen... hands down. Er is iets aan dat meisje wat me heel erg nerveus maakt en ik zou sowieso niet met zo'n poppetje een serieuze relatie kunnen hebben.

Overigens als ik van mijn vriendin nooit meer zou mogen trainen ... wat is dat voor een keuze.... dan moet ze toch echt gaan. Al shet gaat om een keer een training opofferen voor een relatie... sure, no biggie (damn, ik offer zelfs trainingen op om te kunnen werken, moet je nagaan).

Girlfriend, mensen die anders antwoorden, hebben de juiste nog niet ontmoet gewoon.

Stoere internet-praat hier weer ...
Vaak genoeg topics zien passeren met posts die vertellen dat ze na een tijd te zijn
gestopt, er nu terug gaan invliegen. Dus ga me aub niet vertellen dat jullie allemaal
zo hardcore zijn dat alleen trainen je leven is. In 75% van de gevallen is dat hier niet
het geval.

Remember this: ooit komt er een dag dat je te oud, gekwetst of andere verplichtingen
gaat hebben (werk, familie) en gewoon niet meer kunt gaan trainen.
Maar dan zal je vriendin/vrouw er wel nog zijn.

Girlfriend, mensen die anders antwoorden, hebben de juiste nog niet ontmoet gewoon.

Vaak genoeg topics zien passeren met posts die vertellen dat ze na een tijd te zijn
gestopt, er nu terug gaan invliegen. Dus ga me aub niet vertellen dat jullie allemaal
zo hardcore zijn dat alleen trainen je leven is. In 75% van de gevallen is dat hier niet
het geval.

Remember this: ooit komt er een dag dat je te oud, gekwetst of andere verplichtingen

En zo is het.

inet-toughs.. stikt er hier van ;)

Slechte zaak dit. Je relatie stelt zowiezo geen ruk voor als je mekaar niets gunt. Dat ze het niet leuk vind dat je elke avond in de sportschool zit kan ik begrijpen, maar dat je moet stoppen? Nee, dan is ze het me niet waard..

het geval.

:thumbs: helemaal waar

Stoppen is uiteraard wel een uiterste. Maar uit eigen ervaring weet ik dat bb'ers wel eens een klein beetje kunnen doordraaien en echt extreem veel aan de kant willen zetten voor de sport. Nu is op zicht dedication niet verkeerd maar af en toe een beetje water bij de wijn doen kan ook geen kwaad.

als je van iemand houdt dan wil je best wat voor diegene opofferen ook al is het trainen.

kan 2 kanten op gekeken worden
als jij het moet opgeven voor haar, houd zij niet van jou
of misschien wel anders
als jij het niet voor haar op wilt geven, hou je niet van haar

ik kies vriendin overigens

trainen. big-orexia all the way!

Lastige vraag, toch kies ik voor trainen, dan dumpt ze me maar.
Als mijn vriendin van mij gaat lopen eisen dat ik kap met trainen, dan kan ik niet gelukkig met haar zijn, ik moet dingen kunnen blijven doen die ik graag wil doen (oa trainen).
Als ik in de situatie zat met vrouw/kinderen en het kon niet anders qua tijd of wat, dan werd het een ander verhaal.

mijn vriendin squat, benched en deadlift ook dus ik zal die keuze niet hoeven te maken.

Als het puur de keuze is vriendin - trainen dan wordt het echt mijn vriendin.

Maar als zij degene is die mij voor de keuze zet dan wordt het trainen.

Nouja, als ze dwingt dat ik zou moeten stoppen met trainen zonder verder hele hele goed reden en ze weet dat trainen een van de belangrijkste dingen voor me zijn kan ze de pot op, dan is het gewoon een egoistische b*ch. Heeft ze dan ook een goede reden, of moet ik het verminderen, of wil ze dat ik niet groter wordt en het is een goede relatie dan zal ik toch voor vriendin kiezen.

Trainen, want als je vriendin dit van jou verwacht is ze te dominant, smaakloos en achterlijk, dus dumpen die handel... :rolleyes:

"Stel dat je moest kiezen. Wat is belangrijker: ware liefde of het ijzer?"

Monogamie is coïtusuele anorexia.

IMO is dat dus gewoon ijzer. Puur omdat ware liefde niet bestaat maar het meer een grip verliezen is op hormonen en neurotransmitters, die naar verloop van tijd toch opraken en dan wordt je wakker met een afgezakt lichaam. Als je je vingers echt op je gevoel hebt gelegd weet je dat ware liefde alleen voor jezelf kan bestaan, en als je dat hebt hou je niet van 1 persoon maar ben je bevredigend in de omgang met iedereen.

hmmm, ben verslaafd aan vechtsport, maar mijn gf gelukkig ook, heb nooit in de situatie gezeten, maar ik denk toch dat ik voor m'n schatje zou kiezen :(

Monogamie is coïtusuele anorexia.

IMO is dat dus gewoon ijzer. Puur omdat ware liefde niet bestaat maar het meer een grip verliezen is op hormonen en neurotransmitters, die naar verloop van tijd toch opraken en dan wordt je wakker met een afgezakt lichaam. Als je je vingers echt op je gevoel hebt gelegd weet je dat ware liefde alleen voor jezelf kan bestaan, en als je dat hebt hou je niet van 1 persoon maar ben je bevredigend in de omgang met iedereen.

Volgens mij heb jij nog nooit echte liefde meegemaakt.

Coïtusuele anorexia, mooi gezegd trouwens. :rolleyes:

ik kies optie 2 maar weet dat ze me nooit voor die keuze zal stellen :cool:

liefde is harstikke mooi, maar de kater is verrekte klote! met geen 1 drugs te vergelijken. toch is psychedelica lekkerder:P ik zal voor liefde kiezen maar dan moet zij de nadelen met mij gaan delen. ik ga niet als billie turf naar haar familie toe:P

Terug
Naar boven