Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Waar slaat dit op?
Je kan toch gewoon gainen zonder als annorexiapatient of gemiddelde amerikaan door het leven te gaan?
Klopt..echter vind ik een procentje of 18 en hoger ook niet een statement voor gezondheid..

6% overigens ook niet...

En laten we niet beginnen over mijn binge aanvallen...want nee, dat is ook niet gezond:o

Klopt..echter vind ik een procentje of 18 en hoger ook niet een statement voor gezondheid..

6% overigens ook niet...

En laten we niet beginnen over mijn binge aanvallen...want nee, dat is ook niet gezond:o
Alsnog een enorme range om in te bulken of cutten tbh.

Edit: nvm, geen trek in.

Laatst bewerkt:
Waarom jarenlang je best proberen te doen om niks aan vet te gainen en minimale gains te maken, terwijl het met een relatief klein cal overschot zo veel sneller gaat.

staat jouw 4000 kcal eetschema ook ergens online?

En lol :roflol:

6% overigens ook niet...

tot ongeveer 20% is bij mannen de healthy range als ik me niet vergis

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

12-20 voor mannen en 20-30 voor vrouwen, zou uiteraard kunnen dat die waarden iets anders zijn voor bijzonder actieve mensen, volgens deze analyse.

http://ajcn.nutrition.org/content/63/3/448S.short

Laatst bewerkt:
tot ongeveer 20% is bij mannen de healthy range als ik me niet vergis ---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ---------- 12-20 voor mannen en 20-30 voor vrouwen, zou uiteraard kunnen dat die waarden iets anders zijn voor bijzonder actieve mensen, volgens deze analyse. http://ajcn.nutrition.org/content/63/3/448S.short

Netjes man, ik wilde al vragen om wetenschappelijke bronnen en daar kwam hij al hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.054
Het was flink gezellig in mn log zie ik.

Eerst post ik wel even de training van 31-03. Dit betekent dat ik dus twee dagen achter elkaar FB heb gedaan. De training was sochtends, dus echt maar iets van 12 uut na mijn vorige training:P

Squat (belt)
5x130
5x130
5x130
5x130
5x130 Best easy

Overhead press (No belt)
5x60
5x60
5x60
5x65
5x65

Pull ups
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw

Close grip bench press
5x90
5x100
5x100
5x100

Assistance:
Flyes 2x15x16
Ez barbell curls 2x20x28

Was eigenlijk best wel weer een leuke training.

Eens kijken of ik nog iemand ga quoten.

Omdat er in mijn ogen altijd een sweet spot zit tussen massa en kracht. Maar als je nog 3kg speling hebt in je gewichtsklasse denk ik dat dat je kracht wel ten goede komt.

Kan wel merken dat ik meer bodybuilding gericht ben. Ik zou noway mijn vetpercentage op laten lopen om sterker te worden. En kan me ergens voorstellen dat jij met jou lengte bij 82kg niet het vetpercentage heb waar ik naar streef. Tuurlijk weet ik dat je het best naturel massa gaint tussen zo'n 12-14% (volgens de boekjes), maar dat is ook niet oneindig.

Maar laat ik die discussie niet starten tussen de PHM mensen..:rolleyes:

Ja weetje wat het ook is. Ik heb het idee dat ik ook kwa fysiek er gewoon niet veel aan heb gehad dat ik al jaren ongeveer het zelfde heb gewogen, nauwelijks spierwinst zegmaar. Dus dat is nog een extra reden om meer te eten. Zal op een gegeven moment ook wel een keertje cutten.

Snel geschoten picca voor je beeldvorming van de huidige status.

2up8d9s.jpg

rrti0x.jpg

veel mensen zitten normaliter 1-2kg boven hun gewichtsklasse en voor de meet dan een watercut om in te wegen

Lijkt me dat je je dan totaal fucked up voelt op die wedstrijd.

Lekker volume en gefeliciteerd met jouw deadlift record. Rows for the win!

Waarom zijn er nog steeds zo veel mensen die het verschil tussen jou en jouw niet weten?
inb4: "waarom zijn er zo weinig mensen die niet weten hoe ze moeten gainen?"
Goeie, maar voorspelbare comeback
Kappa

Robjeeeeeee

Thanks man.

Je hoeft je vet % niet op te laten lopen om sterker te worden.

Gewoon consequent trainen doet al veel, je haalt immers veel kracht uit je zenuwstelsel.

Verder zieke kracht op dat BW idd :o

Naja ik gain toch wel bar weinig kracht op dit zelfde bw..

staat jouw 4000 kcal eetschema ook ergens online?
Ik wissel om de 7-14 dagen wel wat maaltijden om voor anderen zodat het niet te veel gaat vervelen. Wat ik momenteel eet kan ik morgen wel ff een screenshot van maken en posten.

Ik heb nu een dag rust gehad. Ik zit eraan te denken om morgen op de squat en bench op te werken naar een zware single en daar een paar lichte sets achteraan. Eens zien morgen of we er weer een leuke training van kunnen maken. Wat ik met conventionele deadlifts doe moet ik nog even bedenken.:)

Sterk fysiek en training!!:D Niks mis met je huidige vetpercentage en gezien je doelen ook geen probleem om te gaan bulken.

Al betwijfel ik hoeveel spiermassa je daarmee nog gaat pakken..maar die discussie wil ik niet weer starten. Dit is hoe ik er over denk en ik weet hoe 'de rest' erover denkt..

Ik ben ook geen powerlifter maar ik sluit me wel aan bij Marvin. Je traint nu toch al een jaar of 6-7 serieus toch? Volgens mensen als Lyle Mcdonald mag je dan blij zijn als je er jaarlijks nog een kilo spiermassa bij kan plakken. Lijkt me dan zonde om je vp onnodig hoog op te laten lopen.

ook om een kilo spiermassa te pakken zul je moeten bulken

Waarom liften we eigenlijk nog als we schijnbaar toch allemaal ecto 4 life blijven of obees worden

Ja idd want spiermassa pakken als je bijna op je natty max zit op 80kg ( :roflol: ) en 100-200kg op je totaal gainen aan kracht zijn natuurlijk 2 volledig onafhankelijke dingen ...

Ja idd want spiermassa pakken als je bijna op je natty max zit op 80kg ( :roflol: ) en 100-200kg op je totaal gainen aan kracht zijn natuurlijk 2 volledig onafhankelijke dingen ...

Ik zeg niet dat C bijna op zijn natty max zit, geen idee waar die voor hem ligt. Ik zeg enkel dat je na een jaar of 6-7 serieuze training niet moet rekenen op veel meer dan een kilo spiermassa per jaar. Om dat te bereiken moet je natuurlijk in een surplus eten maar imo is het zonde om in een te grote surplus te zitten omdat je dan vooral vet aan gaat zetten.

Ja er is correlatie tussen spiermassa en krachtgains, grotere spieren hebben een grotere krachtpotentie dan kleinere spieren. Maar om sterker te worden op oefeningen is de hoeveelheid spiermassa echt niet het belangrijkste. Dat vind ik ook het toffe van powerlifting dat non juicers als nog prima kunnen opboksen tegen juicers in tegenstelling van heel de bodybuildingwereld.

Terug
Naar boven