Krentebol
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Waar slaat dit op?
Je kan toch gewoon gainen zonder als annorexiapatient of gemiddelde amerikaan door het leven te gaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar slaat dit op?
Klopt..echter vind ik een procentje of 18 en hoger ook niet een statement voor gezondheid..Waar slaat dit op?
Je kan toch gewoon gainen zonder als annorexiapatient of gemiddelde amerikaan door het leven te gaan?

Alsnog een enorme range om in te bulken of cutten tbh.Klopt..echter vind ik een procentje of 18 en hoger ook niet een statement voor gezondheid..
6% overigens ook niet...
En laten we niet beginnen over mijn binge aanvallen...want nee, dat is ook niet gezond
Acceptabel? Je bedoeld Godlike physique?
Bedoelt*
ja thanks, dat bedoelde ik.
Klopt..echter vind ik een procentje of 18 en hoger ook niet een statement voor gezondheid..
6% overigens ook niet...
En laten we niet beginnen over mijn binge aanvallen...want nee, dat is ook niet gezond
tot ongeveer 20% is bij mannen de healthy range als ik me niet vergis ---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ---------- 12-20 voor mannen en 20-30 voor vrouwen, zou uiteraard kunnen dat die waarden iets anders zijn voor bijzonder actieve mensen, volgens deze analyse. http://ajcn.nutrition.org/content/63/3/448S.short
Ga je er uberhaupt nog wat mee doen voor de rest?Netjes man, ik wilde al vragen om wetenschappelijke bronnen en daar kwam hij al hoor.

Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.
Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.
Maar laat ik die discussie niet starten tussen de PHM mensen..![]()
veel mensen zitten normaliter 1-2kg boven hun gewichtsklasse en voor de meet dan een watercut om in te wegen
Lekker volume en gefeliciteerd met jouw deadlift record. Rows for the win!
Waarom zijn er nog steeds zo veel mensen die het verschil tussen jou en jouw niet weten?
inb4: "waarom zijn er zo weinig mensen die niet weten hoe ze moeten gainen?"Goeie, maar voorspelbare comebackKappa
Je hoeft je vet % niet op te laten lopen om sterker te worden.
Gewoon consequent trainen doet al veel, je haalt immers veel kracht uit je zenuwstelsel.
Verder zieke kracht op dat BW idd![]()
Ik wissel om de 7-14 dagen wel wat maaltijden om voor anderen zodat het niet te veel gaat vervelen. Wat ik momenteel eet kan ik morgen wel ff een screenshot van maken en posten.

Niks mis met je huidige vetpercentage en gezien je doelen ook geen probleem om te gaan bulken.Ja idd want spiermassa pakken als je bijna op je natty max zit op 80kg () en 100-200kg op je totaal gainen aan kracht zijn natuurlijk 2 volledig onafhankelijke dingen ...