XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

lekker hoor die squat

Nice squatting kerel, en het is idd om gek te worden als er iemand de bar aanraakt terwijl je nog niet gefaild bent.

Gewoon slaan met een barbell fzow.

Sterke squat PR man!
Beetje jammer van je 2x125 bench.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Sterke squat PR man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.125
180 beltless squat is nice man

Hopelijk komt er nu weer wat schot in die squat.

Thnx

jep, hopelijk binnenkort 190 met belt als nieuwe pr

Nice squatting kerel, en het is idd om gek te worden als er iemand de bar aanraakt terwijl je nog niet gefaild bent.

Gewoon slaan met een barbell fzow.

Matig idd...

Sterke squat PR man!

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Sterke squat PR man!

2x gepost... voor elke rep 1x? Jammer idd.

Gisteravond even naar Eindhoven geweest voor een show van 'Modern Life is War', niet helemaal mijn band maar heb een gezellige avond gehad. Hoop bekenden gesproken. Helaas pas laat in bed en ik moest er vanochtend om half 6 uit omdat ik met een aantal leden van PHM naar het NK powerlifting junioren ging. Ik was daar als supporter, ben zelf sowieso geen junior meer. Prima dagje daar en heb de PHM leden zoveel mogelijk support geboden. De resultaten waren helaas wisselend.

Zelf train ik maandag weer.

Goed vpr op filmen

54 video's

Netjes.

Knap ook dat al die lelijke vieze vetkleppen in beeld pasten

goed gedaan vriend goedzo

Netjes.

Knap ook dat al die lelijke vieze vetkleppen in beeld pasten
:roflol:

Groothoek lens gebruikt?

Mooie beltless PR WWE! Wat is eigenlijk de reden om dergelijke gewichten beltless te pakken? Tuurlijk is het goed voor je core strenght..maar je mag op wedstrijden toch met belt liften?

• #2.131
:roflol:

Groothoek lens gebruikt?

Mooie beltless PR WWE! Wat is eigenlijk de reden om dergelijke gewichten beltless te pakken? Tuurlijk is het goed voor je core strenght..maar je mag op wedstrijden toch met belt liften?

Core sterker maken inderdaad en ook voor variatie. Met het idee dat als ik beltless sterker word dan ik dan met belt ook weer wat sterker ben. Een belt geeft me meer vertrouwen (omdat mijn core veel sterker lijkt aan te voelen) en ik haal er wel degelijk kilo's uit. Dus no belt pr's helpen mijn lifts inclusief belt hopelijk ook vooruit.

Morgen weer trainen, zin in! Iig zwaar op de deadlift(ik denk aan beltless singles :o), de rest van de training zal wel wat lichter zijn.

edit: Voel me goed gemotiveerd iig om een lekkere trainingsweek in te gaan. Zal morgen mijn huidige trainschema dat ik zelf gemaakt heb eventjes uit typen).

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd man! Waar streef je naar qua singles vandaag?

• Like
Waarderingen: wwe
  • #2.133
Hoeveel hoop je?
Lijkt een eigen logje je trouwens niet leuk?

Plan is om 145 te halen vandaag, dat wordt waarschijnlijk ook mijn 3e beurt op de DRC.

Logje weet ik niet zo, wil eigenlijk eerst duidelijkheid over mijn knieën. Als squatten binnenkort goed gaat, dan kan ik wel wat schetsen over de rest van mijn lifts op de DRC.

Ik doe 200- 215- 230.
Ik hoop stiekem dat die 230 dan nog redelijk hard gaat zodat ik nog kan verhogen naar 240 o.i.d.

We gaan het zien.
Bw vanochtend 81,5
Zou wel nice zijn man! Ik hoop toch die 230kg ook eens te gaan pakken!

• #2.138
Plan is om 145 te halen vandaag, dat wordt waarschijnlijk ook mijn 3e beurt op de DRC.

Logje weet ik niet zo, wil eigenlijk eerst duidelijkheid over mijn knieën. Als squatten binnenkort goed gaat, dan kan ik wel wat schetsen over de rest van mijn lifts op de DRC.

Succes, flinke bench hoor
Ahh DRC voor jou...

Zou wel nice zijn man! Ik hoop toch die 230kg ook eens te gaan pakken!

Thnx marvin, someday.. ;)

• #2.139
Gisteravond:

FB 20-04-2015

Deadlift (No belt)
1x180
1x200
1x215
1x225
1x235 PR
1x245 PR

Paused bench
10x85
10x85
10x85
10x85

Box squat
5x140
5x140
5x140
5x140
5x140 Easy

Pull ups
10xbw
10xbw
10xbw

Chin ups (handpalmen naar binnen)
8xbw
8xbw

Assistance
Dumbell shoulder press 2x12x24
Pushdown 3 sets 15+ reps
EZ barbell curls 3x15x28

comments: Heerlijke training. Deadlift ging echt goed en de rest van de training was easy en voelde goed aan.

Filmpje van de 245 beltless deadlift: https://www.youtube.com/watch?v=vEzvdoMSDmE

mooi dit

Terug
Naar boven