Ik ben even twee dagen weg en het is meteen chaos in mijn log
Het updaten van mijn log stond me een beetje tegen haha, maargoed ik ga er maar even voor zitten.
Afgelopen vrijdag middag was ik nog gaan trainen:
FB 03-04-2015
Squat (belt)
opbouwen naar
1x160
1x170
1x180
1x185
5x120
5x120
5x120
Paused Benchpress
opbouwen naar
1x110
1x120
1x125
8x80
8x80
8x80
Deadlift (belt)
3x170
3x200 poverty form
3x170
3x170
Dumbell row
8x50
8x50
8x50
Assistance:
Dumbell curl
12x14
12x14
comments:
Squats ging wel lekker, was sinds die wedstrijd in december volgens mij weer de eerste keer dat ik 180(+) squat gedaan heb. Onderin de lift ging het wel vrij moeizaam, laatste stuk gaat hard. Hoop dat de paused squats onderin wat bij kunnen dragen.
Bench was hem vandaag niet. 125 ging behoorlijk moeizaam dus besloten dat dat de max voor die dag was. Energie was toen wel een beetje op. Deadlifts ging niet echt, 200 eraan gehangen maar dat ging zo gaar dat ik er maar 170 van maakte. Sowieso is het nog allemaal wat uitzoeken dus ik denk dat ik op deze dag de deadlift maar wat minder zwaar doe.
Vrijdagavond naar Utrecht geweest met een groepje vrienden. Eerst bij een maat thuis gaan chillen en vervolgens naar een feestje in de tivoli geweest 'red cup party'. Was echt heel erg prima daar, mooie zaal ook. Zie dat zeker zitten om daar nog eens heen te gaan. We bleven daar slapen. De volgende dag na het genieten van belgisch bier in 'het belgische biercafe' de rest van de zaterdag gechilled in amsterdam. Daar ook weer een toffe tijd gehad, blijft een toffe stad. Snachts na wat kroegen ook nog naar een feestje geweest ergens maar dat was helaas best matig, enige tegenvaller van het weekend was dat dan ook. Het was leuk allemaal maar zeker op de zaterdag was de voeding vrij ruk. Zondag wel weer redelijk kunnen eten, zeker vanaf het einde van de middag toen ik weer thuis was. Gewoon echt een heel tof weekend gehad!!
Wel in amsterdam echt een super lekkere mexicaanse maaltijd gegeten, here it is:
Nu zet ik even de quote machine aan.
Sterk fysiek en training!!

Niks mis met je huidige vetpercentage en gezien je doelen ook geen probleem om te gaan bulken.
Al betwijfel ik hoeveel spiermassa je daarmee nog gaat pakken..maar die discussie wil ik niet weer starten. Dit is hoe ik er over denk en ik weet hoe 'de rest' erover denkt..
Ik weet ook niet hoeveel spiermassa ik er nog mee ga pakken, ik hoop toch nog wel wat. In de veel te lange tijden dat ik altijd het zelfde lichaamsgewicht heb gehad heb ik iig weinig gewonnen.
Ik ben ook geen powerlifter maar ik sluit me wel aan bij Marvin. Je traint nu toch al een jaar of 6-7 serieus toch? Volgens mensen als Lyle Mcdonald mag je dan blij zijn als je er jaarlijks nog een kilo spiermassa bij kan plakken. Lijkt me dan zonde om je vp onnodig hoog op te laten lopen.
Tja, hieruit concludeer ik dat jouw mening is dat ik maar gewoon op dit lichaamgewicht moet blijven en niet moet bulken (ofwel cutten) en tja of ik dan nog wat ga gainen weet ik ook niet. Ik train al wel vrij lang ja alhoewel daar ook wel up en down periodes inzaten.
ook om een kilo spiermassa te pakken zul je moeten bulken
Ik weet niet of ik wel elk jaar dat kilotje spiermassa heb gekregen
Waarom liften we eigenlijk nog als we schijnbaar toch allemaal ecto 4 life blijven of obees worden
Toch wel een van de redenen dat ik blijf liften is de 'hoop' om nog spiermassa en kracht te winnen
Ik zeg niet dat C bijna op zijn natty max zit, geen idee waar die voor hem ligt. Ik zeg enkel dat je na een jaar of 6-7 serieuze training niet moet rekenen op veel meer dan een kilo spiermassa per jaar. Om dat te bereiken moet je natuurlijk in een surplus eten maar imo is het zonde om in een te grote surplus te zitten omdat je dan vooral vet aan gaat zetten.
Ja er is correlatie tussen spiermassa en krachtgains, grotere spieren hebben een grotere krachtpotentie dan kleinere spieren. Maar om sterker te worden op oefeningen is de hoeveelheid spiermassa echt niet het belangrijkste. Dat vind ik ook het toffe van powerlifting dat non juicers als nog prima kunnen opboksen tegen juicers in tegenstelling van heel de bodybuildingwereld.
Dus wel sowieso eten in een surplus, dat is dus het plan

Weet niet of jij mijn bf nu nog door de beugel vind gaan, lijkt namelijk alsof je bang bent dat ik tonnetje rond ga worden haha. Bedoeling is toch een paar kilo erbij. Het is niet de bedoeling om enorm veel aan te komen he (en zelfs als ik dat zou willen zie ik mezelf dat nu nog niet doen... eten is lastig

).
+1.
Blijf het overigens leuk vinden hoe de meesten bij PHM waarschijnlijk gruwelijk hun vetpercentage onderschatten! Of hun VVM overschatten...ik zou weleens zien hoe Tymboo naar een procentje of 7-8 gaat cutten en dan gaan we daarna eens kijken wat er overblijft...ik verwacht <100kg
*geenhaat*
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ----------
Geniet ervan gozer! Goed weekend
Het is ook niet alleen vetpercentage maar ook gewoon hoe je fysiek overal eruit ziet als je in de spiegel kijkt in kleding of zonder.
Sowieso begrijp ik nu even niet hoe het komt dat je tymboo erbij haalt, totaal irrelevant voor het punt wat hier besproken werd.
wie zegt dat ze hun vp onderschatten? Maar dat is niet het doel van Tymboo dus maakt het hem ook niks uit hoeveel hij zou overhouden als hij op 7-8% staat. 7-8% is alleen weggelegd voor powerlifters in de lagere gewichtsklassen
Precies. Het ging hier in eerste instantie nog over mij en of ik nu wel of niet zwaarder zou moeten worden en vind het vreemd dat tymboo dan als voorbeeld erbij gehaald word.
Haha jk rjjst met kip
Mjaah
Waarom ik jou erbij betrek? Omdat jullie bij PHM allemaal beweren een hoop VVM te hebben..
ik durf dat in twijfel te trekken..en vandaar ook mijn statement. Laat maar eens zien wat er over blijft op een laag vetpercentage. Ik weet dat dat niet je doel is en je dat ook zeker niet gaat doen, net zo min ik niet mezelf ga opbulken naar 100kg om zwaarder te kunnen liften..
Zo heeft iedereen andere doelen en eigenlijk zullen we dat eens moeten accepteren. Zo slap ben ik overigens niet als je mijn stats er even bij neemt..met mijn in jou ogen slechte slappe fysiek.
Overigens zou ik nooit zo'n lelijke vieze vetklep willen zijn als jij..
Op de man af iemand beledigen is wel een beetje jammer...
Weet ook niet waar de leden van PHM dat beweren btw..
'Jullie bij phm', gaan we weer...
Wij zijn niet een soort organisme zonder individuele leden, ik ben anders dan anderen bij phm. De een wil in een lichtere gewichtsklasse blijven, de andere niet. De een heeft een bepaalde mening, de ander weer een andere.
Maar je spreekt mij persoonlijk aan dus laat mij dan maar één post van mij zien waarin ik wat voor claim dan ook over mijn VVM maak en dan praten we weer verder.
Je trekt mij er bij om wat voor reden dan ook, ws om je eeuwig terugkomende 'punt' te maken over dikke powerlifters, terwijl je voor zover ik weet mij nog nooit gezien hebt of een foto van mij hebt gezien.
En verder zal ik maar net doen of ik die laatste zin niet heb gelezen. Compleet onnodig weer.
Sorry voor de vervuiling hier WWE..
Geen ramp. Was prima vermaak om te lezen.
Begrijp niet helemaal waarom zoveel haat Skatermarvin. Even wat feiten, als dikke powerlifter ben ik 10 plaatsen hoger dan jou geëindigd in de laatste DBB fotocontest die ik meedeed ...bovendien sta ik year round op 8-10% en doe ik mijn warm-up met jou maxes, mss is powerliften beter voor je dan je denkt... PM me maar voor een schema
PM!
FB 06-04-2015
Deadlift (No belt)
2x180
2x200
2x220
2x220
3x200
Paused bench
6x80
6x80
6x80
12x80
Box squat
6x140
6x140
6x140
Chin ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
Assistance
Overhead press
3x10x50
Deadlifts was best zwaar zo zonder belt. Rest van de training bewust niet te zwaar gedaan. Vanmiddag weer trainen.