- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nog een aardige training, het traint gewoon kut als je je niet goed voelt.
Hoeveel kcal zit je boven onderhoud? 4 kg is toch niet zo overdreven veel meer?

wel verbaasd dat dit een pr is voor jou met jou max. Des al niettemin natuurlijk erg sterk natuurlijk, er blijft maar 1 deadlift koning in de 83![]()

Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.Ik ben oprecht benieuwd wat de reden is dat je zo ontzettend geschrokken bent
Ik wil sterker worden en eigenlijk ben ik al jaren lang niet zwaarder geweest dan 79/80kg. Ik hoop dat zwaarder worden mij kracht en massa op kan leveren. Ook voor naturel spier opbouwen denk ik dat altijd op het zelfde gewicht zitten(onderhoud) niet ideaal is.
Maarja eten en vooral genoeg eten heb ik altijd al erg lastig gevonden en dat vind ik nog steeds.

Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.
Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.
Maar laat ik die discussie niet starten tussen de PHM mensen..![]()
veel mensen zitten normaliter 1-2kg boven hun gewichtsklasse en voor de meet dan een watercut om in te wegen
Amerikanen ja
Daar kan je een dag van te voren inwegen. Met 2 uur moet je dat niet gaan doen want dan heb je dus echt geen kracht meer nadat je x aan kg hebt gewatercut
Obesitas?Je moet er natuurlijk wat voor over hebben om meer dan 100kg te kunnen benchen ;\.
nog een voordeel van obesitas bij benches; Minder grote roms.
Ik kraak zeker WWE niet af hoor. Meer dan respect voor die gozer dat hij op een dergelijk bodyweight met een acceptabel vetpercentage dergelijke gewichten verplaatst.Skatermarvin, wat ben jij een ongelofelijk zielig mannetje. Is makkelijk of niet het werk van een ander afkraken? Wellicht kun je volgende keer een privé bericht sturen met je commentaar ipv iemand anders zijn werk publiekelijk afkraken. Je krijgt dan uiteraard wel wat minder aandacht.
Groetjes,
Droge gast
Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.
Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.
Maar laat ik die discussie niet starten tussen de PHM mensen..![]()