XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

Toch nog een aardige training, het traint gewoon kut als je je niet goed voelt.
Hoeveel kcal zit je boven onderhoud? 4 kg is toch niet zo overdreven veel meer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Toch nog een aardige training, het traint gewoon kut als je je niet goed voelt.
Hoeveel kcal zit je boven onderhoud? 4 kg is toch niet zo overdreven veel meer?

Precies, dat is gewoon niet prettig. Ik heb niet gerekend, gewoon kcal verhoogd.
Ik vind aankomen gewoon lastig, punt:P

26-03-2015
LB

Deadlift (Belt)
2x180
2x200
2x220 vanaf hier belt
2x240 PR

Paused squats (Belt)
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140

Box squats (No belt)
5x130
5x150
5x150

Sumo deadlifts (no belt)
3x160
3x160
3x160

wel verbaasd dat dit een pr is voor jou met jou max. Des al niettemin natuurlijk erg sterk natuurlijk, er blijft maar 1 deadlift koning in de 83 :p

Sterke deadlift pr man!

Ik vind het zelf ook lastig om bij te komen hoor, maar ik heb lang de fout gemaakt alles heel clean te willen eten. Nu ik dat overboord heb gegooid gaat het stukken makkelijker.

• #2.027
Ff korte update vanaf werk:P
Heb vorige week ook nog een keer UB gedaan dat ik niet gelogd had dus ik ben niet gestopt met trainen.

Zit wel even te denken aan wat nieuwe variatie in mijn training. Misschien even een weekje of 2 FB of langer als het bevalt. Daarna kan ik weer terug schakelen naar mijn huidige UB/LB schema die naar mijn idee goed in elkaar zit.

Dus vanavond maar even een fb training doen denk ik, en morgen dan ook een lichte FB training. Even denken over een goede en leuke oefening keuze.

• #2.028
Paused squats (belt)
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140

paused benchpress
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110

Pendlay row
5x100
5x100
5x100
5x100

Sumo Deadlifts (no belt)
3x160
3x160
3x160

Weer eens wat anders, Full body. Gewoon tijdelijk.
Dit was allemaal niet zo heel zwaar, ging er nog vrij snel doorheen voor mn gevoel.

Morgen ochtend nog een fb traing, ben benieuwd of twee dagen achter elkaar squats een beetje te doen is.

Ik ben oprecht benieuwd wat de reden is dat je zo ontzettend geschrokken bent:eek:

Ik wil sterker worden en eigenlijk ben ik al jaren lang niet zwaarder geweest dan 79/80kg. Ik hoop dat zwaarder worden mij kracht en massa op kan leveren. Ook voor naturel spier opbouwen denk ik dat altijd op het zelfde gewicht zitten(onderhoud) niet ideaal is.

Maarja eten en vooral genoeg eten heb ik altijd al erg lastig gevonden en dat vind ik nog steeds.
Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.

Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.

Maar laat ik die discussie niet starten tussen de PHM mensen..:rolleyes:

Je moet er natuurlijk wat voor over hebben om meer dan 100kg te kunnen benchen ;\.

Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.

Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.

veel mensen zitten normaliter 1-2kg boven hun gewichtsklasse en voor de meet dan een watercut om in te wegen

veel mensen zitten normaliter 1-2kg boven hun gewichtsklasse en voor de meet dan een watercut om in te wegen

Amerikanen ja

Daar kan je een dag van te voren inwegen. Met 2 uur moet je dat niet gaan doen want dan heb je dus echt geen kracht meer nadat je x aan kg hebt gewatercut

Amerikanen ja

Daar kan je een dag van te voren inwegen. Met 2 uur moet je dat niet gaan doen want dan heb je dus echt geen kracht meer nadat je x aan kg hebt gewatercut

5-10kg watercut is iets heel anders dan 1-2kg. Gewoon de week van te voren zoutloos, dagen er voor op eten letten (vezels etc) en die dag zelf met ontbijt timen. Veel mensen die off season er stuk zwaarder blij lopen bv brad gibbs ook.

Of gewoon niet die 2kg boven je klasse zitten, dat scheelt je al dit kut gedoe.

Lekker volume en gefeliciteerd met jouw deadlift record. Rows for the win!

Waarom zijn er nog steeds zo veel mensen die het verschil tussen jou en jouw niet weten?
inb4: "waarom zijn er zo weinig mensen die niet weten hoe ze moeten gainen?"
Goeie, maar voorspelbare comeback
Kappa

Skatermarvin, wat ben jij een ongelofelijk zielig mannetje. Is makkelijk of niet het werk van een ander afkraken? Wellicht kun je volgende keer een privé bericht sturen met je commentaar ipv iemand anders zijn werk publiekelijk afkraken. Je krijgt dan uiteraard wel wat minder aandacht.

Groetjes,

Droge gast

• Like
Waarderingen: wwe
Skatermarvin, wat ben jij een ongelofelijk zielig mannetje. Is makkelijk of niet het werk van een ander afkraken? Wellicht kun je volgende keer een privé bericht sturen met je commentaar ipv iemand anders zijn werk publiekelijk afkraken. Je krijgt dan uiteraard wel wat minder aandacht.

Groetjes,

Droge gast
Ik kraak zeker WWE niet af hoor. Meer dan respect voor die gozer dat hij op een dergelijk bodyweight met een acceptabel vetpercentage dergelijke gewichten verplaatst.

Ik reageer wel op iemand die mij 'aanvalt' betreft die 100kg bench..

• Like
Waarderingen: wwe

Je hoeft je vet % niet op te laten lopen om sterker te worden.

Gewoon consequent trainen doet al veel, je haalt immers veel kracht uit je zenuwstelsel.

Verder zieke kracht op dat BW idd :o

Terug
Naar boven