mbx
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks, was een prima beltless max deadlift.Harde deadlift man.
Waar blijven de pics van je rug?

Zo dan, die 245kg vliegt zo ongeveer van de grond!
Wel grappig...na jouw filmpje werd automatisch het volgende filmpje geladen: "ORIGINAL - When a Silverback attacks."

Core sterker maken inderdaad en ook voor variatie. Met het idee dat als ik beltless sterker word dan ik dan met belt ook weer wat sterker ben.
Ah, jij hebt dus ook gewoon een log. Doe je mee met DRC raw cupzorz?
Ik had dat ook eens een aantal maanden geprobeerd. Het enige wat er bij mij gebeurde was dat het verschil tussen met en zonder belt gewoon veel kleiner was geworden. Doe nog wel altijd deficit deadlifts beltless, maar dat is puur omdat een belt daar in de weg zit.
Ah, jij hebt dus ook gewoon een log. Doe je mee met DRC raw cupzorz?
Ik had dat ook eens een aantal maanden geprobeerd. Het enige wat er bij mij gebeurde was dat het verschil tussen met en zonder belt gewoon veel kleiner was geworden. Doe nog wel altijd deficit deadlifts beltless, maar dat is puur omdat een belt daar in de weg zit.
Lijkt me zelf niet de beste assistance, dan denk ik eerder aan paused squats o.i.d. maar ik hoop toch zeker dat het bij gaat dragen.Idd vreemd, dat heb ik al veel mensen weten vertellen. Voor mij is er amper betere assistance dan beltless trainen, dat is echt de fundering van m'n progressie op squats. Lijkt me zeker iets waar je een tijdje mee moet experimenteren om te kijken wat het doet.

Goeie trainingen weer kerel, wordt nog uitkijken dat je sumo je conventional gaat inhalen.![]()

mooie vooruitzichten, al een idee hoe je je mini cut gaat aanpakken?
Thnx !
Mooie plannen man! Geniet ervan dit weekend!
Ben erg benieuwd ook hoe de wedstrijd gaat uitpakken binnenkort!
Ook al een doel wat betreft het NK? 600 totaal?
De tijd zal het lerenHaha, nou ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een mooie wedstrijd wil draaien en niet persee full r*tard hoef te gaan. Zou mooi zijn als ik gewoon een nette wedstrijd draai waarin ik gewoon 8 of (liever nog) 9 beurten haal.in voorbereiding op het NK? Dat duurt nog een half jaar man.
mooie PR's gepakt de laatste tijd
Heb ik niet man [emoji14]Dan neem je toch wat protonbars mee. 4 van die repen mee, 2 op zaterdag, 2 op zondag, in ieder geval al 50gr protons per dag extra.