- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1.Ik zeg niet dat C bijna op zijn natty max zit, geen idee waar die voor hem ligt. Ik zeg enkel dat je na een jaar of 6-7 serieuze training niet moet rekenen op veel meer dan een kilo spiermassa per jaar. Om dat te bereiken moet je natuurlijk in een surplus eten maar imo is het zonde om in een te grote surplus te zitten omdat je dan vooral vet aan gaat zetten.
Ja er is correlatie tussen spiermassa en krachtgains, grotere spieren hebben een grotere krachtpotentie dan kleinere spieren. Maar om sterker te worden op oefeningen is de hoeveelheid spiermassa echt niet het belangrijkste. Dat vind ik ook het toffe van powerlifting dat non juicers als nog prima kunnen opboksen tegen juicers in tegenstelling van heel de bodybuildingwereld.

Geniet ervan gozer! Goed weekendNu onderweg naar Utrecht. Party aantikken en morgen overdag en nacht Amsterdam.
Fijn weekend y'all.

+1.
Blijf het overigens leuk vinden hoe de meesten bij PHM waarschijnlijk gruwelijk hun vetpercentage onderschatten! Of hun VVM overschatten...ik zou weleens zien hoe Tymboo naar een procentje of 7-8 gaat cutten en dan gaan we daarna eens kijken wat er overblijft...ik verwacht <100kg
*geenhaat*
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ----------
Geniet ervan gozer! Goed weekend![]()
+1.
Blijf het overigens leuk vinden hoe de meesten bij PHM waarschijnlijk gruwelijk hun vetpercentage onderschatten! Of hun VVM overschatten...ik zou weleens zien hoe Tymboo naar een procentje of 7-8 gaat cutten en dan gaan we daarna eens kijken wat er overblijft...ik verwacht <100kg
*geenhaat*
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ----------
+1.
*geenhaat*

-105 klasse op 6% bf zou idd beter passen bij tymboo![]()
Waarom ik jou erbij betrek? Omdat jullie bij PHM allemaal beweren een hoop VVM te hebben..Dude, wtf boeit mij dat? Waarom trek je mij hier nou weer bij? Wie wil nou op 7/8% staan, ben je niet helemaal lekker? Wat is dit voor discussie man? En vertel mij nog eens waar ik heb gezegd hoe laag of hoog mijn vetpercentage is? Nergens, want het interesseert me niet. Hoe weet jij überhaupt hoe laag of hoog het zou zijn en of ik het wel of niet onderschat?
Het enige dat me interesseert is zo sterk mogelijk zijn in mijn gewichtsklasse.
Het enige wat jij verder toevoegt hier in deze sectie is als een debiel iedereen proberen te overtuigen van het feit dat ze nul gains gaan maken tenzij ze on gaan. Newsflash, vrijwel niemand hier wil op termijn er uit zien als jij en zo slap zijn als jij. Niemand wil natty het hele jaar op 7/8% staan omdat men wel weet dat het dan 10 keer zo langzaam gaat als het zou kunnen gaan dus wat is dan het nut van deze belerende praat van je precies?
Noem de volgende keer anders een ander als voorbeeld want ik lul je vierkant onder de tafel knul

Waarom ik jou erbij betrek? Omdat jullie bij PHM allemaal beweren een hoop VVM te hebben..
ik durf dat in twijfel te trekken..en vandaar ook mijn statement. Laat maar eens zien wat er over blijft op een laag vetpercentage. Ik weet dat dat niet je doel is en je dat ook zeker niet gaat doen, net zo min ik niet mezelf ga opbulken naar 100kg om zwaarder te kunnen liften..
Zo heeft iedereen andere doelen en eigenlijk zullen we dat eens moeten accepteren. Zo slap ben ik overigens niet als je mijn stats er even bij neemt..met mijn in jou ogen slechte slappe fysiek.
Overigens zou ik nooit zo'n lelijke vieze vetklep willen zijn als jij..![]()
Waarom ik jou erbij betrek? Omdat jullie bij PHM allemaal beweren een hoop VVM te hebben..
ik durf dat in twijfel te trekken..en vandaar ook mijn statement. Laat maar eens zien wat er over blijft op een laag vetpercentage. Ik weet dat dat niet je doel is en je dat ook zeker niet gaat doen, net zo min ik niet mezelf ga opbulken naar 100kg om zwaarder te kunnen liften..
Zo heeft iedereen andere doelen en eigenlijk zullen we dat eens moeten accepteren. Zo slap ben ik overigens niet als je mijn stats er even bij neemt..met mijn in jou ogen slechte slappe fysiek.
Overigens zou ik nooit zo'n lelijke vieze vetklep willen zijn als jij..![]()