- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx
jep, hopelijk binnenkort 190 met belt als nieuwe pr
Nice squatting kerel, en het is idd om gek te worden als er iemand de bar aanraakt terwijl je nog niet gefaild bent.
Gewoon slaan met een barbell fzow.
Sterke squat PR man!
Beetje jammer van je 2x125 bench.
---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------
Sterke squat PR man!
Beetje jammer van je 2x125 bench.
Yes homie.
Netjes.
Knap ook dat al die lelijke vieze vetkleppen in beeld pasten

Groothoek lens gebruikt?
Mooie beltless PR WWE! Wat is eigenlijk de reden om dergelijke gewichten beltless te pakken? Tuurlijk is het goed voor je core strenght..maar je mag op wedstrijden toch met belt liften?
), de rest van de training zal wel wat lichter zijn.Ben benieuwd man! Waar streef je naar qua singles vandaag?
Ik doe 200- 215- 230.
Ik hoop stiekem dat die 230 dan nog redelijk hard gaat zodat ik nog kan verhogen naar 240 o.i.d.
We gaan het zien.
Bw vanochtend 81,5
BW 83.5kg momenteelHoeveel hoop je?
Lijkt een eigen logje je trouwens niet leuk?
Zou wel nice zijn man! Ik hoop toch die 230kg ook eens te gaan pakken!Ik doe 200- 215- 230.
Ik hoop stiekem dat die 230 dan nog redelijk hard gaat zodat ik nog kan verhogen naar 240 o.i.d.
We gaan het zien.
Bw vanochtend 81,5
Plan is om 145 te halen vandaag, dat wordt waarschijnlijk ook mijn 3e beurt op de DRC.
Logje weet ik niet zo, wil eigenlijk eerst duidelijkheid over mijn knieën. Als squatten binnenkort goed gaat, dan kan ik wel wat schetsen over de rest van mijn lifts op de DRC.
Zou wel nice zijn man! Ik hoop toch die 230kg ook eens te gaan pakken!