Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Begrijp niet helemaal waarom zoveel haat Skatermarvin. Even wat feiten, als dikke powerlifter ben ik 10 plaatsen hoger dan jou geëindigd in de laatste DBB fotocontest die ik meedeed ...bovendien sta ik year round op 8-10% en doe ik mijn warm-up met jou maxes, mss is powerliften beter voor je dan je denkt... PM me maar voor een schema :)

Begrijp niet helemaal waarom zoveel haat Skatermarvin. Even wat feiten, als dikke powerlifter ben ik 10 plaatsen hoger dan jou geëindigd in de laatste DBB fotocontest die ik meedeed ...bovendien sta ik year round op 8-10% en doe ik mijn warm-up met jou maxes, mss is powerliften beter voor je dan je denkt... PM me maar voor een schema :)
Ga jij in plaats van samen te spannen met de rest maar lekker wat anders doen dan hier fabeltjes te gaan zitten verkopen..en tja, dat was voor mij nou niet de meest succesvolle contest..check anders die van 2013 even..:rolleyes:

Dat je trouwens een vierde plek het vermelden waard vind in je sig.:roflol:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.085
Ik ben even twee dagen weg en het is meteen chaos in mijn log:o

Het updaten van mijn log stond me een beetje tegen haha, maargoed ik ga er maar even voor zitten.

Afgelopen vrijdag middag was ik nog gaan trainen:

FB 03-04-2015

Squat (belt)
opbouwen naar
1x160
1x170
1x180
1x185

5x120
5x120
5x120

Paused Benchpress
opbouwen naar
1x110
1x120
1x125

8x80
8x80
8x80

Deadlift (belt)
3x170
3x200 poverty form
3x170
3x170

Dumbell row
8x50
8x50
8x50

Assistance:
Dumbell curl
12x14
12x14

comments:
Squats ging wel lekker, was sinds die wedstrijd in december volgens mij weer de eerste keer dat ik 180(+) squat gedaan heb. Onderin de lift ging het wel vrij moeizaam, laatste stuk gaat hard. Hoop dat de paused squats onderin wat bij kunnen dragen.
Bench was hem vandaag niet. 125 ging behoorlijk moeizaam dus besloten dat dat de max voor die dag was. Energie was toen wel een beetje op. Deadlifts ging niet echt, 200 eraan gehangen maar dat ging zo gaar dat ik er maar 170 van maakte. Sowieso is het nog allemaal wat uitzoeken dus ik denk dat ik op deze dag de deadlift maar wat minder zwaar doe.

Vrijdagavond naar Utrecht geweest met een groepje vrienden. Eerst bij een maat thuis gaan chillen en vervolgens naar een feestje in de tivoli geweest 'red cup party'. Was echt heel erg prima daar, mooie zaal ook. Zie dat zeker zitten om daar nog eens heen te gaan. We bleven daar slapen. De volgende dag na het genieten van belgisch bier in 'het belgische biercafe' de rest van de zaterdag gechilled in amsterdam. Daar ook weer een toffe tijd gehad, blijft een toffe stad. Snachts na wat kroegen ook nog naar een feestje geweest ergens maar dat was helaas best matig, enige tegenvaller van het weekend was dat dan ook. Het was leuk allemaal maar zeker op de zaterdag was de voeding vrij ruk. Zondag wel weer redelijk kunnen eten, zeker vanaf het einde van de middag toen ik weer thuis was. Gewoon echt een heel tof weekend gehad!!

Wel in amsterdam echt een super lekkere mexicaanse maaltijd gegeten, here it is:
mmpont.jpg

Nu zet ik even de quote machine aan.

Sterk fysiek en training!!:D Niks mis met je huidige vetpercentage en gezien je doelen ook geen probleem om te gaan bulken.

Al betwijfel ik hoeveel spiermassa je daarmee nog gaat pakken..maar die discussie wil ik niet weer starten. Dit is hoe ik er over denk en ik weet hoe 'de rest' erover denkt..

Ik weet ook niet hoeveel spiermassa ik er nog mee ga pakken, ik hoop toch nog wel wat. In de veel te lange tijden dat ik altijd het zelfde lichaamsgewicht heb gehad heb ik iig weinig gewonnen.

Ik ben ook geen powerlifter maar ik sluit me wel aan bij Marvin. Je traint nu toch al een jaar of 6-7 serieus toch? Volgens mensen als Lyle Mcdonald mag je dan blij zijn als je er jaarlijks nog een kilo spiermassa bij kan plakken. Lijkt me dan zonde om je vp onnodig hoog op te laten lopen.
Tja, hieruit concludeer ik dat jouw mening is dat ik maar gewoon op dit lichaamgewicht moet blijven en niet moet bulken (ofwel cutten) en tja of ik dan nog wat ga gainen weet ik ook niet. Ik train al wel vrij lang ja alhoewel daar ook wel up en down periodes inzaten.

ook om een kilo spiermassa te pakken zul je moeten bulken
Ik weet niet of ik wel elk jaar dat kilotje spiermassa heb gekregen:o

Waarom liften we eigenlijk nog als we schijnbaar toch allemaal ecto 4 life blijven of obees worden
Toch wel een van de redenen dat ik blijf liften is de 'hoop' om nog spiermassa en kracht te winnen:o

Ik zeg niet dat C bijna op zijn natty max zit, geen idee waar die voor hem ligt. Ik zeg enkel dat je na een jaar of 6-7 serieuze training niet moet rekenen op veel meer dan een kilo spiermassa per jaar. Om dat te bereiken moet je natuurlijk in een surplus eten maar imo is het zonde om in een te grote surplus te zitten omdat je dan vooral vet aan gaat zetten.

Ja er is correlatie tussen spiermassa en krachtgains, grotere spieren hebben een grotere krachtpotentie dan kleinere spieren. Maar om sterker te worden op oefeningen is de hoeveelheid spiermassa echt niet het belangrijkste. Dat vind ik ook het toffe van powerlifting dat non juicers als nog prima kunnen opboksen tegen juicers in tegenstelling van heel de bodybuildingwereld.

Dus wel sowieso eten in een surplus, dat is dus het plan;) Weet niet of jij mijn bf nu nog door de beugel vind gaan, lijkt namelijk alsof je bang bent dat ik tonnetje rond ga worden haha. Bedoeling is toch een paar kilo erbij. Het is niet de bedoeling om enorm veel aan te komen he (en zelfs als ik dat zou willen zie ik mezelf dat nu nog niet doen... eten is lastig :().

+1.

Blijf het overigens leuk vinden hoe de meesten bij PHM waarschijnlijk gruwelijk hun vetpercentage onderschatten! Of hun VVM overschatten...ik zou weleens zien hoe Tymboo naar een procentje of 7-8 gaat cutten en dan gaan we daarna eens kijken wat er overblijft...ik verwacht <100kg:o

*geenhaat*

---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ----------

Geniet ervan gozer! Goed weekend:D

Het is ook niet alleen vetpercentage maar ook gewoon hoe je fysiek overal eruit ziet als je in de spiegel kijkt in kleding of zonder.
Sowieso begrijp ik nu even niet hoe het komt dat je tymboo erbij haalt, totaal irrelevant voor het punt wat hier besproken werd.

wie zegt dat ze hun vp onderschatten? Maar dat is niet het doel van Tymboo dus maakt het hem ook niks uit hoeveel hij zou overhouden als hij op 7-8% staat. 7-8% is alleen weggelegd voor powerlifters in de lagere gewichtsklassen
Precies. Het ging hier in eerste instantie nog over mij en of ik nu wel of niet zwaarder zou moeten worden en vind het vreemd dat tymboo dan als voorbeeld erbij gehaald word.

Mjaah
Waarom ik jou erbij betrek? Omdat jullie bij PHM allemaal beweren een hoop VVM te hebben..

ik durf dat in twijfel te trekken..en vandaar ook mijn statement. Laat maar eens zien wat er over blijft op een laag vetpercentage. Ik weet dat dat niet je doel is en je dat ook zeker niet gaat doen, net zo min ik niet mezelf ga opbulken naar 100kg om zwaarder te kunnen liften..

Zo heeft iedereen andere doelen en eigenlijk zullen we dat eens moeten accepteren. Zo slap ben ik overigens niet als je mijn stats er even bij neemt..met mijn in jou ogen slechte slappe fysiek.

Overigens zou ik nooit zo'n lelijke vieze vetklep willen zijn als jij..:rolleyes:
Op de man af iemand beledigen is wel een beetje jammer...
Weet ook niet waar de leden van PHM dat beweren btw..

'Jullie bij phm', gaan we weer...

Wij zijn niet een soort organisme zonder individuele leden, ik ben anders dan anderen bij phm. De een wil in een lichtere gewichtsklasse blijven, de andere niet. De een heeft een bepaalde mening, de ander weer een andere.
Maar je spreekt mij persoonlijk aan dus laat mij dan maar één post van mij zien waarin ik wat voor claim dan ook over mijn VVM maak en dan praten we weer verder.
Je trekt mij er bij om wat voor reden dan ook, ws om je eeuwig terugkomende 'punt' te maken over dikke powerlifters, terwijl je voor zover ik weet mij nog nooit gezien hebt of een foto van mij hebt gezien.

En verder zal ik maar net doen of ik die laatste zin niet heb gelezen. Compleet onnodig weer.
dollar-biljet.jpg

:roflol:

Sorry voor de vervuiling hier WWE..:o

Geen ramp. Was prima vermaak om te lezen.

PM! ;)

FB 06-04-2015

Deadlift (No belt)
2x180
2x200
2x220
2x220
3x200

Paused bench
6x80
6x80
6x80
12x80

Box squat
6x140
6x140
6x140

Chin ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Assistance
Overhead press

3x10x50

Deadlifts was best zwaar zo zonder belt. Rest van de training bewust niet te zwaar gedaan. Vanmiddag weer trainen.

Laatst bewerkt:
Shit wat een post :roflol:

Af en toe eens goed losgaan om de motivatie hoog te houden. Werpt alleen maar vruchten af.
Denk ik

Leuk moddergevecht hier :D
Die mexicaanse maaltijd ziet er echt lekker uit zeg!

Oh my fucking SNAP

• #2.089
Shit wat een post :roflol:

Af en toe eens goed losgaan om de motivatie hoog te houden. Werpt alleen maar vruchten af.
Denk ik

Helemaal gek :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Leuk moddergevecht hier :D
Die mexicaanse maaltijd ziet er echt lekker uit zeg!

Haha idd. Je maaltijd was echt belachelijk lekker!

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Hoi,
Welkom in mijn log.

Groetjes,

Dikke ecto

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

De training van gister. Dit was dus een dag na dat ik al gedeadlift enzo had(de training hierboven dus)

FB 07-04-2015

Paused squats (belt)
3x140
3x140
3x140
3x145
3x145 lekker

paused benchpress
3x110
3x110
3x110
3x110
6x110 (7e fail) Jammer, iets te enthousiast.. bijna pr

Pendlay row
3x110
3x110
3x110
6x110

Sumo Deadlifts (no belt)
3x160
3x160
3x160
1x180 Kon het niet laten om een paar singles te doen
1x190
1x200 PR
8x130

Assistance:
dumbell curls 12x14, 10x18, 12x14
Pushdown 3x15

comments

Prima train. Jammer dat ik die paused bench net niet had, baalde achteraf wel een beetje want eigenlijk is het niet zo handig om tot failure te gaan. Sumo deadlift ging lekker. Eigenlijk helemaal gek want de dag ervoor had ik ook al gedeadlift maar dit ging zo lekker dat ik gewoon een paar singles ging doen.

Vandaag rustdag en morgenochtend ga ik trainen.

mooie train man! ook weer dikke pr! hoe gaat het met het eten?

ik sumo deadlift meer dan de nederlands recordhouder deadlifts!

goede trainingen zo!

Jammer van die bench inderdaad, zesde rep ging nog vrij hard.
Wel mooie pr op Sumo. Vrijdag verwacht ik weer PR's!

Ziet er best leuk uit. Je eet wel ruim 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht, persoonlijk eet ik dan liever wat meer koolhydraten/vetten. Ook omdat je zegt een moeilijke eter te zijn, eiwitten geven vaak eerder een vol gevoel dan koolhydraten/vetten. Fruit zie ik ook niet terug, lust je dat niet?

• #2.094
mooie train man! ook weer dikke pr! hoe gaat het met het eten?

Thanks, eigenlijk gaat eten over het algemeen gezien best okay!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

ik sumo deadlift meer dan de nederlands recordhouder deadlifts!

goede trainingen zo!

Youre the champ!

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Jammer van die bench inderdaad, zesde rep ging nog vrij hard.
Wel mooie pr op Sumo. Vrijdag verwacht ik weer PR's!

Had zelf ook wel het idee dat die reps best hard gingen maar helaas;)

Zometeen pr in de stad.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

O.a. robbertecto vroeg er al om. Dit is mijn huidige voeding. Eten bak ik in olie en dat tel ik niet mee en sommige kleine dingen zoals een paprika door de gehakt staan er niet in. Een deel pas ik regelmatig aan zodat het niet gaat vervelen, dus over 10 dagen zou het best wel kunnen dat het weer anders is kwa maaltijden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Gisterochtend:

Squat (no belt)
5x130
5x130
5x130
5x130
5x130

Paused benchpress
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Overhead press (No belt)
5x60
5x60
5x65
5x65

Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
10xbw
8xbw

comments:Dom, ging nu al mis in mn schema haha. Ik had close grip bp moeten doen ipv normale bench. Geen ramp

Ziet er best leuk uit. Je eet wel ruim 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht, persoonlijk eet ik dan liever wat meer koolhydraten/vetten. Ook omdat je zegt een moeilijke eter te zijn, eiwitten geven vaak eerder een vol gevoel dan koolhydraten/vetten. Fruit zie ik ook niet terug, lust je dat niet?

• #2.096
En vandaag weer squats en benches

FB 10-04-2015

Squat (no belt)
opbouwen naar
1x150
1x160
1x170
1x175 Prima

5x120
5x120
5x120

Paused Benchpress

opbouwen naar
1x105
1x115
1x122,5
1x127,5
1x132,5 Nice

6x80
6x80
6x80

Deadlift (no belt)
5x170
5x170
5x170 Goed gewicht zo, harde reps

Dumbell row
10x50
10x50
10x50
10x50

Assistance:

Close grip bench press
20x60
20x60 lekker, pomp

Dumbell curl
15x14
15x14

comments:

No belt squat singles ging wel goed, tevreden met 175. Bench ging erg goed. Overall, good train.

Hij gaat nog steeds lekker WWE! Mooie no belted single op de squat en keiharde paused bench!

Voeding ziet er IMO ook netjes uit! Nu volhouden, want dat moet toch zeker voor resultaat gaan zorgen:thumbs:

• #2.098
Hij gaat nog steeds lekker WWE! Mooie no belted single op de squat en keiharde paused bench!

Voeding ziet er IMO ook netjes uit! Nu volhouden, want dat moet toch zeker voor resultaat gaan zorgen:thumbs:

Thnx. Was er ook tevreden mee. Beltless squaten merk ik altijd och wel behoorlijk en daarnaast voel ik me een stuk zelfverzekerder met een belt aan als ik onder die barbell ga staan.

Ik doe mijn best het zo goed mogelijk vast te houden, vooral doordeweeks gaat het goed. In het weekend is het soms wat lastiger. Afgelopen vrijdagavond bijvoorbeeld de stad in geweest en ook alcohol gedronken en helaas was daardoor de voeding op zaterdag ook weer matig. Op de zaterdag wel een hele lekkere dominos pizza gegeten;)
Vandaag is de voeding weer oké.

Morgen weer trainen.

Goede lifts!
Maximaal calorieën klaren voordat de avond over is en je nog bezopen bent om te compenseren voor de dag erna :D
Big mac, kebab of pizza oid en bij thuiskomst een bak kwark doe ik altijd, vaak heb ik dan ook nauwelijks een kater.

• #2.100
Goede lifts!
Maximaal calorieën klaren voordat de avond over is en je nog bezopen bent om te compenseren voor de dag erna :D
Big mac, kebab of pizza oid en bij thuiskomst een bak kwark doe ik altijd, vaak heb ik dan ook nauwelijks een kater.
Minder drinken is toch beter, vooral voor 'the day after'.

Gisteren:

FB 13-04-2015

Deadlift (belt)
2x180
2x200
2x220 (belt aan)
2x230

Paused bench
6x85
6x85
6x85
6x85

Box squat No belt
2x100
2x140
2x160
2x175
2x185 PR
6x140
6x140

Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw

Chin ups(Handpalmen naar binnen)
8xbw
6xbw

Deadlifts gingen echt niet chill, maar dat kwam omdat alle schijven verschoven. In de gym zijn er sommige barbells waar de clipjes niet goed op vast zitten dus alle schijven verschoven en dat merkte ik wel tijdens het liften. Wilde eigenlijk nog een setje doen maar hierdoor stopte ik er maar mee.

De box in deze gum is wat hoger dan parallel. Die 185 was nog niet all out, wel redelijk zwaar al maar het ging nog goed. Alles behalve deadlifts moet deze training ook niet te zwaar zijn.

Vandaag staan er o.a. paused squats en wat zwaarder benchen op het programma.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven