Davenger
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Ma: Push
Di pull
Wo do: rust
Vr: push 2
Za: pull 2
Is dit n goede schemaopmaak?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 x 8 x 100 geeft wel weer meer groeistimulans dan 3 x 5 x 100
3 borst oefeningen á 4 x 8-10 geeft ook meer groeistimulans dan 1 x benchpress 5 x 5 met zelfde gewicht.
assistance d'r bij doen is bullshit voor bodybuilding.
Gewoon alle spieren en spiergroepen goed trainen.

Di pull
Wo do: rust
Vr: push 2
Za: pull 2
Is dit n goede schemaopmaak?

Dan maandag en dinsdag richten op kracht en vrijdag en zaterdag richten op massa?ja kan wel.
Trainingen van maandag en dinsdag moeten wel wat intensiever zijn dan die van vrijdag en zaterdag vanwege de rustverdeling.
Dan maandag en dinsdag richten op kracht en vrijdag en zaterdag richten op massa?
Push 1: - 5x5 Bench PressDat kan idd.
Ik bedoelde alleen dat je op de maandag en dinsdag een stuk intensiever moet gaan. Dus een set meer, extra reps en extra gewicht waar kan.(bijvoorbeeld)
Maar je kan ook wat meer focus leggen op kracht op die dagen idd en dan nog wat extra massa werk d'r bij doen.
Als je maar wel altijd vol gewicht pakt, dus ook als je meer sets en reps pakt zware gewichten gebruiken.
Push 1: - 5x5 Bench Press
- En dan nog 3/4 andere borst oefeningen 3 of 4 sets van 8-12.
- 5x5 Barbell Shoulder Press
- Tricep Pushdown 4X8-12
- Tricep dips 3x8
Is dit n goed voorbeeld.voor vandaag?
Wat bedoel je met 1x incline? 1x flat bench? 1 set? En dus eerst bench press en dumbell flies en dan shoulder press en dan shoulder press?5 oefeningen voor borst is wat veel.
probeer eerst alles te geven op 3 oefeningen. 1x flat barbellpress en 1x dumbel fly en 1x incline press (1x incline is zat omdat je er na de shoulderpress pakt.)
Na de shoulder press nog een lateral raise doen met dumbells of een wijde grip upright row.
En wat ga je voor benen doen?
Push 1: - 5x5 Bench Press
- En dan nog 3/4 andere borst oefeningen 3 of 4 sets van 8-12.
- 5x5 Barbell Shoulder Press
- Tricep Pushdown 4X8-12
- Tricep dips 3x8
Is dit n goed voorbeeld.voor vandaag?

1x bedoel ik 1 oefening.Wat bedoel je met 1x incline? 1x flat bench? 1 set? En dus eerst bench press en dumbell flies en dan shoulder press en dan shoulder press?
Voor benen 5x5 squats
1x bedoel ik 1 oefening.
dus zijn totaal 3 oefeningen. sorry had het ff duidelijker moeten neerzetten.
dus eerst gewoon benchpress, dan dumbell fly dan incline dumbell press
dan shoulderpress, dan lateral werk, dan je triceps
dan (of eerder) je squats en legextensions en eventueel lunges.
Je bent hier me redder in nood want ik sta nu op t punt om te vertrekken hahaOkee succes.Jo bedankt man! Ik zal later hier me link van trainingslog neerzetten dan kun je nog eventueel tips geven of een kijkje nemenJe bent hier me redder in nood want ik sta nu op t punt om te vertrekken haha
Bedankt!Ik zou
Squat 3x5
Bench 3x5
Ohp 3x5
Laterals 3x8-10
Pressdown 3x8-10
*kuiten Seated 4x15 of staand 4x6-8
Volgende push zou ik dan dumbells gebruiken met bench(Incline dan) dumbell shoulder press (of chest dips) en paused squats of Legpress doen, Laterals afwisselen met kabels en Skulls voor Triceps.
Doen dan
*edit benen vergeten![]()
Dus beter gewoon Push/Pull voor massa dan icf 5x5 ?
Okee succes.
houd ook de optie van woeste beir in je achterhoofd, wellicht kan je daar ook nog iets mee.
Zoek voor jezelf wat het prettigste werkt en jou de beste resultaten geeft.
Ja man sws