- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en stel je eens even niet de ugly ass b*ch voor waar je nu mee gaat, maar dit meisje;
Girlfriend, mensen die anders antwoorden, hebben de juiste nog niet ontmoet gewoon.
Stoere internet-praat hier weer ...
Vaak genoeg topics zien passeren met posts die vertellen dat ze na een tijd te zijn
gestopt, er nu terug gaan invliegen. Dus ga me aub niet vertellen dat jullie allemaal
zo hardcore zijn dat alleen trainen je leven is. In 75% van de gevallen is dat hier niet
het geval.
Remember this: ooit komt er een dag dat je te oud, gekwetst of andere verplichtingen
gaat hebben (werk, familie) en gewoon niet meer kunt gaan trainen.
Maar dan zal je vriendin/vrouw er wel nog zijn.

Girlfriend, mensen die anders antwoorden, hebben de juiste nog niet ontmoet gewoon.
Stoere internet-praat hier weer ...
Vaak genoeg topics zien passeren met posts die vertellen dat ze na een tijd te zijn
gestopt, er nu terug gaan invliegen. Dus ga me aub niet vertellen dat jullie allemaal
zo hardcore zijn dat alleen trainen je leven is. In 75% van de gevallen is dat hier niet
het geval.
Remember this: ooit komt er een dag dat je te oud, gekwetst of andere verplichtingen
gaat hebben (werk, familie) en gewoon niet meer kunt gaan trainen.
Maar dan zal je vriendin/vrouw er wel nog zijn.
"Stel dat je moest kiezen. Wat is belangrijker: ware liefde of het ijzer?"
Monogamie is coïtusuele anorexia.
IMO is dat dus gewoon ijzer. Puur omdat ware liefde niet bestaat maar het meer een grip verliezen is op hormonen en neurotransmitters, die naar verloop van tijd toch opraken en dan wordt je wakker met een afgezakt lichaam. Als je je vingers echt op je gevoel hebt gelegd weet je dat ware liefde alleen voor jezelf kan bestaan, en als je dat hebt hou je niet van 1 persoon maar ben je bevredigend in de omgang met iedereen.

eeensch, liefde is mooiVolgens mij heb jij nog nooit echte liefde meegemaakt.